For 4.000 kroner dansktalende indvandrer, ~
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 03-09-08 04:25

Sådan tjener en indvandrer nemt 4.000 danske kroner.

http://ekstrabladet.dk/112/article1051419.ece

Og så er der endda stadig nogen, der vil have flere fremmede
til vores land, Danmark.

Fra : Thomas M

Dato : 03-09-08 06:17

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:
> Sådan tjener en indvandrer nemt 4.000 danske kroner.
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1051419.ece
>
> Og så er der endda stadig nogen, der vil have flere fremmede
> til vores land, Danmark.

Hvis du står op kl. 5.25 om morgenen, for at poste et link til et
tankrøveri, så har du mindre at lave end jeg først antagede.

--
/ Thomas

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 03-09-08 13:48

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Hvis du står op kl. 5.25 om morgenen, for at poste et link til et
> tankrøveri, så har du mindre at lave end jeg først antagede.

Jeg sover meget lidt :)

Fra : @

Dato : 03-09-08 18:28

On Wed, 3 Sep 2008 07:16:45 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Hvis du står op kl. 5.25 om morgenen,

står op!! ?

kl. 5.25 har os i det arbejdende folk skam været oppe længe

f.eks. begynder jeg på jobbet klokken 02.30

men så har jeg til gengæld også fri klokken 14.30

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : J

Dato : 03-09-08 13:20

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:wt2dndgwyfEIniPVRVnyjgA@giganews.com...
> Sådan tjener en indvandrer nemt 4.000 danske kroner.
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1051419.ece
>
> Og så er der endda stadig nogen, der vil have flere fremmede
> til vores land, Danmark.

Hvis der er tale om 'tjene', skal beløbet vel indkomstbeskattes?