Lad venligst være at be'spille Hr. Pivtun ~
Fra : Atomisbryderen DK Ho~

Dato : 04-09-08 21:28

Vi var to på bedst'on Eaerth-Skolen

-Og get hvem der vandt'''? - Han blev bare derhjemme og passer det
'lillle lorteland'....?

Hahahaha, helt røde i røven igen, hva' små fjender....

Hahahaha

Højere rang en "Hr. Pivtun" ???? (:>>)

MVH

DK-US Secred Servis

Fra : Atomisbryderen DK Ho~

Dato : 04-09-08 21:31

On 5 Sep., 05:28, Atomisbryderen DK Holger Dansker <c...@iconinet.com>
wrote:
> [...]
> 'lillle lorteland'....?
>
> Hahahaha, helt røde i røven igen, hva' små fjender....

Bare bliv derhjemme og pas landet skat...?

Fra : Atomisbryderen DK Ho~

Dato : 04-09-08 21:35

wrote:
> [...]
> 'lillle lorteland'....?
>
> Hahahaha, helt røde i røven igen, hva' små fjender....

Værdns Stærkeste mland, Oh mig GUD hvov blevs hams af?

Fra : Atomisbryderen DK Ho~

Dato : 04-09-08 21:38

-Og EKSTRA flødeskum....?

Fra : Atomisbryderen DK Ho~

Dato : 04-09-08 21:41

wrote:
> [...]
> 'lillle lorteland'....?
>
> Hahahaha, helt røde i røven igen, hva' små fjender....

Undskyld, det var da BARE MIG

MVH
Saint Michael
(Archangel for P. Earth)