Snyder Kina os med "taquia"?
Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 14:36

Snyder Kina os med "taquia"?

At muslimer lader som om de er vennesæle indtil de er mange nok, er velkendt

Kina sender mange folk hertil - er de også ude på at opnå magt?

Uddanner de sig her fordi der er så meget at lære af vore højskoler?

Jeg vil gerne tro at der er broderskab mellem Nord-Asien og Nord-Europa og
at de respekterer os menhar Kina en interesse i venskab med os. ?

Efter Olympiaden ved de at vi har næsegrus beundring for deres teknik
knowhow

Japanerne er belæste og kender HC Andersen - har Kina tiltag der gør dem en
trusssel - ud over at de pr dygtighed udkonkurerer os og stjæler markederne
fra os?

Muslimernes bedrag er sat i system - kineserne er vel bare naturligt høflige
og sårer os ikke, hvor de burde være ærlige.

De er mange og bedre koordinerede end de 1,3 mia muslimer

Da de ikke er til knive og selvmordsbomber er jeg ikke rigtig bange for
kineserne - er du?

Japanere gør meget for at blive acceperet af os.

Fra : El Trabajador

Dato : 31-08-08 17:58

> Da de ikke er til knive og selvmordsbomber er jeg ikke rigtig bange
> for kineserne - er du?

Nej, kineserne er jeg ikke bange for. Kineserne anser jeg for vore
forbundsfæller vedr. kampen mod muhamedanismen. De har også deres
muhamedanerproblemer og ved hvordan muhamedanerne skal behandles.

Kun en tåbe frygter ikke muhamedanismen!
--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 18:07

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> muhamedanerproblemer og ved hvordan muhamedanerne skal behandles.
>
> Kun en tåbe frygter ikke muhamedanismen!

Din grundholdning er også mn
Men jeg prøver at være djævelens advokat mht at se en fare i de skævøjede
for der er mange der øjner et problem, og de er MANGE+DYGTIGE+LOVBRYDENDE
MHT ARBEJDSTILLADELSER+ RIGE + LANGSIGTET TÆNKENDE

At de gider vort rige land er interessant, for de kan da intet lære af os

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-08 12:09

> [...]
> forbundsfæller vedr. kampen mod muhamedanismen. De har også deres
> muhamedanerproblemer og ved hvordan muhamedanerne skal behandles.

Og så sætter de kinesere til alt arbejde og importerer ikke flygtninge.
De er overmennesker
Vi er undermennesker og ulykkesfugle

Efter idag at have læst det ny nr af Danskeren
og Flemming Yzens bog om Stormagten Kina
er jeg fuld af beundring for dette lands politik og moral og filosofi - De
følger Japans eksempel og har talent for at skabe størst mulig for flest
mulig på LANGT SIGT
Japans vækst er holdt op at stige - de har givet førertrøjen til Kina

Fogh har kaldt Kina den "største udfordring" for vi kan endnu undgå at sakke
uhjælpelig bagefter.

Men er de vore forbundsfæller? De er sundt egoistiske.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-09-08 12:46

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> sakke uhjælpelig bagefter.
>
> Men er de vore forbundsfæller? De er sundt egoistiske.

Nej de er sk*de ligeglade med fjerne barbarer.

Om ca 10 år vil vi, hvis vi er heldige nok til at skabe indtryk af fjern
exotisme, og her stadig er en rest af lov og orden, kunne tjene penge på
stigende kinesisk sexturisme i DK.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-08 17:57

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Nej de er sk*de ligeglade med fjerne barbarer.

Kun delvis - de søger venner og ved at der er lighed med os

> Om ca 10 år vil vi, hvis vi er heldige nok til at skabe indtryk af fjern
> exotisme, og her stadig er en rest af lov og orden, kunne tjene penge på
> stigende kinesisk sexturisme i DK.

Da jeg havde været et par dage i mine svigerforældres hjem, nord for Tokyo,
bladrede min svoger i avisen og oplyste at der om lidt var TV-program om HC
Andersen
Det var på universitetsniveau for japanere ved meget om Danmark og
respekterer os som et broderfolk.

Kineserne bliver som Japan i alt, med kort forsinkelse.