/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Tyvefolket.....
Fra : Malene P


Dato : 11-09-08 16:19

...... blev til røvere. Det havde de vist ikke regnet med:
http://jp.dk/indland/krimi/article1435083.ece

Malene P



 
 
Christian Jensen (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Christian Jensen


Dato : 11-09-08 16:35


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48c937a0$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> ..... blev til røvere. Det havde de vist ikke regnet med:
> http://jp.dk/indland/krimi/article1435083.ece
>
> Malene P
>
>
Er de et tyvefolk allesammen ku de så ikke stjæle dig så vi andre ikke sku
høre på dine ækle udgydelser.



Malene P (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 11-09-08 16:39


"Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:gabdre$p2a$1@aioe.org...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:48c937a0$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > ..... blev til røvere. Det havde de vist ikke regnet med:
> > http://jp.dk/indland/krimi/article1435083.ece
> >
> > Malene P
> >
> >
> Er de et tyvefolk allesammen ku de så ikke stjæle dig så vi andre ikke sku
> høre på dine ækle udgydelser.

Hvilke ækle udgydelser? Hvad er det, du ikke kan tåle at høre fra
virkelighedens verden? Fortæl, fortæl.

Malene P



Anders Wegge Keller (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 11-09-08 16:52

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:

> Hvilke ækle udgydelser? Hvad er det, du ikke kan tåle at høre fra
> virkelighedens verden? Fortæl, fortæl.

Det er mere dine paranoide fantasier der er trælse at høre på.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Malene P (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 11-09-08 17:42


"Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3myie65ow.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:
>
> > Hvilke ækle udgydelser? Hvad er det, du ikke kan tåle at høre fra
> > virkelighedens verden? Fortæl, fortæl.
>
> Det er mere dine paranoide fantasier der er trælse at høre på.

Hvilke paranoide fantasier? Siger jeg noget, der ikke passer? Eller er det
bare træls at høre på, at jeg har det så let ved at finde noget at sige om,
der passer?

Malene P



Ukendt (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-08 18:21

Malene P wrote:

> Hvilke paranoide fantasier? Siger jeg noget, der ikke passer? Eller
> er det bare træls at høre på, at jeg har det så let ved at finde
> noget at sige om, der passer?

Tror du, at der sidder mennesker i den anden ende af verden, som - i en
politisk nyhedsgruppe - sidder og spammer gruppen, med indlæg om danskere
som begår ulovligheder i deres land. Hvad synes du om den type mennesker der
generaliserer på den måde, og praktiserer had overfor en hel befolkning,
udfra hvad en flok kriminelle fra den befolkning laver?

--
/ Thomas



Malene P (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 11-09-08 18:40


"Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse
news:48c953a0$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P wrote:
>
> > Hvilke paranoide fantasier? Siger jeg noget, der ikke passer? Eller
> > er det bare træls at høre på, at jeg har det så let ved at finde
> > noget at sige om, der passer?
>
> Tror du, at der sidder mennesker i den anden ende af verden, som - i en
> politisk nyhedsgruppe - sidder og spammer gruppen, med indlæg om danskere
> som begår ulovligheder i deres land. Hvad synes du om den type mennesker
der
> generaliserer på den måde, og praktiserer had overfor en hel befolkning,
> udfra hvad en flok kriminelle fra den befolkning laver?

Hvad synes du selv om mennesker i den "rette ende af verden", der sidder og
killfiltrerer og tilsviner de, der bidrager med links til virkeligheden i
stedet for at forholde sig til der linkes til. Her drejer det sig
atteratteratter en gang om folk af tyvefolket. Svar lige ærligt, Thomas M -
er det budbringeren eller tyvefolkets aktiviteter, der plager dig mest??

Malene P



Ukendt (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-08 18:47

Malene P wrote:

> Hvad synes du selv om mennesker i den "rette ende af verden", der
> sidder og killfiltrerer og tilsviner de, der bidrager med links til
> virkeligheden i stedet for at forholde sig til der linkes til. Her
> drejer det sig atteratteratter en gang om folk af tyvefolket. Svar
> lige ærligt, Thomas M - er det budbringeren eller tyvefolkets
> aktiviteter, der plager dig mest??

Når du giver et klart og utvetydigt svar på mine spørgsmål, så besvarer jeg
dine ligeså.

