Pegefølsomme knapper ?
Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 23-07-01 16:18

Mine pegefølsomme knapper vil ikke vise sig når siden er uploadet ?
De er indsat i celler lodret - har lavet andre der har virket upåklagelig
men i vandret position - jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad der er galt
!? http://www.geocities.com/blackwebdk/
Nogle venlige sjæle der kan hjælpe? - På forhånd mange TAK.

Pia

Fra : jopa

Dato : 23-07-01 16:43

Pia Neldeberg Rasmussen skrev ...
> Mine pegefølsomme knapper vil ikke vise sig når siden er uploadet ?

Den kan ikke finde dine class filer som jeg så vidt jeg husker skal ligge i
roden af dit bibliotek for at dine knapper kan virke.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 23-07-01 17:15

fphover.class og fphoverx.class ligger i biblioteket sammen med index.htm og
billedfiler så jeg forstår stadig ikke hvorfor Frontpage ikke udgiver dem ??

Pia

Fra : jopa

Dato : 23-07-01 17:49

Pia Neldeberg Rasmussen skrev bla..
> fphover.class og fphoverx.class ligger i biblioteket sammen med index.htm
og
> billedfiler så jeg forstår stadig ikke hvorfor Frontpage ikke udgiver dem
??

Der er så mange der bøvler med det samme som dig.
Kan ikke umiddelbart hjælpe dig, men foreslår dig at du dropper dit
FrontPage Java. Folk der har slået Java fra kan ikke navigere på dine sider.
Prøv hellere at arbejde evt. med JavaScript eller endnu bedre måske CSS til
dine Link's. Ved godt det ikke løser dit nuværende problem.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : V.B.K.

Dato : 23-07-01 17:59

Måske bare dette lille punktum for meget lige efter codebase

prøv at ændre denne linje:
<applet code="fphover.class" codebase="../" width="120" height="40">

til:
<applet code="fphover.class" codebase="./" width="120" height="40">

--

Venlig hilsen
Vagn Knudsen

Pia Neldeberg Rasmussen <showpower@tdc-broadband.dk> skrev i en