Danskerne er ved at vågne op
Fra : Zeki

Dato : 06-09-08 09:41

Til dem der stadig måtte leve i den febervildelse at "de fleste danskere
støtter den 'faste og fair' udlændingepolitik":

"Et flertal af danskerne mener, at regeringen bør følge EF-domstolens
afgørelser og ændre den danske udlændingelov."
http://politiken.dk/politik/article563632.ece

Fascisterne i Dansk Folkeparti holder dog endnu engang fast i at det med
demokratiske spilleregler i et retssamfund ikke skal gælde os:

"Selv om Dansk Folkeparti tydeligvis ifølge målingen ikke har danskerne med
sig i spørgsmålet om EF-domstolen, holder partiet fast i, at den danske
regering helt bør tilsidesætte domstolens afgørelser."

"Jeg er bare nødt til at sige, at det kan ikke i en retsstat være en løsning
at følge Dansk Folkepartis råd om bare at trodse domstolens afgørelse. Det
kan ikke nogen seriøst mene, vel?"
(Anders Fogh, Danmarks statsminister)
www.bt.dk/article/20080808/politik/808080372/

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 06-09-08 09:51

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i en meddelelse
> [...]
> løsning
> at følge Dansk Folkepartis råd om bare at trodse domstolens afgørelse. Det

Hvormange domstole har vi i det demokratiske Danmark.

Fra : E.M.

Dato : 06-09-08 10:44

> [...]
>
> "Et flertal af danskerne mener, at regeringen bør følge EF-domstolens
> afgørelser og ændre den danske udlændingelov."

Hvor mange, og først og fremmest hvem har de spurgt?

E.M.

Fra : Zeki

Dato : 06-09-08 11:11

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i en meddelelse

> Hvor mange, og først og fremmest hvem har de spurgt?

Vilstrup analyser plejer at være både præcise og repræsentative og
naturligvis giver deres "resultat" god mening.

Ville du ikke blive bekymret hvis et flertal af danskerne tværtimod mente at
man bare skulle skide hul i domstolenes afgørelser og dermed retsstaten?

Fra : Egon Stich

Dato : 06-09-08 13:52

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i en meddelelse news:48c25747$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> man bare skulle skide hul i domstolenes afgørelser og dermed retsstaten?

De giver da langtfra mening?
Men mindre, naturligvis, man er landssviger, og gerne lader "domstole" uden nogen som helst demokratisk dansk kontrol bestemme.

For det er jo det, der er tale om.

Men at sådant passer glimrende i krammet hos "humanister", der ikke har formået at overbevise befolkningen om deres kulturrelativismes fortræffeligheder, kan jo ikke undrere nogen.

Intet er for lavt for nævnte gruppe.
Selv sencur og demokratiofornægtelse tager de i brug alene for at få deres vilie.

Egon

Fra : Kalle

Dato : 06-09-08 06:44

On 6 Sep., 12:11, "Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> wrote:
..

> Ville du ikke blive bekymret hvis et flertal af danskerne tværtimod mente at
> man bare skulle skide hul i domstolenes afgørelser og dermed retsstaten?

http://politiken.dk/politik/article563638.ece

Men det kan være, at EU's embedsmænd ignorerer dommen for at øge
populariteten

Fra : Kalle

Dato : 06-09-08 07:14

On 6 Sep., 14:43, Kalle <skovgaa...@yahoo.com> wrote:
> On 6 Sep., 12:11, "Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> wrote:
> .

> http://politiken.dk/politik/article563638.ece

I øvrigt er her et interwiev med Faull, der ligesom antyder et
misforhold mellem kommision og domstol.

http://www.eurasylum.org/Portal/June2007.htm

Fra : Egon Stich

Dato : 06-09-08 13:48

> [...]
>
> "Et flertal af danskerne mener, at regeringen bør følge EF-domstolens
> afgørelser og ændre den danske udlændingelov."

"Et flertal" osv---
Vanlig gang talmanipulation fra de elitæres side.

De kan jo helt enkelt ikke fatte, at danskere ikke er enige med dem, i deres vandvidsscenarier.

Hele sagen er een gang afgjort der hvor selv "humanister" ikke kan manipulerer.
Nemlig ved stemmeurnerne.

Og endog på trods af "humanisternes" undertrykkelse af den frie debat.

Så fortæl mig lige:

Hvad skal dog sådanne "undersøgelser" tjene til?
Andet end at fremhæve "humanisternes" egen selvglæde?

Egon

Fra : TL

Dato : 06-09-08 15:40

De to ting modsiger da ikke hinanden?

Fra : Sten Schou

Dato : 06-09-08 17:45

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i meddelelsen

> Fascisterne i Dansk Folkeparti holder dog endnu engang fast i at det med
> demokratiske spilleregler i et retssamfund ikke skal gælde os:

Du bliver mere og mere syg i roen for hver dag der går.Kommer du oftere og
oftere i moskeen for tiden?

