Faderhus' kondom og toilet brug
Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-08 11:21

Faderhus' kondom og toilet brug

Nyhedsavisen hetzer i dag vildt mod, at Ruth Evensen har slået sig sammen
med en tilsvarende amerikansk sekt, og de kræver, at medlemmerne kun boller
sammen med brug af kondom, og at de ikke må gå på toilettet uden, at et
andet sektmedlem går med.

Selv hvis det passer, bør man rose denne sekt for at overgå
folkekirkemenighederne ved

1. at de ikke bruger skattestjålne midler

2. at de tværede autonomtyve ud sidste år og derved gavnede vort
fædrelands retsfølelse mere, end nogen justitsminister har gjort.

Kondomer er billige og mærkes ikke - so what?

Min mor fortalte at i hendes barndom på Lolland var der ofte to eller fire
toiletter samlet i et rum og det var hyggeligt. Bandholm hotel er på
Lolland.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-08 12:48

> [...]
> med en tilsvarende amerikansk sekt, og de kræver, at medlemmerne kun
> boller sammen med brug af kondom, og at de ikke må gå på toilettet uden,

Hvis jeg om tyve år falder om i mit hjem og smides på et plejehjem, og hvis
en sekterisk forstander forlangte særlig adfærd vedr toiletbrug, så er jeg
glad for at være rustet til at omgå sådant.

Går jeg i biograf har jeg en gummihandske i lommen og kan evt tisse i den,
og er det rutine, så kan man slippe af med sådant i det skjulte og tømme ud
i en vask eller toilet, potteplane eller græsplæne man passerer, hurtigt og
uden nogen ser det.
Det er godt at være selvhjulpen og ikke addicted til normal toiletbrug.

Hvis man ikke hurtigt kan få handsken tømt, skal man om en finger på
handsken have viklet et gummibånd og
DENNE ELASTIK kan så vikles om åbningen på den fyldte handske, så der ikke
ryger urin ud i din lomme, når blot du mærker efter at den sammenelastikkede
åbning er opad.
Jeg har prøvet at løbe og cykle med fyldt gummihandske uden at en dråbe røg
ud.

Jeg har ikke prøvet at håndtere afføring uden en hundepose - men jeg tror at
gummihandsken kan bruges næsten så elegant som en hundepose bruges

Engang prøvede jeg at fryse en lort i en plastikpose, fordi jeg havde
erfaret at frosne friske hundelorte fra fortovet om vinteren var helt
lugtfri.efter optøning
Det nedsatte lugten fra lorten noget at den havde været frossen, men lugtfri
blev den ikke - det blev kun hundelorten
Plastpose om din egen lort mindsker kun lugt LIDT , især ved at overfladen
bliver lille, sammenlignet med fx en lort fladmast i avispapir.
Men lægges en lort i en hundepose over i en *tyk * lyserød
arbejdsgumminandske med lodden vrang, så er lugtnedsættelsen betydelig,
omend ikke perfekt.
Et kondom er derimod så tyndt at det er værdiløst. - skatol og merkaptan
molekyler er en milliard gange mindre end sædceller - de går hurtigt
igennem
Et marmeladeglas med skruelåg skal være helt uden læsion/bukning/bule på
metallåget for ikke at lidt lugt slipper ud gennem gevindet, hvis det står
varmt. - få molekyler er nok til at den trænede næse siger "eksperimentet er
ikke perfekt" - og jeg tilstræber perfektion.

En vinpose (wine in box) er derimod så tykt plast at lugt ikke går mærkbart
igennem, men at lukke i er mig umuligt - sammenfoldning og elastikker giver
en lille passage.
Men den rette svære gummihandske søges, der er vist svære kvaliteter og de
kan måske fungere perfekt Send gerne et (tomt) eksemplar til Bjelkes Alle
46, 2200 N, hvis du vil støtte vigtig forskning..

