Hjææææælp en RØD DRÆBER-SKOVSNEGL?
Fra : Den Blå Gris

Dato : 10-09-08 22:22

Hej

(:>)

Yesterday evening rendte jeg lige ind i et af de der små møgdyr hjemme
i 'baghaven'. Jeg SKREG naturligvis DRÆB MIG IKKE hr snegl, mens dette
frygtelige lille UHYRE bare stirrede på mig!

Og et øjeblik senere sagde 'han' endelig: "Hvorfor skulle jeg DOG det,
jeg spiser da KUN GRYNT-SAGER", og tilføjede, som kun den absolut
bedste DIPLOMAT kunne have gjort: "Men PAS PÅ for jeg ER LYNHRTIG, og
DET HUS JEG MANGLER er faktisk MY COVER".

OK lille VEN du er altså slet ikke farlig for os mennesker?

Og så sagde han: "Nej DA, naturligvis IKKE"

Nå pointen er: Hvem er det dog der tjener PENGE på alle de der KOMPLET
sindsyge SKRÆMMEKAMPAGNER? -Hvorfor bruger samfundet dog sine borgeres
PENGE på at bekæmpe et helt UFARLIGT lille dyr, som bare er et
RESULTAT af den NATURLIGE udvikling hjemme i BAGHAVEN?

Hvem er IDIOTEN, SKOVLSNEGLEN SELV, eller de ynkværdige IDIOTER, som
IKKE kan få DERES EGEN 'SKOVSNEGL' til at virke?

MVH
'Den Ultra-Fede Blå Mega-Gris'

Ps. Gør US andre en TENEST: Former JER BARE IKKE

Right, TENET ?

Fra : Den Blå Gris

Dato : 10-09-08 22:25

Still OK ?