Dansk suverænitet er! solgt til EU!
Fra : Lyrik

Dato : 03-09-08 12:06

Som jeg tidligere har advaret om så afgav vi suverænitet ved underskrivelse
af Lissabontraktaten. Statsministeren spurgte i hast sine jurister som
forsikrede ham om at Danmark ikke afgav suverænitet og så skyndte han sig på
egen hånd ned og underskrev traktaten.

Grundloven forbyder afgivelse af dansk suverænitet og sidst man gjorde det,
så advarede Højesteret om at det "kup" man der havde lavet ikke kunne
gentage sig ifølge Grundloven!

Nu ser vi at suverænitet er afgivet på indvandringsområdet! "And there are
nothing You can do about it!" siger henrykte radikale talsmænd!

Tulesen Dahl siger at DF's værste anelser er blevet bekræftet!

Hvem er skyldneren? Én eneste person-statsministeren!-Jeg spørger hvorfor
gjorde du det? Hvorfor afgav du dansk suverænitet til EU?

Hvorfor gik du imod dansk tradition ind for stemmevægte? I stedet for at
,man stemte efter "Hoveder og ikke efter høveder!" EU er en samling af
ligeværdige lande hver med en stemme for hvert land!-Nu leger man
forbundsstat med stemmevægte efter befolkningsmængde!
En sådan "Forbundsstat eller forbund er ikke-eksisterende!" Der er kun én
mulighed ét land-én stemme, uansét det er Luxemburg eller Polen!

Vi trænger til at få sat ting på plads her!
--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-09-08 12:17

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message
> Som jeg tidligere har advaret om så afgav vi suverænitet ved
> underskrivelse af Lissabontraktaten.

Hvordan når du frem til det?

(...)

> Grundloven forbyder afgivelse af dansk suverænitet

Nej, den forbyder afgivelse af suvernæitet uden forudgående folkefastemning.

> Nu ser vi at suverænitet er afgivet på indvandringsområdet! "And there are
> nothing You can do about it!" siger henrykte radikale talsmænd!

Lissabontraktaten har ikke ændret på noget i den sammenhæng. Dommen, som
alle taler om i disse dage, skyldes det traktatgrundlag, vil tiltrådte helt
tilbage i 1972.

Fra : El Trabajador

Dato : 03-09-08 13:20

> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message
>
> Hvordan når du frem til det?
>
> (...)

> Nej, den forbyder afgivelse af suvernæitet uden forudgående
> folkefastemning.

Eller med 5/6 flertal i Folketinget går det også uden folkeafstemning.
--
El Trabajador

Fra : Lyrik

Dato : 03-09-08 15:55

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Lissabontraktaten har ikke ændret på noget i den sammenhæng. Dommen, som
> alle taler om i disse dage, skyldes det traktatgrundlag, vil tiltrådte
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er lige meget hvornår og hvordan. Vi har hele tiden afgivet suverænitet
til EU. Bid for bid. Når vi indgår i et bindende samarbejde og vi får mindre
og mindre at skulle have sagt, så afgiver vi suverænitet!
Nu er Lissabontraktaten forkastet ved Irlands stemmeafgivelse. men sjovt nok
har de som i EU ellers plæderer for at overholde alle regler meget svært ved
at overholde reglen om at denne traktat er forkastet.

Nu spørger jeg dig direkte:
"Christian vil du vedgå at Lissabontraktaten er forkastet og faldet komplet
til jorden?"

Hilsen
jens

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-09-08 17:52

> Det er lige meget hvornår og hvordan. Vi har hele tiden afgivet
> suverænitet til EU. Bid for bid.

Jens Erik, fat det nu: Det er ikke ulovligt!

> Når vi indgår i et bindende samarbejde og vi får mindre og mindre at
> skulle have sagt, så afgiver vi suverænitet!

Vi afgiver selvbestemmelse og får medbestemmelse. Det er kun menneskere uden
indsigt, der tror, at selvbestemmelse altid er bedre end medbestemmelse.

> [...]

Hvordan når du frem til det?

> Nu spørger jeg dig direkte:
> "Christian vil du vedgå at Lissabontraktaten er forkastet og faldet

Ja, den kan ikke ratificeres nu, så der er da ikke meget at diskutere.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 03-09-08 19:36

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Ja, den kan ikke ratificeres nu, så der er da ikke meget at diskutere.

Så mangler vi bare at resten af EU bliver nedlagt :)

Fra : N_B_DK

Dato : 03-09-08 20:27

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> wrote in
message news:1OudncrpzrK1RCPVRVnyiwA@giganews.com
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Så mangler vi bare at resten af EU bliver nedlagt :)

Det ville sq være rart.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-09-08 12:44

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvem er skyldneren? Én eneste person-statsministeren!-Jeg spørger hvorfor
> gjorde du det? Hvorfor afgav du dansk suverænitet til EU?

Mon ikke DF må ophøre med at støtte regeringen.

Vi skal ikke lade vores land ødelægge pga af nogle perverse rødfascister i
et fjernt europæisk land, der leger grundlovsfortolkere i en føderation som
DK's folk ikke engang var klar over at de var blevet indlemmet i.

Stands landsforræderne hvad enten de er fra SF eller Venstre.

Mvh
Martin