--
/ Thomas



Bo Warming (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 11-09-08 23:19

"Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse
news:48c959b5$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P wrote:
>
>> Hvad synes du selv om mennesker i den "rette ende af verden", der
>> sidder og killfiltrerer og tilsviner de, der bidrager med links til
>> virkeligheden i stedet for at forholde sig til der linkes til. Her
>> drejer det sig atteratteratter en gang om folk af tyvefolket. Svar
>> lige ærligt, Thomas M - er det budbringeren eller tyvefolkets
>> aktiviteter, der plager dig mest??
>
> Når du giver et klart og utvetydigt svar på mine spørgsmål, så besvarer
> jeg dine ligeså.

Tyve fjerner ejendom fra dit hus til hans hus

Giv eksempel på at noget berørt af dk.politik har med tyveri at gøre

Eller ring 35861000




Anders Wegge Keller (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 11-09-08 20:32

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:

> Hvilke paranoide fantasier? Siger jeg noget, der ikke passer?

Ja, ellers ville jeg jo ikke kalde det for en paranoid fantasi.

> Eller er det bare træls at høre på, at jeg har det så let ved at
> finde noget at sige om, der passer?

Jamen det gør du jo ikke. Du ser kun på de nyhedshistorier der
understøtter dine vrangforestillinger om at alle der ikke er
grisefarvede er ude på at voldtage, bestjæle eller myrde dig. Du har
det med at kamme over og indimellem råbe racisme, når det viser sig at
være det pure opspind, men det glemmer du at forholde dig til. Med
andre ord, det er renddyrket demagogi du bedriver, der intet har med
virkeligheden at gøre.

Derfor er du træls at høre på.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Malene P (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 12-09-08 07:09


"Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3bpyu5vil.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:
>
> > Hvilke paranoide fantasier? Siger jeg noget, der ikke passer?
>
> Ja, ellers ville jeg jo ikke kalde det for en paranoid fantasi.

Aha -hvad er det så, der ikke passer?

Malene P



Anders Wegge Keller (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 12-09-08 09:02

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:

> Aha -hvad er det så, der ikke passer?

Det har jeg allerede besvaret.
--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Malene P (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 12-09-08 13:10


"Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3y71x4wtb.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:
>
> > Aha -hvad er det så, der ikke passer?
>
> Det har jeg allerede besvaret.

Næh, det har du ikke. Og jeg forventer egentlig heller ikke, at du vil gøre
det.

Malene P



Ukendt (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-09-08 13:22

Malene P wrote:

> Næh, det har du ikke. Og jeg forventer egentlig heller ikke, at du
> vil gøre det.

Anders' svar:

"Jamen det gør du jo ikke. Du ser kun på de nyhedshistorier der
understøtter dine vrangforestillinger om at alle der ikke er
grisefarvede er ude på at voldtage, bestjæle eller myrde dig. Du har
det med at kamme over og indimellem råbe racisme, når det viser sig at
være det pure opspind, men det glemmer du at forholde dig til. Med
andre ord, det er renddyrket demagogi du bedriver, der intet har med
virkeligheden at gøre."

Sandheden er nogle gange svær at acceptere, malene p.

--
/ Thomas



Jens Bruun (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 12-09-08 19:36

"Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3y71x4wtb.fsf@obelix.wegge.dk

> Det har jeg allerede besvaret.

Nej. Du har kaldt Malene P's referat af en faktuel begivenhed for en
paranoid fantasi. Det er tilsyneladende dig, der lever i din helt egen,
alternative verden.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Anders Wegge Keller (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 12-09-08 20:04

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> "Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
> news:m3y71x4wtb.fsf@obelix.wegge.dk
>
>> Det har jeg allerede besvaret.
>
> Nej. Du har kaldt Malene P's referat af en faktuel begivenhed for en
> paranoid fantasi. Det er tilsyneladende dig, der lever i din helt egen,
> alternative verden.

Sjovt som du heller ikke var i stand til at læse min præcise
forklaring på hvorfor Malenes paranoide fantasi er netop det. Det er
ikke referatet af en "faktuel" begivenhed, men derimod udvælgelsen af
dem, og de tilhørende kommentarer, der får hende til at fremstå som
paranoid i mine øjne.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Jens Bruun (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 12-09-08 20:10

"Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3zlmd2nka.fsf@obelix.wegge.dk

> Sjovt som du heller ikke var i stand til at læse min præcise
> forklaring på hvorfor Malenes paranoide fantasi er netop det. Det er
> ikke referatet af en "faktuel" begivenhed, men derimod udvælgelsen af
> dem, og de tilhørende kommentarer, der får hende til at fremstå som
> paranoid i mine øjne.