Fra : Lyrik

Dato : 27-08-08 13:16

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har ikke prøvet at håndtere afføring uden en hundepose - men jeg tror
> at gummihandsken kan bruges næsten så elegant som en hundepose bruges
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Bo der er jo huller i din bæ-viden!

Har du prøvet muslimmetoden? Der kan spares tonsvis af toiletpapir som
stopper afløbssystemerne med store samfundsudgifter til følge. Også
privatpersonen kunne spare tusindvis af kroner med denne "muslimmetode"
Metodens fortrin er at den er transportabel under alle forhold.

I stedet for papir har man en flaske med vand stående. Man kan også have en
klud, der er til brug for rene hænder for eksempel.
Efter endt afføring tager man vandflasken og hælder vand ned ad ryggen med
den ene hånd. Med den anden kører man rundt på numsen i vaskevandet! Det
kolde vand og vaskebevægelserne efterlader snart en ren numse og en ren
hånd! Den rene hånd aftørres i kluden når man er på campingudflugt. I
hjemmet vasker og tørrer man hånden i det lokale dertil indrettede
håndklæde!

Her er der penge at spare! Man kan beholde toiletrullen til gæster.))

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-08 13:52

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> håndklæde!
>
> Her er der penge at spare! Man kan beholde toiletrullen til gæster.))

Jeg vådter da min skjorte til, hvis jeg hælder vand ned ad ryggen og så
kommer jeg til at fryse og se sær ud.

Jeg bruger sjældent min kones indkøbte toiletpapir fra rullen men hiver
gratisavis i passende stykker og bruger dem som papir.
Evt renser jeg min hånd i toiletvand eller håndvaskvand hvis jeg har rørt
lort fordi der ikke var papir parat.

Hvad gør astronaut i vægtløshed ved sin lort (og pis)?

Den kan jo ikke _falde ned_ i toilet, så mon ikke han/hun har et særlig
bredt kondom som holdes mod endetarmen og så lader lorten fylde kondomet ud
og så stopper det aflukkede fyldte kondom over i en cylindrisk
medicinbeholderdims med rumfang lidt over lortens?

En af mine farbrødre var ingeniør i Corning, New York under krigen så han
ikke kunne komme hjem til DK og blev i USA resten af livet og pralede meget
af landets rumbedrifter til os nevøer, bl.a. Corning glasværks ildfaste
ovnskåle af samme materiale som raketspidser. Og teflon kom også af
astronautbehov.

Men det er ikke så sexet at tale om astronaut-nødtørft, så jeg har aldrig
hørt om hvilke snilde løsninger de har udviklet her?

Uridomer KUNNE VÆRE opstået til at løse rum-behov og hvis ikke du kender
dem, så her en beskrivelse:

Et svært kondom har et tykt udløbsrør ved reservoiret på spidsen

Man ruller dette uridom på pikken og sætter en slange til udløsrøret og
denne leder til en halvliterplastpose som med velkrobånd er fæstet til
låret.

Nederst på posen er der en hane så den travle forretningsmand der skal klare
alle toiletbesøg på ½ min én gang, går ind i boxen og sætter foden med den
fulde pose på toiletkanten og åbner hanen så pisset pjasker ned i
toilettet.

Har man lange bukser på, hvad jeg aldrig har, så gætter jeg at
reservoirposen er fastholdt med velkrobånd om læggen.

Men kan man ikke tænke sig en smartere teknik, der i udladningssituationen
sættes mod urinrør eller røvhul og suger til sig og indkapsler og kan smides
i papirkurven?

Kun fantasien sætter grænser, plejer man at sige vedr hvad moderne
elektronik og plastmaterialer KAN PRÆSTERE?

Hvad gør kvinder, der har lyst at bruge noget, der svarer til uridom?

Piger har langt mere urin-inkontinens end mænd, både stress og urge
inkontinens - nogle kan ikke le/grine/fnise højlydt et sekund uden at nogle
dråber urin flyder ud.

