Somalier er "sparsommelige" vedr ægteskab
Fra : Bo Warming

Dato : 10-09-08 17:15

Vesselbo sad ved siden af nogle somalier i toget og de fortalte ham at Røde
Kors belærer dem om at de skal lade sig skille fra deres medbragte hustru,
og så får de 80000 kr mere pr familie fra den danske stat. om året
Problemet har et enormt omfang og danskere har ikke så god rådgivning fra
deres socialrådgivere
( jeg er dog en undtagelse for bistandskontoret gav mig samme råd da min
japanske kone havde fået opholdstilladelse.)

Somaliproblemet er blandt den megetn gode viden man får af den ny bog af
Morten Uhrskov Jensen"Et delt folk" om vor elendige udlændingepolitik

Somalierne har ikke meget respekt for det ægteskab de har indgået i
hjemlandet for at få en kvinde fra hjemlandet ind i landet her. Skal vi have
respekt for fremmedes ægteskaber, når der søges familiesammenføring?

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 10-09-08 19:54

> Somalierne har ikke meget respekt for det ægteskab de har indgået i
> hjemlandet for at få en kvinde fra hjemlandet ind i landet her. Skal vi
> have respekt for fremmedes ægteskaber, når der søges familiesammenføring?

Somaliere gifter sig og blever skilt i et væk. Det er ikke haram i
somalisk liturgi.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-08 00:00

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:qvWdnfAOXPNWilXVnZ2dnUVZ8t3inZ2d@giganews.com...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Somaliere gifter sig og blever skilt i et væk. Det er ikke haram i
> somalisk liturgi.

Men når der kræves familiesammenføring så skal vi respektere deres
ægteskaber som stor romantik - de bedrager os.