Du snakker, og røven går. Enten er du dum, og dermed lovligt undskyldt,
eller også prøver du bare at manipulere, så det halve kan være nok. Et
sidste alternativ er, at du bare ikke behersker simpelt dansk.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Ukendt (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-09-08 20:19

Jens Bruun wrote:
> Du snakker, og røven går. Enten er du dum, og dermed lovligt
> undskyldt, eller også prøver du bare at manipulere, så det halve kan
> være nok. Et sidste alternativ er, at du bare ikke behersker simpelt
> dansk.

A nerve just got hit.

Taber.

--
/ Thomas





Jens Bruun (21-09-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 21-09-08 13:06

"Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse
news:48cac0a3$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> A nerve just got hit.

Korrekt. Jeg er så pissetræt af jeres løgne, manipulationer og trollerier.
Det er ikke underligt, at der ikke diskuteres politik i denne gruppe.

> Taber.

Muligvis. Og du er så en vinder?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Anders Wegge Keller (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 12-09-08 20:19

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> Du snakker, og røven går. Enten er du dum, og dermed lovligt
> undskyldt, eller også prøver du bare at manipulere, så det halve kan
> være nok. Et sidste alternativ er, at du bare ikke behersker simpelt
> dansk.

Det sidste problem ligger nok hos dig, da du i lighed med Malene
skulle have forklaringen to gange, før du overhovedet forstod
den. Manipulationen ligger hos Malene, som jeg allerede har beskrevet
det. Dum er jeg ret overbevist om at jeg ikke er, eftersom jeg næppe
ville være i stand til at genkende den løsagtige manipulation, der
foregår, hvor man søger at male et skræmmebillede frem ved selektiv
fremvisning af fakta.

Og det med røven der går? Det plejer at være den der har behov for at
ty til den slags folkeskolefornærmelser, der har et problem med at
argumentere...

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ukendt (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-09-08 11:30

Malene P wrote:

> Aha -hvad er det så, der ikke passer?

Læs hvad Anders skriver, din småt begavede sæk lort.

Det er en perfekt og meget nøjagtig beskrivelse af dig, malene p.

Husk, i dine efterfølgende indlæg, at opføre dig forulempet og såret, så du
kan håbe på mest mulig medfølelse og forståelse, når du pumper links til
Ekstra Bladet, med de 3-4 kriminelle historier du har kunnet finde i dag,
som - på allerfornemste vis - jo beviser, at landet er ved at gå til grunde,
pga. tyvebander og indvandrer kriminalitet.

--
/ Thomas



Malene P (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 12-09-08 13:11


"Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse
news:48ca44c1$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P wrote:
>
> > Aha -hvad er det så, der ikke passer?
>
> Læs hvad Anders skriver, din småt begavede sæk lort.

Uha, hvor du dog kan.

Malene P




Krumme (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Krumme


Dato : 12-09-08 23:37


"Thomas M" <OMGWTF> skrev i meddelelsen
news:48ca44c1$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P wrote:
>
>> Aha -hvad er det så, der ikke passer?
>
> Læs hvad Anders skriver, din småt begavede sæk lort.
>
> Det er en perfekt og meget nøjagtig beskrivelse af dig, malene p.
>
> Husk, i dine efterfølgende indlæg, at opføre dig forulempet og såret, så
> du kan håbe på mest mulig medfølelse og forståelse, når du pumper links
> til Ekstra Bladet, med de 3-4 kriminelle historier du har kunnet finde i
> dag, som - på allerfornemste vis - jo beviser, at landet er ved at gå til
> grunde, pga. tyvebander og indvandrer kriminalitet.
>
> --
> / Thomas


Hmmm, du er vist ikke blevet kulturberiget endnu!


Ukendt (13-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-09-08 10:32

Krumme wrote:

> Hmmm, du er vist ikke blevet kulturberiget endnu!

Jeg er engang blevet truet med en kniv, af en meget dansk udseende fyr.

Tæller det, selvom han ikke var fra mellemøsten?

--
/ Thomas



Malene P (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 12-09-08 16:41


"Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3bpyu5vil.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:
>
> > Hvilke paranoide fantasier? Siger jeg noget, der ikke passer?
>
> Ja, ellers ville jeg jo ikke kalde det for en paranoid fantasi.
>
> > Eller er det bare træls at høre på, at jeg har det så let ved at
> > finde noget at sige om, der passer?
>
> Jamen det gør du jo ikke. Du ser kun på de nyhedshistorier der
> understøtter dine vrangforestillinger om at alle der ikke er
> grisefarvede er ude på at voldtage, bestjæle eller myrde dig.