Fra : kk

Dato : 27-08-08 14:16

> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Hvad gør astronaut i vægtløshed ved sin lort (og pis)?

Hej Bo!
Her er svaret på et af dine problemer.
mvh
kk

http://www.youtube.com/watch?v=HUe2HcFUPSo

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-08 00:52

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Bo!
> Her er svaret på et af dine problemer.
> mvh
> kk
>
> http://www.youtube.com/watch?v=HUe2HcFUPSo

Vær lidt seriøs?

Bruger de ble eller noget smartere?

Vi bliver alle en dag gamle og urininkontinente og bør ruste os med
kompetencer der kan klares hvis senil og delvis lammet?

Mon astronauter har hjælpemidler, der burde kunne købes i Mata og på
Apoteket - hvor Roskildefestivalgæster køber urinflasker(kolber) ?
(så de kan blive i soveposen og tisse der uden at tøj vædes - der er lukke
på kolben af tæt plastik)
Men det er sværere med lort - hvad ville du gøre fx i et fængsel?

Jeg fik igår sendt en gummihandske - anonymt - tak for den
Den kan hindre lugt fra lort at komme ud, når man bruger den som hundepose -
men det er bøvlet
Der må være smartere løsninger - hvem har et forslag.
Marmeladeglas fylder for meget i lommen og er hårdt - gummihandsken er
bekvem - men....

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-08 01:07

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Her er svaret på et af dine problemer.
> mvh
> kk
>
> http://www.youtube.com/watch?v=HUe2HcFUPSo
Der er ikke svar på mit spørgsmål - kun joke og overdrivelse.

Direkte forkert i dit humoristiske indslag er, at man nødvendigvis bliver
syg af sin egen lort - koleraepidemier er opstået af andres lortebakterier

Hvordan tror du at de tackler bagatelproblemet rent praktisk i et rumskib?

Urin tror jeg man lagrer i urindom-arrangementter altså plastikposer

En gummibold der suger ekskremnter til sig, må NASA have udviklet og den må
da også være praktisk for andre?

Iøvrigt havde jeg et spørgsmål - ikke et problem. Men hvis jeg var gammel og
lammet så kunne der være et problem, som jeg synes jeg bør ruste mig mod, nu
mens jeg er ved godt helbred - ikke ?

Bleer er en klodset løsning og da jeg havde småbørn fik de rød hale altså
svampeinfektion og irritation, også når vi skiftede hyppigt

Ældre mennesker er sikkert mere sårbare end småbørn - men emnet er tabu og
det er dumt

Tør man bryde tabuer og diskutere åbent, kan man løse stort
samfundsproblem - er det ikke et godt formål med usenet?

Fra : kk

Dato : 29-08-08 08:06

> "kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ikke svar på mit spørgsmål - kun joke og overdrivelse.

Dette var dit spørgsmål:
Hvad gør astronaut i vægtløshed ved sin lort (og pis)?

-og det bliver seriøst besvaret af den herre, som du ser på videoen. At han
gør det på humoristisk vis, bør vel ikke komme ham (eller mig) til skade.
Men du forstår måske ikke engelsk, når der ikke er undertekster?
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-08 13:35

> [...]
>
> -og det bliver seriøst besvaret af den herre, som du ser på videoen. At
> han gør det på humoristisk vis, bør vel ikke komme ham (eller mig) til

At lort synliggøres som stjerneskud er blandt det useriøse
Jeg havde håbet på småforbedring af mit urindomagtige kondomforslag
ELLER at på varige rumstationer måske ultrafiltrering gør lort til tørstof
og rent vand, der kan drikkes - genbrug

Men overførsel fra anus til aflukke - kan det ske på smartere vis end en
flexibel plastikdims der suger det ind - en sprøjte med stempel og stor
åbning og elektromotor kunne være en løsning

At man ville blive syg af at indånde forstøvet lort er også blandt det
useriøse - fimrehår vil opfange og udstøde og lort fra en selv er ikke så
farlig som lort fra andre

Det er små brøkdele af % af % af bakterier der er patogene.

