Sarahs kloge Darwin-forbehold
Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 14:49

Sarahs kloge Darwin-forbehold

Sarah Palin ønsker at skolerne ikke skal fokusere på Darwin men også
undervise i "intelligent design"

Altså at liver er så kompliceret at det næppe kan være opstået ved
tilfældige mutationer og at især den første celle kræver "klog planlægning"

Biokemikerne giver hende ret - hvis 100 aber klaprede på computertastaturer
i en milliard år ville de aldrig komme til at skrive Shakespeares samlede
værker ved et tilfælde og samme lille sandsynlighed er der for at en
ursuppes aminosyrer , joner og sukkerarter kobler sig sammen til kromosom
der kan dele sig selv.

Lad os ikke ensrette vore skolebørn men lære dem ydmyg nysgerrighed og
tvivlens nådegave.

At hun er abortmodstander er trist, men også det kan undskyldes med at
sexfrigørelse har smadret kernefamiliens harmoni lidt for meget.

Så jeg tror hun er OK og sagtens kan lære af McCain, hvad hun mangler at
vide, så hun om 8 år kan blive præsidentkandidat

Joe Biden har jeg hørt i David Letterman show - han er ikke spontan og ægte
og klog men er en programmeret robot, der intet tænker selv.

BoW 20538913