Jeg mener ikke nogensindet at have sagt noget om at "at alle der ikke er
grisefarvede er ude på at voldtage, bestjæle eller myrde" mig. Jeg har
faktisk aldrig nævnt noget om hudfarve -har jeg?

> Du har
> det med at kamme over og indimellem råbe racisme, når det viser sig at
> være det pure opspind, men det glemmer du at forholde dig til.

Du er fuld af løgn. Dels har jeg aldrig råbt noget som helst om racisme. Og
dels jeg har vist ret tydeligt givet min mening til kende omkring falske
anmeldelser mod de fremmede -har jeg ikke?

> Med
> andre ord, det er renddyrket demagogi du bedriver, der intet har med
> virkeligheden at gøre.

Jeg linker til det, jeg ser på mediernes websites. Omend der af og til er
sager, der viser sig at være usande, lyver du nu igen ved at påstå, at mine
links "intet har med virkeligheden at gøre". Gør du ikke?

> Derfor er du træls at høre på.

Hmmm. Jeg er vist mest træls, fordi jeg pirrer dig lidt og trænger ind i
jeres (tag bare Thomas M og andre 7.klasses ganske ubetydelige småkravl med)
pubertetsforestillingsverden, hvor det er smartere at række tunge af
budbringeren end at forholde sig til det, budbringeren bidrager med.

Hvis jeg nu i et af mine næste indlæg indeholdende link til de fremmedes
forbrydelser, efterlyser en kommentar direkte fra dig -har du så mod og
evner til at forholde dig til sagen og ikke til min person? Vi ved vist
begge pr erfaring, at et sådant link er lige om hjørnet. Tør du?

Malene P



Anders Wegge Keller (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 12-09-08 17:35

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:

> Jeg mener ikke nogensindet at have sagt noget om at "at alle der
> ikke er grisefarvede er ude på at voldtage, bestjæle eller myrde"
> mig. Jeg har faktisk aldrig nævnt noget om hudfarve -har jeg?

Du skriver det faktisk hver dag. MÃ¥ske med andre ord, men det er den
oplevelse man får af dig.

> Du er fuld af løgn. Dels har jeg aldrig råbt noget som helst om
> racisme. Og dels jeg har vist ret tydeligt givet min mening til
> kende omkring falske anmeldelser mod de fremmede -har jeg ikke?

Nej. Senest historien - der viste sig at være en and - fra Herning,
hvor du ikke kunne komme hurtigt nok med at godte dig over at der var
en Sri-lankaner indblandet.

> Jeg linker til det, jeg ser på mediernes websites. Omend der af og
> til er sager, der viser sig at være usande, lyver du nu igen ved at
> påstå, at mine links "intet har med virkeligheden at gøre". Gør du
> ikke?

Nej, jeg lyver ikke. Det er den skinbarlige sandhed at dine links
intet siger om virkeligheden. Det er da korrekt at der i de fleste
tilfælde er et gran af sandhed i den fremstilling dine boulevardblade
fremstiller hændelsesforløbet på. Det ændrer dog ikke på at du maler
en sort løgn af et forkvaklet verdensbillede frem, ved din ensidige
jagt på bekræftelse af din paranoia.

> Hmmm. Jeg er vist mest træls, fordi jeg pirrer dig lidt

Nej, du er træls af de grunde jeg nu har beskrevet for dig to
gange. Og så naturligvis fordi du er ude af stand til at læse indenad.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Malene P (13-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 13-09-08 02:01


"Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m38wtx4911.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:
>
> > Jeg mener ikke nogensindet at have sagt noget om at "at alle der
> > ikke er grisefarvede er ude på at voldtage, bestjæle eller myrde"
> > mig. Jeg har faktisk aldrig nævnt noget om hudfarve -har jeg?
>
> Du skriver det faktisk hver dag. Måske med andre ord, men det er den
> oplevelse man får af dig.
>
> > Du er fuld af løgn. Dels har jeg aldrig råbt noget som helst om
> > racisme. Og dels jeg har vist ret tydeligt givet min mening til
> > kende omkring falske anmeldelser mod de fremmede -har jeg ikke?
>
> Nej. Senest historien - der viste sig at være en and - fra Herning,
> hvor du ikke kunne komme hurtigt nok med at godte dig over at der var
> en Sri-lankaner indblandet.
>
> > Jeg linker til det, jeg ser på mediernes websites. Omend der af og
> > til er sager, der viser sig at være usande, lyver du nu igen ved at
> > påstå, at mine links "intet har med virkeligheden at gøre". Gør du
> > ikke?
>
> Nej, jeg lyver ikke. Det er den skinbarlige sandhed at dine links
> intet siger om virkeligheden. Det er da korrekt at der i de fleste
> tilfælde er et gran af sandhed i den fremstilling dine boulevardblade
> fremstiller hændelsesforløbet på. Det ændrer dog ikke på at du maler
> en sort løgn af et forkvaklet verdensbillede frem, ved din ensidige
> jagt på bekræftelse af din paranoia.
>
> > Hmmm. Jeg er vist mest træls, fordi jeg pirrer dig lidt
>
> Nej, du er træls af de grunde jeg nu har beskrevet for dig to
> gange. Og så naturligvis fordi du er ude af stand til at læse indenad.

