Toilet-psykiatri
Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-08 17:30

For de toiletinteresserede her et relevant indskud i psykiatridebatten

" En gentleman er en mand, der går ud af bruseren, for at gå
på toilettet, når han skal tisse. Freddie Trueman

Om renlighedsperfektionisme ved træk og slip

"The flush toilet is the basis of Western civilization." skrev Alan Coult

Og om pottetræning som skitzofrenogene mødres startbane

"Psychiatry's chief contribution to philosophy is the discovery that the
toilet is the seat of the soul.
Alexander Chase

Fra : kk

Dato : 14-09-08 19:07

> [...]
>
> "Psychiatry's chief contribution to philosophy is the discovery that the
> toilet is the seat of the soul. Alexander Chase
Du glemte en:
Der findes to slags hotelgæster (fra den gang der ikke var badeværelser i
forbindelse med værelserne): Dem som tisser i håndvasken, og så dem som ikke
vil indrømme det.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-08 20:15

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Du glemte en:
> Der findes to slags hotelgæster (fra den gang der ikke var badeværelser i
> forbindelse med værelserne): Dem som tisser i håndvasken, og så dem som
> ikke vil indrømme det.

I min studietid var en svensk film opreklameret som nytænkende og forargende
ved at en pensionist i sin slumlejlighed tissede i køkkenvasken - "Jeg er
nysgerrig - gul" hed den.

Hvormange haveejere tisser i haven når ikke hedebølge og når de er i haven i
lang tid? 50% eller 90%

Underforstået når ikke konen ser det?

Nietzsche skrev ikke for levende mennesker men for dem der ville blive født
100 år efter hans død - jeg skriver også om at have en gummihandske i lommen
når man i en fuld biograf måske skal sidde inderst - om 50 år.