En Dansk Super-Ven mere ?
Fra : Atomisbryderen DK Ho~

Dato : 05-09-08 08:00

Øh min Gud, jeg kunne brække mig...!

Selv 'General Hos Netto ville have været for ulækkert'...?

MVH

NATO-chefen, Hvorfor kan jeg ikke løbe fra Hero'shima til Nato'gasaki?
-Fordi det rent FAKTISK BRÆNDER i min RØV...?

Ren ILD ?

MVH
Once Again

Fra : Atomisbryderen DK Ho~

Dato : 05-09-08 08:03

On 5 Sep., 15:59, Atomisbryderen DK Holger Dansker <c...@iconinet.com>
wrote:
> [...]
> NATO-chefen, Hvorfor kan jeg ikke løbe fra Hero'shima til Nato'gasaki?
> -Fordi det rent FAKTISK BRÆNDER i min RØV...?

For grusomt til at være, øhøhøh øhv, rigtigt:::?

(:>)

-Griner højt og hånligt ovn'i'købet...

Fra : Atomisbryderen DK Ho~

Dato : 05-09-08 08:06

On 5 Sep., 16:02, Atomisbryderen DK Holger Dansker <c...@iconinet.com>
wrote:

> For grusomt til at være, øhøhøh øhv, rigtigt:::?
>
> (:>)
>
> -Griner højt og hånligt ovn'i'købet...

Undskyld, jeg mente 'griller' og ikk' GRINER...?

Fra : ruwaldo

Dato : 05-09-08 15:25

wrote:

> For grusomt til at være, øhøhøh øhv, rigtigt:::?
>
> (:>)
>
> -Griner højt og hånligt ovn'i'købet...

Snakker med mig selv, snakker med mig selv........................

ruwaldo

Undskyld, jeg mente 'griller' og ikk' GRINER...?

Fra : Atomisbryderen DK Ho~

Dato : 05-09-08 08:10

Så FRYGTELIGT at alle ville TRO atd er løvn....

Tak tak tak tak, Hvor lærer man dog den slags...?

MVH

(:>)