Jo, jeg pirrer dig nu vist lidt. Ellers ville du jo nok forholde dig lidt
mere til det, mine links handler om, end til min person. Men du er jo ikke
den første, der ter sig sådan. Prøv nu, næste gang jeg sender et link, at
forholde dig til det sagen handler om. Er du i stand til det -for du har jo
endnu ikke vist det?

Malene P

Malene P



Christian Jensen (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Christian Jensen


Dato : 11-09-08 17:40


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48c93bc8$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:gabdre$p2a$1@aioe.org...
>>
>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:48c937a0$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> > ..... blev til røvere. Det havde de vist ikke regnet med:
>> > http://jp.dk/indland/krimi/article1435083.ece
>> >
>> > Malene P
>> >
>> >
>> Er de et tyvefolk allesammen ku de så ikke stjæle dig så vi andre ikke
>> sku
>> høre på dine ækle udgydelser.
>
> Hvilke ækle udgydelser? Hvad er det, du ikke kan tåle at høre fra
> virkelighedens verden? Fortæl, fortæl.
>
> Malene P
>
>
Hvorfor skal denne nyhedsgruppe nedgøres til et nazistisk og racistisk
hverveforum. Er der ikke love imod den slags i danmark.



Malene P (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 11-09-08 17:58


"Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:gabhm3$9ce$1@aioe.org...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:48c93bc8$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> > "Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:gabdre$p2a$1@aioe.org...
> >>
> >> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >> news:48c937a0$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >> > ..... blev til røvere. Det havde de vist ikke regnet med:
> >> > http://jp.dk/indland/krimi/article1435083.ece
> >> >
> >> > Malene P
> >> >
> >> >
> >> Er de et tyvefolk allesammen ku de så ikke stjæle dig så vi andre ikke
> >> sku
> >> høre på dine ækle udgydelser.
> >
> > Hvilke ækle udgydelser? Hvad er det, du ikke kan tåle at høre fra
> > virkelighedens verden? Fortæl, fortæl.
> >
> > Malene P
> >
> >
> Hvorfor skal denne nyhedsgruppe nedgøres til et nazistisk og racistisk
> hverveforum. Er der ikke love imod den slags i danmark.

Hvorfor må denne nyhedsgruppe ikke indeholde tråde, de omhandler problemer
med de fremmede? Uanset om det drejer sig problemer med de fremmedes
kriminalitet, udgifterne til de fremmede, eller Danmarks fremtid på alle
andre områder som følge af fremmedtilstrømningen, er det vel noget der både
griber ind i alle andre politiske områder OG skal diskuteres og løses
politisk. Eller Hur? Hvor ser du nazisme og racisme i mine indlæg?

Malene P



Jens Bruun (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 11-09-08 22:29

"Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:gabhm3$9ce$1@aioe.org

> Hvorfor skal denne nyhedsgruppe nedgøres til et nazistisk og racistisk
> hverveforum. Er der ikke love imod den slags i danmark.

Nej, "Christian". Den slags love skal man til mellemøsten for at finde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Bo Warming (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 11-09-08 23:15

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4q2dnYLoZLw9EFTVnZ2dnUVZ8tfinZ2d@giganews.com...
> "Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:gabhm3$9ce$1@aioe.org
>
>> Hvorfor skal denne nyhedsgruppe nedgøres til et nazistisk og racistisk
>> hverveforum. Er der ikke love imod den slags i danmark.
>
> Nej, "Christian". Den slags love skal man til mellemøsten for at finde.

Hvis nogen kan forklare om nazisme og racisme her så ring til mig 35861000




Tony (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 12-09-08 18:23


"Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev

> Hvorfor skal denne nyhedsgruppe nedgøres til et nazistisk og racistisk
> hverveforum. Er der ikke love imod den slags i danmark.

Er der ikke love imod ,at være naive og snotdumme idioter som dig, Thomas M
og Anders W
Det kunne man ønske sig.

