Tobaksforbud forløber for svinekødsforbud?
Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-08 14:21

Tobaksforbud forløber for svinekødsforbud?

Tanken faldt mig ind, da jeg i det ny nr af DDF's "Danskeren" læste
dokumentation for, at staten bruger penge på at nedsætte husleje for netop
muslimer i Gellerup-lejligheder og i hundred andre sociale boligbyggerier
landet over.

"Stat og samfund er ikke ens - og staten bekæmper p.t. samfundet"

Der er tale om beskyttelsespenge, når muslimske vagter ansættes til at
beskytte Gellerup kirke mod muslimer -

Ingen vagter ansættes til at beskytte grønlændere mod at blive stenet ud af
Gellerupparken.

Læs www.dendanskeforening.dk

Fra : Snuden

Dato : 01-09-08 16:12

On Mon, 1 Sep 2008 15:21:22 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>muslimer i Gellerup-lejligheder og i hundred andre sociale boligbyggerier

Nåhja - nedsat husleje har jo også kolossalt meget at gøre med et
generelt forbud mod salg af tobaksvarer til unge under 18. Klart.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-08 17:35

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nåhja - nedsat husleje har jo også kolossalt meget at gøre med et
> generelt forbud mod salg af tobaksvarer til unge under 18. Klart.
> --

GEnlæs
Muslimforkælelse har at gøre med muslimforkælelse

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 01-09-08 16:56

> [...]
> beskytte Gellerup kirke mod muslimer -
>

> Ingen vagter ansættes til at beskytte grønlændere mod at blive stenet ud

Der har du ramt plet, tobaksforbudet er en forløber for stører tiltag, så
som svine forbud ligger lige for med et slagteri, og højre foderpriser så
kan det snart få en ende.
Der bliver også snart kun plads til muhamedanere inden for ældreforsorgen.