Fra : kk

Dato : 29-08-08 14:21

> "kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> At lort synliggøres som stjerneskud er blandt det useriøse

Nej da, det er da flot, som et fyrværkeri fra den orient, som du er så
betaget af!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-08 14:47

> Nej da, det er da flot, som et fyrværkeri fra den orient, som du er så
> betaget af!

Jeg har set fyrvværkeri i Japan der overgår alt vist her
og som kemiker ved jeg at hemmligheden bag regionens geniale krudtopfindelse
er
TØRHED og et ILTNINGSMIDDEL (salpeter) og noget OXYDERBART fx svovl og kul

Intet sådant kan opstå i lort så forklar din komediants vås om stjerneskud

Jeg efterlyste saglighed men godtager gerne underholdende humr når den ikke
skader substansen af et oplysende indlæg

Fra : kk

Dato : 29-08-08 18:43

> "kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg efterlyste saglighed men godtager gerne underholdende humr når den
> ikke skader substansen af et oplysende indlæg
Nu slal vi lige gøre os klart, at der er tale om problemer som er løst. At
du så måske har nogle ideer desangående, vil næppe være i stand til at
påvirke udviklingen, ved at skrige i denne NG.
Jeg har selv en interesse i, hvad der foregår m.h.t. astronauters ophold i
rummet. Ikke fordi jeg har forhåbninger om at gå dem i bedene, men fordi
jeg, som tidligere jagerpilot, kender til problemer med menneskelige
udtømmelser i en presset og prekær situation - hvilket kan virke komisk,
under visse forhold.
Kan du, f. eks. forestille dig, at sidde i en jet i 40.000fods højde - og
skulle pisse?
Det kan du sikkert, men ved de, hvad man skal gøre?
Der er løsninger på visse fly, men de kan være lidt drilske.
Deraf min interesse, som er knap så teoretisk som din.
nå, jeg hælder vand ud af ørerne, så derfor-
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-08 19:42

> [...]
> Deraf min interesse, som er knap så teoretisk som din.
> nå, jeg hælder vand ud af ørerne, så derfor-

Piloter bruger vel urindom
Måske gør astronauter det samme
youtube-komikeren gav ingen interessante oplysninger, kun humor
Jeg er kommet med konstruktive forslag og hører gerne kritik af dem

Fra : kk

Dato : 29-08-08 20:14

din.

> Piloter bruger vel urindom
Nej, men hvis du virkelig er interesseret, kan jeg beskrive det for dig, ved
direkte henvendelse.

> Måske gør astronauter det samme
Næppe, men jeg er ikke sikker.

mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-08 00:08

ALLE DER MODTAGER DETTE, BEDES RINGE 20538913 jvf slutningen af denne mail

> Nej, men hvis du virkelig er interesseret, kan jeg beskrive det for dig,
> ved direkte henvendelse.

Som jeg har udtrykt tydeilgt, er jeg virkelig interesseret og
lastbilchafører bruger plastikflasker som de smider ud når fx 2-literflasker
er fulde - men piloter kan jo ikke rulle vinduet ned, så uridom troede jeg
var et naturligt valg. Hvis ikke de kan gå på toilettet mens en 2.pilot
overtager.
Fortæl meget gerne hvad du ved.

> Næppe, men jeg er ikke sikker.

Trist når emne hemmligholdes pga usaglige TABUER. Der er jo intet ulækkert i
folkeoplysning om naturvidenskabelige forhold.
En ufarlig væske der danner ammoniak og hvis lugt er en smule irriterende og
skamfølelse-skabende for nogle.
Jeg er glad for at aviserne har nævnt at festivalgæster har urinkolbe af
plast med tæt låg og tager den ned i soveposen om natten.
Men at Ugeskrift for Læger optog og trykte min ide om syltetøjsglas på
natbordet, ser jeg mere fremtid i, især fordi mange af mine overlæge-venner
havde afvist at de ville være så "ulækre".