Tony



Bo Warming (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 12-09-08 18:55

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:48caa566$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev
>
>> Hvorfor skal denne nyhedsgruppe nedgøres til et nazistisk og racistisk
>> hverveforum. Er der ikke love imod den slags i danmark.
>
> Er der ikke love imod ,at være naive og snotdumme idioter som dig, Thomas
> M og Anders W
> Det kunne man ønske sig.

Heldigvis har vi ikke de love til begrænsning af usenet-ytringsfriheden, som
du efterlyser

Er du muslim siden du ønsker censur?

Hvordan vil du lovgive imod "snotdumme idioter og naive" ?
En eksamen før udbyder giver adgang?




Ukendt (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-09-08 20:21

Tony wrote:

> Er der ikke love imod ,at være naive og snotdumme idioter som dig,
> Thomas M og Anders W
> Det kunne man ønske sig.

Lol.

--
/ Thomas





Krumme (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Krumme


Dato : 12-09-08 23:38


"Thomas M" <OMGWTF> skrev i meddelelsen
news:48cac109$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Tony wrote:
>
>> Er der ikke love imod ,at være naive og snotdumme idioter som dig,
>> Thomas M og Anders W
>> Det kunne man ønske sig.
>
> Lol.
>
> --
> / Thomas


Typisk kommentar fra en der ikke kan debattere mere!

/Krumme


Krumme (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Krumme


Dato : 12-09-08 23:42


"Thomas M" <OMGWTF> skrev i meddelelsen
news:48cac109$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Tony wrote:
>
>> Er der ikke love imod ,at være naive og snotdumme idioter som dig,
>> Thomas M og Anders W
>> Det kunne man ønske sig.
>
> Lol.
>
> --
> / Thomas


Thomas, nu du er så klog, kan du ikke fortælle os hvor meget de såkaldte
indvandrer koster Danmark?
Og med indvandrer mener jeg dem med anden etnisk oprindelse som det så
fisefornemt hedder!
Jeg tror bestemt det er et beløb INGEN ønsker kommer frem offentligt, da det
vil forårsage et jordskred til højrefløjen!


/Krumme


Ukendt (13-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-09-08 10:34

Krumme wrote:

> Thomas, nu du er så klog, kan du ikke fortælle os hvor meget de
> såkaldte indvandrer koster Danmark?

Det rager mig en klap hat.

--
/ Thomas





Arne H. Wilstrup (13-09-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 13-09-08 10:51


"Thomas M" <OMGWTF> skrev i meddelelsen
news:48cb8907$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Krumme wrote:
>
>> Thomas, nu du er så klog, kan du ikke fortælle os hvor
>> meget de
>> såkaldte indvandrer koster Danmark?
>
> Det rager mig en klap hat.

Jeg kan da tilføje at ved den sidste opgørelse havde vi
faktisk overskud på de fremmede her i landet. Jeg mener at det
var på tekst-tv jeg så det for et lille stykke tid siden. Men
det skal fremmedhaderne nok forsøge at bortforklare, som
sædvanlig



Peter (13-09-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 13-09-08 15:16


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:48cb8d19$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Thomas M" <OMGWTF> skrev i meddelelsen
> news:48cb8907$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Krumme wrote:
>>
>>> Thomas, nu du er så klog, kan du ikke fortælle os hvor meget de
>>> såkaldte indvandrer koster Danmark?
>>
>> Det rager mig en klap hat.
>
> Jeg kan da tilføje at ved den sidste opgørelse havde vi faktisk overskud
> på de fremmede her i landet. Jeg mener at det var på tekst-tv jeg så det
> for et lille stykke tid siden. Men det skal fremmedhaderne nok forsøge at
> bortforklare, som sædvanlig
Er du nu helt sikker på at det ikke skyldes en venstrefløjsers regnefejl..



Martin Larsen (13-09-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 13-09-08 16:34

"Peter" <ar@migherogder.dk> skrev i meddelelsen
news:gaghuc$1amm$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:48cb8d19$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "Thomas M" <OMGWTF> skrev i meddelelsen
>> news:48cb8907$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> Krumme wrote:
>>>
>>>> Thomas, nu du er så klog, kan du ikke fortælle os hvor meget de
>>>> såkaldte indvandrer koster Danmark?
>>>
>>> Det rager mig en klap hat.
>>
>> Jeg kan da tilføje at ved den sidste opgørelse havde vi faktisk overskud
>> på de fremmede her i landet. Jeg mener at det var på tekst-tv jeg så det
>> for et lille stykke tid siden. Men det skal fremmedhaderne nok forsøge at
>> bortforklare, som sædvanlig
> Er du nu helt sikker på at det ikke skyldes en venstrefløjsers regnefejl..


