Fra modvillighed til velvillighed...
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-09-08 20:21

....sådan er mine "politiske følelser" vel nok snart hurtigt beskrevne
angående Birthe Rønn Hornbecks ministermandat:

Kvinden er i dèn grad sat på en (politisk) "uriaspost", hvilket jeg under
alle omstændigheder må respektere hendes gamle, lovlydige
embedsmandspligtfornemmelse for: Jeg finder det dog som erklæret DF-stemmer
temmeligt tvivlsomt at bemeldte kvinde "låses politisk inde", i realpolitisk
klemme mellem DFs opfattelser og dèn partipolitiske "liberale?" holdning,
hendes eget moderparti Venstre - med selveste STATSMINISTEREN i spidsen! -
nærmest kujonagtigt vil lade HENDE slagte for....

Jeg finder det rent ud sagt pissehamrende beskidt af Fogh, at han efterlader
Birthe Rønn på en post, han taktisk taget ikke engang selv politisk ville
kunne forsvare....

Anders Peter Johnsen

Fra : Palle Jensen

Dato : 14-09-08 21:03

On 2008-09-14 21:20:32 +0200, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> said:

> Jeg finder det rent ud sagt pissehamrende beskidt af Fogh, at han
> efterlader Birthe Rønn på en post, han taktisk taget ikke engang selv
> politisk ville kunne forsvare....

Skulle man da afskaffe ministerposten og/eller ministeriet? Eller
skulle man indsætte en anden på posten, og i så fald hvem?

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen