Hvem gavner det at optrappe terroristtrusl~
Fra : Lyrik

Dato : 14-09-08 11:42

I TV kunne man høre om en terrortrussel imod dansk drikkevand.-Nåh ja så
kan vi skrue op fra yellow alert til red alert eller hvad?

Lad os opspore kilden til begivenheden:
http://www.berlingske.dk/article/20080913/verden/809130366/

Berlingske har den fra:
http://www.jamestown.org/index.php
The Jamestown Foundation
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Gå til: navigation, søg
The Jamestown Foundation er en amerikansk tænketank baseret i Washington
hvis formål er at "informere og uddanne" beslutningstagere om de hændelser
og trends som den ser som værende af "strategisk" vigtighed for USA. På
hjemmesiden er at læse at de mener at "Jamestown materialet gives uden
politisk bias, filter eller agenda".

Tænketanken blev grundlagt i 1984 efter at grundlæggeren, den nu afdøde
William Geimer, havde arbejdet med at afhøre af Arkady Shevchenko -
koldkrigens højtplacerede sovjetiske afhopper.

Tænketanken har en bestyrelse på 17 personer som inkludere: Formand Clinton
I. Smullyan og viceformand R. James Woolsey, Jr.. De resterende medlemmer er
Zbigniew Brzezinski, Barbara Buchanan, Jams H. Burnley, Peter C. Cook, Diana
Denman, Willem deVogel, Edward O. Gaylord, James G. Gildwitz, Patrick W.
Gross, Ralph Hauenstein, James Hauslein, Artemis Joukowsky, Woody Peterson,
og Arthur Waldron. Vicepræsident Dick Cheney og Marcia Carlucci, Frank
Carluccis kone er tidligere bestyrelsesmedlemmer.

Jamestown Foundation får dens informationer gennem officielle kanaler og
efterretningskontakter.

Tænketankens for tiden primære fokus er på Eurasia og
Islam......................OG DET BRINGER OS TIL DERES INDLÆG:

http://www.jamestown.org/terrorism/news/article.php?articleid=2374403

Deres kilde er:

http://al-ekhlaas.net/

)))))))))))))))))))))))))

Det nærmeste jeg kan komme det arabiske er dette site når jeg forfølger
Al-Ekhlaas forum igennem das ganze net! Oversat fra arabisk:

http://translate.google.dk/translate?u=http%3A%2F%2Fmu7ahideen.wordpress.com%2F2008%2F09%2F11%2Fal-ansar-media-center-sniper-of-islam%2F&sl=ar&tl=da&hl=da&ie=UTF-8

Nu kan du fortsætte jagten på planer om at forgifte Danmarks drikkevand. min
jagt er slut og mit resultat er: militaristisk propaganda!

Hilsen

Jens

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-09-08 12:32

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Nu kan du fortsætte jagten på planer om at forgifte Danmarks drikkevand.
> min jagt er slut og mit resultat er: militaristisk propaganda!

De artikler du ser hos http://www.jamestown.org/news.php er alle særdeles
velskrevne og underbyggede.
Jeg ser ingen tegn på at her citeres tilfældige arabisk-talende
nyhedsgrupper, men det lyder da iøvrigt meget sandsynligt at der findes
muhammedanere med terrorplaner - ikk'.

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 14-09-08 13:07

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg ser ingen tegn på at her citeres tilfældige arabisk-talende
> nyhedsgrupper, men det lyder da iøvrigt meget sandsynligt at der findes
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Har du nu været kritisk nok?
Dick Cheney i deres bestyrelse?
Se på deres beskrivelse af konflikten Georgien, Abkhasien, Syd Ossetien,
Rusland! Angriberen Georgien der sendte raketter og tanks mod civile i Syd
Ossetien og dermed startede krigen med at dræbe 1600 civile, beskrives som
det stakkels offer for russiske angreb!
Her er videoen igen:
http://www.luen.dk/sydossetien.mp4

Det site er så right-wing-republikan-hawks, som det kan være. Muslimer er
ikke gode til at lægge planer, planer er at tage en bombe i lommen og
sprænge sig selv til kingdom come.

Planer imod statslige vandforsyninger som de selv drikker af er langt ude i
hampen.

Hilsen
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-09-08 13:39

> [...]
> Ossetien og dermed startede krigen med at dræbe 1600 civile, beskrives som

Jeg læste lige i en artikel i Weekendavisen at hvor udråbstegnet hersker har
spørgsmålstegnet forlængst taget flugten.
Du har slugt den russiske militarist-propaganda råt (og dermed bekendt kulør
som rødekstremist). Iflg Human Rigths Watch er der omkommet under 100 og
nogle af dem georgiere og sydossetiske militsfolk.

> Det site er så right-wing-republikan-hawks, som det kan være.

