Lidt mere af det der ikke er sket, altså i~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 07-09-08 23:18

---
..g'ere amok på Nørrebro
Unge 2. generations-indvandrere gik søndag aften amok i et orgie af
hærværk på det indre Nørrebro i København. Balladen menes at have
forbindelse til striden mellem unge indvandrere og Hells Angels.

- De har smadret min bil, og de har lavet hærværk mod adskillige andre
biler. Og de har knust ruder her. Jeg er fortvivlet. Det er unge
indvandrere igen, får det aldrig en ende, lød det fra en fortvivlet
beboer i Jægersborgade på Nørrebro, der var centrum for urolighederne.
---

http://www.bt.dk/article/20080907/krimi/80907026/

Kulturberigelse af den slags har vi bestemt stort behov for...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Martin [TMM]

Dato : 07-09-08 23:26

Hej
Mr.Larsen wrote:
> Kulturberigelse af den slags har vi bestemt stort behov for...

Velkommen tilbage fra månen. Var det en god tur ?

/Martin

Fra : Mr.Larsen

Dato : 07-09-08 23:33

Martin [TMM] forklarede:
> Hej

> Velkommen tilbage fra månen. Var det en god tur ?

Gør sandheden ondt, eller har du en tabel der viser det ikke er sket?

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Martin [TMM]

Dato : 08-09-08 08:25

Hej
Mr.Larsen wrote:
> Gør sandheden ondt, eller har du en tabel der viser det ikke er sket?

Jeg er nu ligeglad. Virkeligheden er der uanset om man nægter eller ej.
Jeg tænkte nu mere på at det ikke var nødvendigt at poste ca det samme link
igen... Godt nok er der mange der er dumme herinde, men de kan vel for
pokker læse...

/TMM

Fra : Mr.Larsen

Dato : 08-09-08 11:57

Martin [TMM] kom med denne ide:
> [...]
> igen... Godt nok er der mange der er dumme herinde, men de kan vel for pokker

Den slags kan ikke postes for tit, der er stadig mange "nyttige
idioter" som ikke har fattet budskabet.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Martin [TMM]

Dato : 08-09-08 15:29

Mr.Larsen wrote:
> Den slags kan ikke postes for tit, der er stadig mange "nyttige
> idioter" som ikke har fattet budskabet.

Idioter findes der masser af ude i verden. Vi andre kan godt nøjes med et
enkelt indlæg om emnerne.
Det kan godt betale sig lige at kigge efter om ikke samme "nyhed" skulle
være linket til, inden man selv kaster om sig med intetsigende indlæg.

/TMM

Fra : Mr.Larsen

Dato : 08-09-08 18:26

Martin [TMM] har bragt dette til os:

> [...]
> Det kan godt betale sig lige at kigge efter om ikke samme "nyhed" skulle være
> linket til, inden man selv kaster om sig med intetsigende indlæg.

Jamen det gør du så bare.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...