Fortæl hvad du ved, please.

---------------

Indtil 3.9 mindst er mit stationære telefonnummer under omlægning så
20538913 er eneste kontaktmulighed, og jeg er meget glad for kort opringning
og hvis jeg mailer for meget, så sig det

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-08 18:52

> "kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg efterlyste saglighed men godtager gerne underholdende humr når den
> ikke skader substansen af et oplysende indlæg

Jeg har pr privat mail fået et sagligt og udtømmende indlæg fra en pilot og
usenetter om hvad man gør i store og små fly.
At små fly lander på en ø og piloten står ud - hvilket da er urimelig
besværligt og farligt
Og at store har toilet og at nogle har en slange kaldet en tissetrold med en
tragtt og så suges tisset ud når man åbner en hane på slangen

Jeg synes syltetøjsglas er enklere. og i rumskibe vil jeg tro at man lorter
i en plastpose og samler dem i en lugttæt beholder.
At lukke tis ud i rummet må ku gi risiko for overisning?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-08 22:38

Sætter Jesus skel mellem vold og symbolpjattets profettegningblasfemi?

Selvfølgelig vil Jesus gerne se røveren på nabokorset i sin fars himmel, og
lover at arrangere det på samme dag, selvom vi andre skal vente til den
yderste dag, hvis vi slipper for evig helvedsstraf med gråd og tænders
gnidsel.

Og en svindlende "utro godsforvalter", der opbygger sig mafiøse vennenetværk
for penge tilhørende godsejeren, bliver af Jesus rost til skyerne, for at
Jesus kan eksemplificere den lutherske Synd-Tappert-pointe og
frontalangribe gerningsretfærdighed.

Selvfølgelig ville Jesus aldrig fordømme JP for at invitere muslimungdom med
ind i det danske frisprogs paradis, ved at vise harmløse profettegninger som
kun smålige hævnere kan forarges over. JP burde prisbelønnes for at søge at
opdrage muslimer til ikkevoldelig, knivfri debat via de civiliserende
karikaturer. Statistikken om muslimvold i København viser at JPs indsats er
tiltrængt og beundringsværdig.

JP sanker gloende kul på de voldelige ungmuslimers hoved ved at gøre
tydeligt, at i Danmark er næsten alt tilladt vedr ytringer både tegninger
og ord, og det er muslimer og kun muslimer, der har grund til selvhad, hvis
de forarges over så overfladisk symbol-pjat..

Fra : Lyrik

Dato : 27-08-08 14:27

> [...]
> gratisavis i passende stykker og bruger dem som papir.
> Evt renser jeg min hånd i toiletvand eller håndvaskvand hvis jeg har rørt
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Bo vær nu lidt kreativ! Du hælder vandet fra et punkt omkring halebenet. Din
skjorte hænger da for pokker ikke helt ned i vandet!? Ellers må du behændigt
løfte den nedhængende skjorte med vandflasken!))

Stop omgående med at bruge avispapir i toilettet!! Det stopper afløbet.
Toiletpapir er designet til at opløse sig på den rigtige måde, det er
avispapir ikke! Vådt avispapir kan være basismateriale for pap-mache!

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-08 14:47

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Bo vær nu lidt kreativ! Du hælder vandet fra et punkt omkring halebenet.
> Din

Jeg er kreativ men ikke akrobatisk

> skjorte hænger da for pokker ikke helt ned i vandet!? Ellers må du
> behændigt løfte den nedhængende skjorte med vandflasken!))
>
> Stop omgående med at bruge avispapir i toilettet!! Det stopper afløbet.