AHW er stalinistisk lystløgner. Hans løgne bliver mere og mere tåbelige.

Mvh
Martin


Arne H. Wilstrup (13-09-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 13-09-08 22:44


"Peter" <ar@migherogder.dk> skrev i meddelelsen
news:gaghuc$1amm$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> >> Jeg kan da tilføje at ved den sidste opgørelse havde vi
> >> faktisk overskud
>> på de fremmede her i landet. Jeg mener at det var på
>> tekst-tv jeg så det for et lille stykke tid siden. Men det
>> skal fremmedhaderne nok forsøge at bortforklare, som
>> sædvanlig
> Er du nu helt sikker på at det ikke skyldes en
> venstrefløjsers regnefejl..

Ja, og som jeg forudså, er du allerede begyndt med at
bortforklare kendsgerningerne fordi de ikke passer i dit
forskruede verdensbillede.



Jens Bruun (21-09-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 21-09-08 13:10

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:48cc3418$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Ja, og som jeg forudså, er du allerede begyndt med at
> bortforklare kendsgerningerne fordi de ikke passer i dit
> forskruede verdensbillede.

Du kan jo starte med at dokumentere din åndssvage påstand.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Jens Bruun (21-09-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 21-09-08 13:09

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:48cb8d19$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Jeg kan da tilføje at ved den sidste opgørelse havde vi
> faktisk overskud på de fremmede her i landet. Jeg mener at det
> var på tekst-tv jeg så det for et lille stykke tid siden. Men
> det skal fremmedhaderne nok forsøge at bortforklare, som
> sædvanlig

FUCKING LØGN.

Indvamdrere koster KASSEN. Vi har IKKE overskud på "fremmede", som du så
charmerende kalder dem. Vi har dundrende underskud, og det er især
indvandrere med muslimsk baggrund, der trækker fra.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Ukendt (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-08 17:48

Malene P wrote:

> Hvilke ækle udgydelser? Hvad er det, du ikke kan tåle at høre fra
> virkelighedens verden? Fortæl, fortæl.

Jeg har en bekendt som er fra mellemøsten. Han har ikke slået "gode
folkedanskere" ihjel.

Skal han smides ud af Danmark sammen med alle kriminelle indvandrere og
asylsøgere fra f.eks Irak?

Er han - i din verden - et objekt, som intet har at gøre i Danmark i øvrigt?

--
/ Thomas



Malene P (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 11-09-08 18:03


"Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse
news:48c94be1$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P wrote:
>
> > Hvilke ækle udgydelser? Hvad er det, du ikke kan tåle at høre fra
> > virkelighedens verden? Fortæl, fortæl.
>
> Jeg har en bekendt som er fra mellemøsten. Han har ikke slået "gode
> folkedanskere" ihjel.

Og?

> Skal han smides ud af Danmark sammen med alle kriminelle indvandrere og
> asylsøgere fra f.eks Irak?

Hvorfor spørger du om det?

> Er han - i din verden - et objekt, som intet har at gøre i Danmark i
øvrigt?

Det ved jeg da ikke -hvad synes du selv? Har han optrådt i nogle af mine
links?

Malene P



Ukendt (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-08 18:10

Malene P wrote:

> Og?

> Hvorfor spørger du om det?

> Det ved jeg da ikke -hvad synes du selv? Har han optrådt i nogle af
> mine links?

Hvorfor kan du ikke give et simpelt svar på simple spørgsmål?

--
/ Thomas





Malene P (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 11-09-08 18:28


"Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse
news:48c9511b$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P wrote:
>
> > Og?
>
> > Hvorfor spørger du om det?
>
> > Det ved jeg da ikke -hvad synes du selv? Har han optrådt i nogle af
> > mine links?
>
> Hvorfor kan du ikke give et simpelt svar på simple spørgsmål?

Det har jeg jo lige gjort. Har din bekendte fra Mellemøsten optrådt i nogle
af mine links?

Malene P



Ukendt (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-09-08 18:35

Malene P wrote:

> Det har jeg jo lige gjort. Har din bekendte fra Mellemøsten optrådt i
> nogle af mine links?

Giv et klart og utvetydigt svar på nedenstående; Nedenstående kan besvares
meget simpelt. Osse af dig.

Jeg har en bekendt som er fra mellemøsten. Han har ikke slået "gode
folkedanskere" ihjel.

Skal han smides ud af Danmark sammen med alle kriminelle indvandrere og
asylsøgere fra f.eks Irak?