Jimmi Carter havde som bekendt ingen nødder i posen, han var ikke
republikaner og hans geostrateg var Zbigniew Brzezinski som iflg dig selv
sidder i bestyrelsen. Ergo er det ham der skriver Ritzau's telegrammer

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 14-09-08 14:09

> [...]

> republikaner og hans geostrateg var Zbigniew Brzezinski som iflg dig selv
> sidder i bestyrelsen. Ergo er det ham der skriver Ritzau's telegrammer
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jamen så kommer filmen sydossetien2:
http://www.luen.dk/sydossetien2.mp4

Måske kan det åbne dine øjne. 1600 omkomne skrumper måske til 100 i
Weekendavisen, men de er ofre for et georgisk angreb, som det tydeligt ses
her. Det kan militaristisk right wing republican propaganda ikke lave om på!

Hilsen
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-09-08 15:48

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Jamen så kommer filmen sydossetien2:
<særdeles tvivlsom kilde:> (find dog noget autoritativt)

> Måske kan det åbne dine øjne. 1600 omkomne skrumper måske til 100 i
> Weekendavisen, men de er ofre for et georgisk angreb, som det tydeligt ses
> her. Det kan militaristisk

Militarisme er dine russerløgne. Du har ingen troværdige kilder
http://www.latimes.com/news/nationworld/world/la-fg-breakaway18-2008aug18,0,3381598.story

Mvh
Martin

Fra : Sten Schou

Dato : 15-09-08 22:28

> [...]

> her. Det kan militaristisk right wing republican propaganda ikke lave om

For fanden du er nem at køre om hjørner med, Jens. Ikke noget at sige til,
at du er socialdemokrat.

Hilsen Sten

Fra : El Trabajador

Dato : 14-09-08 13:41

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Planer imod statslige vandforsyninger som de selv drikker af er langt
> ude i hampen.

Hvorfor dog det? Der var vel også muhamedanere der omkom 11. sept. 2001 -
eller ved andre muhamedanske terroraktioner. Hvor der handles, der spildes.
--
El Trabajador

Fra : ab©

Dato : 14-09-08 13:37

>.... men det lyder da iøvrigt meget sandsynligt at der findes muhammedanere
>med terrorplaner - ikk'.

Jo - for muhammedanere er pr. difinitation onde, voldelige og fulde af lyst
til at terrorisere alt og alle (på samme måde som de rødhårede er hidsige,
finnerne stikker med knive o.s.v.).

Og det er noget helt andet, når én eller anden halvhjerne på en skole går
amok og skyder til højre og venstre - men terror er det jo ikke (hvilket må
være godt at vide for de arme stakler, det går ud over).

- Hvor må verden være nem for flertallet af gruppens deltagere ...

ab©

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-09-08 15:59

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> være godt at vide for de arme stakler, det går ud over).
>
> - Hvor må verden være nem for flertallet af gruppens deltagere ...

August 2008 Jihad Attacks: 205

Siden 11/9 2001: 11849

Og de sidste par dage har de glemt at faste:

9/13/2008 (New Delhi, India) - Islamists detonate bombs at five marketplaces
withing a 30-minute span, massacring dozens of innocent people explicitly in
the name of Allah.
9/13/2008 (Yitzhar, Israel) - A Palestinian terrorist stabs a 9-year-old
Israeli boy five times, then throws him from a balcony.
9/13/2008 (Logar, Afghanistan) - The Taliban murder a local governor with a
bomb attack on his vehicle.
9/12/2008 (Dujail, Iraq) - Over thirty Shias are blown to Allah by bombs
detonated by radical Sunnis at a marketplace.
9/12/2008 (Sinjar, Iraq) - Sunnis bomb a Shia mosque, killing three
attendees.
9/12/2008 (Farah, Afghanistan) - Eight people are blasted to death at
point-blank range with automatic weapons during a Taliban ambush.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 14-09-08 14:11

Lyrik tastede følgende:
> I TV kunne man høre om en terrortrussel imod dansk drikkevand.-Nåh ja så kan
> vi skrue op fra yellow alert til red alert eller hvad?
....snip

Burde vi gøre som de "nyttige idioter" bare lukke øjnene og se hvad der
sker, og bagefter sige "hvordan skulle vi dog vide det kunne ske"

De folk der stadig prøver at lægge et tæppe hen over problemerne, er
faktisk farligere end selve "fjenden"

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-08 17:12

> [...]
>
> Nu kan du fortsætte jagten på planer om at forgifte Danmarks drikkevand.
> min jagt er slut og mit resultat er: militaristisk propaganda!

Forgiftning er en uheroisk terror og kun få steder kan gift indføres i
systemet og det vil blive opdaget før det rammer mange, - så det er vist
falsk alarm, ligesm antrax var