Jeg har inviteret dig til at besøge mig, men sker det så har du stadig ikke
kommando over om jeg gør hvad har vist sig effektivt og problemfrit

> Toiletpapir er designet til at opløse sig på den rigtige måde, det er
> avispapir ikke! Vådt avispapir kan være basismateriale for pap-mache!

I min barndom var der sejt brunt toiletpapir der ikke var til at rive over
undtagen ved perforeringen og heller ikke det gav stop i kloakrørt eller
faldstammen
Det har inspireret mig til at bruge papir der ellers smides ud

Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-08 20:51

> [...]

> Har du prøvet muslimmetoden? Der kan spares tonsvis af toiletpapir som
> stopper afløbssystemerne med store samfundsudgifter til følge. Også

Min pointe er ikke at provokere med ulækkrhed men at debatere om ikke ting
kan tackles rationelt og uden hysteri og usagighed

Den forstandige "Lyrik" som har lært mig sager om emnet er galt på den om at
der behøves vand fra flaske til rensning - vand på hånden er nok
Og avispapir stopper aldrig til i afløbett

Når jeg tillader et dagblad er overskrifte "Lrt i et marmeladeglas" om
atypisk situation

http://avisen.dk/en-lort-i-et-marmeladeglas_81824.aspx

så er det fordi der er situationer hvor toilet ikke er ved hånden og så er
marmeladeglas med skruelåg eller andre emballager fine løsninger - det er
ikke noget jeg foreslår som rutine.

Men på plejehjem hvis personalet ikke kommer, så bør man have
altrnativløsninger og især vedr pis - sjældent vedr lort - er det værd at
træne, så man ved, at man er selvhjulpen. uanset hvad der sker.

Glistrup provokerede og har fået danskere til at tænke friere end fx
svenskere bedr bl.a. racisme

At tænke frit og uhæmmet på et emne kan smitte af på andre emner.

Der er ikke stor fejl i andet end vold,tyveri, snyd -

- aldrig ved at håndtere eller snakke om uæstetiske hverdagsbagateller.

""Den der leger med afføringen eller den døde krop, har heller ikke
grebet uhyggen og angsten knyttet hertil," skriver James Joyce i "Finegans
Wake"

lu "De første kristne var som polske jøder ... ingen af dem
lugter godt"Nietzsche

lu Den , der leger med afføringen eller den døde krop, har heller ikke
grebet hyggen og angsten knyttet hertil," skriver James i
"FinegansWake" James Joyce

Lu Den lugter ikke vel, som altid lugter vel. (Ordsprog)

Lu Den, der ikke vil have noget af fisen, får heller intet af
grisen. (Ordsprog)

Lu Dét at optræde, det er at kunne gå almindeligt, selv om man
har skidt i bukserne. Jacob Haugaard

lu Det er godt at ræbe på fuldmæt mave. (Ordsprog)

lu Du kan ikke forestille dig lugten før du har gået en mil i
en anden mands mokkasiner. Robert Byrne

lu Et arabisk ordsprog siger: Árbejd, og du vil blive stærk,
sid stille, og du vil stinke. ordsprog

Lu He leads his readers to the latrine and locks them in.
Oscar Wilde, of the novelist and playwright George Moore (Attrib.)

Lu Hver tykkes sin fis lugter vel. (Ordsprog)

LU Hvis du tror, at du er frigjort, så smag engang dit
menstruationsblod. Hvis tanken gør dig syg, så har du langt igen, skat.
Germaine Greer

Lu Jeg bliver forelsket i en hver pige der lugter af
"Radiserne" af Charles Schulz

Lu Jo mere man rører i møddingen, jo værre lugter den. (Ordsprog)