Er han - i din verden - et objekt, som intet har at gøre i Danmark i øvrigt?

--
/ Thomas



Malene P (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 11-09-08 19:21


"Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse
news:48c956cf$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P wrote:
>
> > Det har jeg jo lige gjort. Har din bekendte fra Mellemøsten optrådt i
> > nogle af mine links?
>
> Giv et klart og utvetydigt svar på nedenstående; Nedenstående kan besvares
> meget simpelt. Osse af dig.
>
> Jeg har en bekendt som er fra mellemøsten. Han har ikke slået "gode
> folkedanskere" ihjel.

Jamen det var da et svovt sammentræf. Jeg har selv adskillige bekendte som
er fra Danmark. De har heller ikke slået "gode folkedanskere" ihjel.

> Skal han smides ud af Danmark sammen med alle kriminelle indvandrere og
> asylsøgere fra f.eks Irak?

Igen -optræder han i mine links?

> Er han - i din verden - et objekt, som intet har at gøre i Danmark i
øvrigt?

Igen -optræder han i mine links?

Malene P




Bo Warming (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 11-09-08 18:35

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48c94f5a$1$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse
> news:48c94be1$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Malene P wrote:
>>
>> > Hvilke ækle udgydelser? Hvad er det, du ikke kan tåle at høre fra
>> > virkelighedens verden? Fortæl, fortæl.
>>
>> Jeg har en bekendt som er fra mellemøsten. Han har ikke slået "gode
>> folkedanskere" ihjel.
>
> Og?

Igen har en dansk soldat i Afghanistan slået en dansk soldat ihjel ved
direkte kåd skydning i lejren

Intet fortæller medierne om hvordan man forhåbentlig søger at nedbringe
antal mord pr friendly fire.

USA er glad for at vi er det, men skulle vi igen få brug for forsvar var det
rart at vide at de kan udvælge soldater der ikke vender skyderen mod
meddanske.




Bo Warming (11-09-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 11-09-08 17:32

"Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:gabdre$p2a$1@aioe.org...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:48c937a0$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> ..... blev til røvere. Det havde de vist ikke regnet med:
>> http://jp.dk/indland/krimi/article1435083.ece
>>
>> Malene P
>>
>>
> Er de et tyvefolk allesammen ku de så ikke stjæle dig så vi andre ikke sku
> høre på dine ækle udgydelser.

Hvis du finder noget ækelt så har du kan dig selv at takke, at du alligevel
læser det.

Ækelt er hvis nogen rammer dig i ansigtet med en potte diarre

Men ord på nettet kan aldrig være rigtigt ækle - det kan være en etik man er
uenig i
og hvis man ikke er nysgerrig så stopper man læsningen




-=* NEiL DANELAW *=- (11-09-2008)
Kommentar
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-


Dato : 11-09-08 23:13

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:48c937a0$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> ..... blev til røvere. Det havde de vist ikke regnet med:
> http://jp.dk/indland/krimi/article1435083.ece

Der kommer nok flere:

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1435512.ece


Martin (12-09-2008)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 12-09-08 06:13

On 11 Sep., 18:39, "Christian Jensen" <cjen...@mail.dk> wrote:
> "Malene P" <malenek...@hotmail.com> skrev i en meddelelsenews:48c93bc8$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>
>
>
> > "Christian Jensen" <cjen...@mail.dk> skrev i en meddelelse
> >news:gabdre$p2a$1@aioe.org...
>
> >> "Malene P" <malenek...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >>news:48c937a0$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >> > ..... blev til røvere. Det havde de vist ikke regnet med:
> >> >http://jp.dk/indland/krimi/article1435083.ece
>
> >> > Malene P
>
> >> Er de et tyvefolk allesammen ku de så ikke stjæle dig så vi andre ikke
> >> sku
> >> høre på dine ækle udgydelser.
>
> > Hvilke ækle udgydelser? Hvad er det, du ikke kan tåle at høre fra
> > virkelighedens verden? Fortæl, fortæl.
>
> > Malene P
>
> Hvorfor skal denne nyhedsgruppe nedgøres til et nazistisk og racistisk
> hverveforum. Er der ikke love imod den slags i danmark.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jo, men nu er Christian og Anders jo nogle gode danske navne, så
selvom de sviner Malene til på det groveste med påstande om "sæk",
"lort" etc så er det vist ikke nok til at retsforfølge dem for
nazistisk hvervekampagne. Du får iøvrigt lige en Godwin med i købet
for fuldstændig at misse pointen og gå direkte til
yderligheder..............

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste