Uddrag af Mogens Camres tale ved DFU's som~
Fra : El Trabajador

Dato : 30-08-08 13:13

Christiansborg, den 30. august 2008

PRESSEMEDDELELSE

Uddrag af Mogens Camres tale ved Dansk Folkepartis Ungdoms sommerstævne i
Kliplev

Dansk Folkepartis europaparlamentariker, Mogens Camre deltager i dag ved
Dansk Folkepartis Ungdoms sommerstævne i Kliplev, hvor han vil blive hyldet
for sit arbejde i Europaparlamentet igennem snart ti år. Mogens Camre
genopstiller som bekendt ikke ved Europaparlamentsvalget i 2009, hvor Dansk
Folkepartis spidskandidat vil være Morten Messerschmidt.

I en tale ved sommerstævnet i Kliplev siger Mogens Camre blandt andet.:

"Det er helt afgørende, at regeringen forstår alvoren i, at Dansk Folkeparti
ikke vil forhandle et finanslovforlig på plads uden, at der er en klar
aftale om udlændingepolitikken.

Finansloven er budgettet for alle statens udgifter, og hvis vi skal bøje os
for EU´s helt uansvarlige udlændingepolitik, har det uoverskuelige
økonomiske konsekvenser - bunden går så at sige ud af finansloven, fordi
EU-domstolens seneste dom betyder fri indvandring for hvem som helst, der
vil forsørges i Danmark.

Vi taler meget om vores utilstrækkelige sygehusvæsen, vore skoler, som er
slidte og har store problemer med børnenes indlæring og deres opførsel, om
manglen på penge til ældreforsorg og børnepasning. Vi taler om den stigende
gadevold, om de daglige knivoverfald og det forhold, at hele 17 pct. af alle
drab i Danmark i perioden 2001-2006 blev begået af ikke-danskere.

Vi må se sandheden i øjnene, selv om partierne til venstre - og desværre
også i regeringspartierne - ikke vil tale åbent om, hvorfor vi har alle
disse problemer. Vi har dem, fordi mennesker med en kultur, som er så langt
fra vores, er kommet ind i landet. De belaster alle vore institutioner fra
sundhedsvæsenet til politiet, men de bidrager samlet set ikke økonomisk til
samfundet. Det ser vi på, at vi både har verdens højeste skatter og samtidig
oplever, at der ikke er penge nok i Finansloven til at løse de opgaver, vi
ønsker at løse. Der er i dag reelt tale om, at både regeringen og partierne
til venstre vil skære ned på danskernes velfærd for at kunne underholde
flere, som ikke hører til i Danmark. Det er ikke DFs politik.

Vi må have en særordning med EU, ligesom Irland vil have en særordning. Vi
vil ikke bindes af Lissabon-traktaten eller af domme fra en aktivistisk
EF-domstol. Vi vil ikke have vores land og vores økonomi undermineret af
mennesker, der ikke deler vores kultur og ikke deltager på lige fod i vort
lands arbejde og udvikling."

Fra : N/A

Dato : 30-08-08 15:07

Fra : El Trabajador

Dato : 30-08-08 15:07

"Michael Laudahn eOpposition"
<nuke.islamistan@your.earliest.convenience> skrev i en meddelelse

> snip
> Det er kloge, vigtige, interessante ord som fortjener at sprides til
> andre lande. Kunde du opgive URL? Google har åbenbart endnu ikke
> fundet det, og hos Mogens Camre, DFU, DF eller Folketinget er der
> åbenbart intet.

Jeg har modtaget det som en e-mail fra DFU.
--
El Trabajador

Fra : N/A

Dato : 30-08-08 15:31

Fra : El Trabajador

Dato : 30-08-08 15:31

> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> Derfor. Tak, det rækker som kilde.

Opdager lige at det ikke var fra DFU, men fra DF.
--
El Trabajador