Lu Møddingen lugter værst i solskin. (Ordsprog)

lu Når en mand lugter stegen, venter han ikke længere på
gemysen. Helen Vita

lu Perfumen er duftens sejr over stanken. Edgar W.
Hubbard

Lu Selv den bedste er der noget at væmmes ved; og selv den
bedste er noget, der må overvindes! - Åh, mine brødre, der er megen visdom
i, at der er meget skidt til i verden! Nietzsche

luc

Luc De Clapiers De Vauvenargues, Luc De Clapiers De (1717-1745)

lugt Den kvinde man elsker, dufter altid godt.
Remy de Gourmont

lugt A woman smells well when she smells of nothing.
Plautus

Fra : H. Jensen

Dato : 27-08-08 13:01

> Faderhus' kondom og toilet brug

Jeg gaflede et læserbrev fra Angela Burns i BT, som lyder:

---Citat start---

Jvf. BT har hun besøgt en kirke i USA, som hedder "Word of Faith Fellowship
Church": http://www.bt.dk/article/20080827/nyheder/80827013/

Hvor mange "Word of Faith Fellowship Church" er der, for når jeg slår op i
kult-biblioteksbogen finder jeg følgende side:
http://www.rickross.com/groups/wordoffaith.html

En artikel beskriver næsten Lollandske forhold:
http://www.rickross.com/reference/wordoffaith/wordoffaith39.html

----
The church has a unique structure in which the vast majority of its members
live in large communal homes and a hierarchy of control is in place that
feeds up to the top. Sam and Jane Whaley are the founders of the church.
Jane Whaley is the lead minister. Brooke Covington is the adopted daughter
of the Whaleys.

Judge Pool's ruling paints a picture of the WOFF in which members and their
children are under the complete control of the leadership of the church. All
decisions are controlled by church leadership including where children go to
school, what they are allowed to read, what music they listen to, and what
clothes they are allowed to wear.

Church members are not allowed to celebrate birthdays or other holidays,
including Christmas.

The Muse children, like all children in the church, went to the Word of
Faith Christian School where they were subjected to spankings, blasting and
isolation (called church discipline or discipleship), according to testimony
presented in the custody hearing.

Those forms of discipline and/or punishment also occurred in the homes of
WOFF members. Those homes sometimes contain more than 20 people living under
the control of a house leader with whom each household member must "lock in"
before leaving the home.

Members have severe restrictions placed on their behavior including: No
television, no radio, no magazines, no newspapers, no music except church
music and no dancing. Books were restricted to only those approved by the
leadership.
----

Økonomien har dog været lige så dårlig hos den amerikanske samarbejdspartner
og de er nu i betalingsstandsning.

Det ender med at vi kun har datterens konkurrende kult tilbage og det er
vist ikke spor bedre.

---- Citat slut ---

Min personlige opfattelse er at de istedet for at genoplive Samuelskolen
nede på Lolland i form af hjemmeundervisning skulle have sendt børnene til
USA, hvor vores skoler kunne have sørget for en professionel undervisning
langt væk fra de såkaldte syndige miljøer som f.eks. det på Dortheavej, som
Ruth prøver at "redde" børnene fra.

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-08 13:46

"H. Jensen" <meditationinlet@yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
> USA, hvor vores skoler kunne have sørget for en professionel undervisning
> langt væk fra de såkaldte syndige miljøer som f.eks. det på Dortheavej,

Da ingen af børnene har voldsdomme, så HAR HUN REDDET fra at være asociale
untermensch som de autonome''

Hun _prøvede_ ikke - hun *præsterede* og LYKKEDES og er Danmrks helt, som
beviste at ejendomsret til vort land er ikke skyllet ud i toile
ttet andre steder end vedr Christiania

Socialister vil have os til at forære alt til Islam, men Ruth er en Holger
Danske der greb til (rets)våben og triumerede på en symbolsk vigtig sag

Psykopati af værste art ses hos BZ-ungdommen en når jeg var til
gudstjenestte i Faderhusets kirke på Griffenfeldsgade og de ttalte i tunger,
så var det som stjerne stunder i min spejdertid - der dog ikke siger mig
meget idag, selvom julesange er fedt et par gange om året

Halelulaja haleluja