Lidt tiltrængt aftenhygge-fjernsyn til hal~
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-09-08 16:49

Hermed Youtube-link til en opfølgning på dèn rystende britiske
dokumentarfilm, der afslørede dybrodet fundamentalisme i den postuleret
"moderate" central-Moske i London, beliggende i Regents Park: Jeg vil MEGET
gerne se dèn ignorante Islam-apologet herinde, som måtte være
slagterhundefræk nok til at forsøge at bortforklare og sludderrelativisere
de uhyggelige udtalelser, man her direkte ser og hører såkaldt "rettroende"
muslimer fremsætte om medborgere, der tilfældigvis ikke lige måtte leve op
til deres elskede Sharia-fascisme...

Til alle de andre på hallanerfløjen herinde, som til gengæld forhåbentligt
klogeligt og klædeligt måtte holde deres kæft, må jeg bruge denne lejlighed
til at alvorligt spørge: Er det efterhånden så småt begynde at dæmre for
jer, hvad det er vi andre måske ikke lige nødvendigvis knuselsker vi Islam
og dens hjernevaskede udøvere?

Anders Peter Johnsen

Fra : kjaer

Dato : 02-09-08 20:38

Anders Peter Johnsen typed:
> [...]
> småt begynde at dæmre for jer, hvad det er vi andre måske ikke lige
> nødvendigvis knuselsker vi Islam og dens hjernevaskede udøvere?

De der har hørt de gamle indremissions-missionærer føler nok en vis
nostalgi.
I Danmark har vi tæmmet både indremission og jehovas-vidner, så vi klarer
nok også muslimerne. Gruntvig og Kristen Kold har vel lært os hvordan de
skal takles.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-09-08 21:30

"kjaer" <sikkenoej@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> I Danmark har vi tæmmet både indremission og jehovas-vidner, så vi
> klarer nok også muslimerne. Gruntvig og Kristen Kold har vel lært os
> hvordan de skal takles.

Netop. Grundtvig og Kold vidste alt om, hvordan man tackler utilpassede
fremmede, der lever i ghettoer og fremstiller TATP for dræbe så mange
uskyldige mennesker som overhovedet muligt. Det er helt samme historie som
da vi "tacklede" Indre Mission og Jehovas Vidner.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 02-09-08 21:37

On Tue, 2 Sep 2008 22:29:57 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>uskyldige mennesker som overhovedet muligt. Det er helt samme historie som
>da vi "tacklede" Indre Mission og Jehovas Vidner.

ikke helt den samme historie

denne gang VIL hverken kunstnere eller venstreorienterede overhovedet
erkende at muhamedanismens fremmarch er et problem

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-09-08 21:44

"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse

> ikke helt den samme historie

Av. Så har jeg jo taget helt fejl.

> denne gang VIL hverken kunstnere eller venstreorienterede overhovedet
> erkende at muhamedanismens fremmarch er et problem

Af hjertet tak for dén præcision. Nu står det hele lidt klarere for mig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-09-08 21:33

kjaer wrote:

> [...]
> I Danmark har vi tæmmet både indremission og jehovas-vidner, så vi
> klarer nok også muslimerne. Gruntvig og Kristen Kold har vel lært os

1) Du må MEGET gerne, meget hurtigt vise mig noget dokumentation på at selv
så relativt yderligtgående sekter som hhv. Indre Mission og Jehovas Vidner
direkte skulle have opfordret til steníng og andre former for overlagt mord
på "vantro og frafaldne": Ellers holder din noget søgte - men desværre også
i ignorante "politisk korrekte" kredse rædselsfuldt udbredte - sammenligning
nemlig slet ikke i udgangspunktet.
(Nok kan IM og JV tale i timevis om Helvede og være nok så verbalt
fordømmende angående folk, de mener at kunne udnævne som hjemfaldne dertil,
men i modsætning til muhamedanerne praktiserer de dog immervæk IKKE at
"hjælpe syndere på vej dertil" gennem stening og deslige
religionsforeskrevet dødsstraf: Den maksimale sanktion i de kredse er som
regel tværtimod udelukkelse af meningheden, og hvis muhamedanerne så bare
lod det blive ved dèt, ville håbet såmænd være lysegrønt!)

2) Du må ligeledes også meget gerne vise mig, hvorledes JV og IM gennem en
praktiseret erklæret terrordagsorden skulle have det som mål at
tvangsomvende folk og dermed indordne hele det omgivne samfund - der netop i
traditionel kristenfundamentalistisk optik betragtes som "uhjælpeligt
fortabt" som sådan - efter totalitære teokratiske styreformer.