Hilsen Sten

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-08 18:25

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i meddelelsen

> "Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i meddelelsen

> Du bliver mere og mere syg i roen for hver dag der går.Kommer du oftere og
> oftere i moskeen for tiden?

Det er nok mest i kælderlokalet hvor de har aftenskole i TATP og RPG.

Mvh
Martin

Fra : Zeki

Dato : 08-09-08 15:29

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> "Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i meddelelsen

> Du bliver mere og mere syg i roen for hver dag der går.Kommer du oftere og
> oftere i moskeen for tiden?

Jeg ser at du er blevet mere barsk i din mudderkastning end tidligere.

Du må have det svært med dig selv for tiden!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-09-08 18:45

"Zeki" skrev i en meddelelse

> Til dem der stadig måtte leve i den febervildelse at "de fleste >danskere
> støtter den 'faste og fair' udlændingepolitik":

Se det har ikke så meget med sagen at gøre !.
Det det handler om er hvor går grænsen ?.

Hvad er din egen holdning Zeki , eller hvad forestiller du dig.

Skal Danmark bare være åben for familiesammenføring af en hver art ?
Har vi ingen ret til at bestemme selv ? , hvad hvis EU-domstolen ( som bye
the way kun er en embedsmands "domstol" ) faktisk er forkert på den , altså
deres beslutning
betyder mere ondt for en masse mennesker end den betyder noget godt for
nogle få.

Du mener ikke at mange "familiesammenførte" har det rigtig skidt her i
Danmark fordi vi har de stor problemer med integration som vi har.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Egon Stich

Dato : 07-09-08 11:18

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en meddelelse news:48c2c199$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>

> Du mener ikke at mange "familiesammenførte" har det rigtig skidt her i
> Danmark fordi vi har de stor problemer med integration som vi har.

Når vi har problemer med integrationen, er samme jo skabt af Zeki-typerne.

Disse ondskabsfulde, selvpromoverende "humanister", der nok skal vide at forhindrer enhver i at integrerer sig.
Ved at påtvinge en opfattelse hos staklerne af, at "de må vide, det er svært".
Ved at påtvinge dem enhver tænkelig "hjælp", der ikke hjælper, men alene skaffer smør på brødet hos "hjælperen".

Fortsæt selv tankerækken.

Egon

Fra : Sten Schou

Dato : 07-09-08 12:03

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i meddelelsen

Når vi har problemer med integrationen, er samme jo skabt af Zeki-typerne.

Og det skyldes naturligvis, at vi er nogle stykker der har nægtet at bøje
hovederne og klapper hælene sammen, når Zeki-typerne og dine partifæller har
forlangt, at vi alle skulle indrette os efter de nytilkomnes behov.

Hilsen Sten

Fra : Egon Stich

Dato : 08-09-08 12:38

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse news:48c3b4de$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> hovederne og klapper hælene sammen, når Zeki-typerne og dine partifæller har
> forlangt, at vi alle skulle indrette os efter de nytilkomnes behov.

"Mine partifæller"?

Du ved da vidst noget, jeg ikke gør?

Som anarkist kan man ikke være medlem af en sammenslutning.
Det strider jo mod hele grundtanken

Egon

Fra : Zeki

Dato : 08-09-08 15:34

> [...]
> hovederne og klapper hælene sammen, når Zeki-typerne og dine partifæller
> har forlangt, at vi alle skulle indrette os efter de nytilkomnes behov.

Hvor skriver jeg noget om det?

Endnu en indbildning fra din side?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-09-08 15:47

> "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvor skriver jeg noget om det?
>
> Endnu en indbildning fra din side?

Det er træls med alle de indbildninger - kunne der dog komme
noget med substans fra Sten Schous side, ville det være
saliggørende, men indtil videre er det ligesom en "sten i en
skou" - den siger intet der kan tolkes som noget fornuftigt.

Fra : Zeki

Dato : 08-09-08 15:30

> [...]
>
> Hvad er din egen holdning Zeki , eller hvad forestiller du dig.
>
> Skal Danmark bare være åben for familiesammenføring af en hver art ?

Jeg ligger helt på linie med statsministeren i denne sag.

http://www.bt.dk/article/20080808/politik/808080372/

Fra : Egon Stich

Dato : 09-09-08 13:04

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i en meddelelse news:48c536f4$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> kan ikke nogen seriøst mene, vel?" (Anders Fogh, Danmarks statsminister)

Problemet er bare, at der, for at skulle kunne give mening, skulle gave været sagt: "Dansk domstol".

En flok tilfældige personager, fortolkende ikke folkevalgtes "love", har intet med begrebet domstol at skaffe.

Egon

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 09-09-08 14:00

On Tue, 9 Sep 2008 14:03:50 +0200, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>En flok tilfældige personager, fortolkende ikke folkevalgtes "love", har intet med begrebet domstol at skaffe.

Helt enig...