Ergo kommer intellektuel, verbal "tackling" af dèn type, som Grundtvig og
Kold rigtigt nok var foregangsmænd i, desværre hurtigt til kort over for
folk, der direkte med vold og terror som foreskreven "arbejdsmetode"
åbenlyst udøver regulært kriminel tvang over for deres omgivelser: Man kan
jo allerede nu - bizart nok - se, hvordan de selvsamme såkaldt
"kulturradikale", der såmænd nok engang var fremme i skoene mht. at tale
imod forne tiders overdrevne kristelige fundamentalisme (da dèn slags jo
immervæk har været relativt "ufarligt", set i forhold til kritik af Islam)
nu har forbandet travlt med at gå uden om den varme grød, når de da ikke
ligefrem - som f.eks. Jacob Holt - direkte har gjort sig til proaktive
kollaborerende talsmænd for Islamisering under et nærmest hysterisk
latterligt påskud af totalt tragikomisk misforstået "forsvar for forfulgte
minoriteter."

Anders Peter Johnsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-08 10:01

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en meddelelse news:48bda30d$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> kollaborerende talsmænd for Islamisering under et nærmest hysterisk
> latterligt påskud af totalt tragikomisk misforstået "forsvar for forfulgte

Ja det er trist, at iagttage denne mands "udvikling".
Der var engang, hvor man kunne sympatiserer med ham.

Egon

Fra : Thomas M

Dato : 03-09-08 13:02

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
> proaktive kollaborerende talsmænd for Islamisering under et nærmest
> hysterisk latterligt påskud af totalt tragikomisk misforstået

Jeg kender ham ikke, men hvis du føler dig generet af ham, så kan du skynde
dig at melde ham til politiet.

Du mangler i øvrigt stadig at besvare et par enkle spørgsmål i en anden
tråd. Gad vide hvorfor du ikke vil det. I wonder why...

--
/ Thomas

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-09-08 13:11

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Jeg kender ham ikke, men hvis du føler dig generet af ham, så kan du
> skynde dig at melde ham til politiet.

Har karisma-Holdt også opfordret til mord på regeringen??

Mvh
Martin

Fra : Thomas M

Dato : 03-09-08 13:22

Martin Larsen wrote:

> Har karisma-Holdt også opfordret til mord på regeringen??

Nej, det er der ingen der har.

--
/ Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-08 21:49

> [...]
> nok også muslimerne. Gruntvig og Kristen Kold har vel lært os hvordan de

De to sorte sekter var gerningsretfærdige og indre mission er erstattet af
godhedsindustri der ikke er meget anderledes.
Villi Søvndal er en moderne missionsmand

Muhamedanere er så snu at de er langt sværere at stoppe end nogen sekt
Taquia løgneteknikken gennemskues ikke af mange.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-08 09:58

> [...]
> nok også muslimerne. Gruntvig og Kristen Kold har vel lært os hvordan de

Desværre er det jo her "glemt" viden, du henfører til.
I omkring 40 år har skolevæsen og uni jo direkte inddoktrineret i det modsatte livssyn.
Det er ikke uden omkostninger, om man fjerner et folks kultur og fælles bevidsthed.
Som det jo er sket.

Egon

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-09-08 16:28

Egon Stich wrote:
> [...]

> modsatte livssyn.
> Det er ikke uden omkostninger, om man fjerner et folks kultur og

Denne søgte sammenligning holder altså bare - som andetsteds beskrevet -
slet ikke: Det kan da godt være at flagellantisk anlagte kulturmasochister
har pinligt tralvt med at spanke sig selv og alle os andre indfødte danskere
for Kristenhedens som regel ældgamle "historiske fortrædeligheder", men
nuttede anekdoter om afdøde indremissionske onkler og tanter i det
vestjydske i sidste eller endda forrige århundrede kan altså bare ikke
bruges som seriøs undskyldning for totalt at ignorere den akutte fare fra
den pr. definition både ekstremt fundamentalistiske og dertil militante
moderne totalitarisme, som lige nu under Islams grønne banner er på hastig
fremmarch over hele Europa, for ikke at sige hele Verden...

Der er om noget her tale om "at blande æbler og appelsiner", hvis man på den
ene side maler Fanden på væggen angående nogle - trods meget andet grimt,
der nok måtte kunne siges! - relativt fredelige kristne sekter udelukkende
for på den anden side at forsøge bagatellisere Islams immanente ekstremisme
til forteelser på samme niveau: Indre Mission og Jehovas Vidner har altså
mig bekendt aldrig massemyrdet tusindvis af anderledestænkende ved overlagte
terrorangreb, endsige på nogen måde nogensinde ytret blot det allerfjerneste
ønske derom, så skulle vi nu ikke lige prøve at holde henholdsvis skæg og
snot for sig, i stedet for bare billigt at feje det hele generaliserende ind
under primitive "religion er roden til alt ondt"-forfladigelser, tak?

Anders Peter Johnsen