Psykisk syg præsident for atommagt?
Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-08 10:43

Politiken overskrifter idag at den næste Pakistan præsident er psykisk syg

Han har haft Post Traumatisk Stress Syndrom

Men det er jo noget som alle har og ikke noget der gør farlig

Sådan er psykologer og psykiatere FULDE AF LØGN OG VILDLEDNING

Når ting ikke kan måles og vejes objektivt, så fristes folk til at hade
sandhed og skjule facts og

"bruge militærpenge på at bygge moskeer i Afghanistan" for nu at nævne hvad
kaldes K-mærkesag i finanslovsedebatten - alt flyder

Fra : Lyrik

Dato : 27-08-08 13:23

> [...]
>
> Han har haft Post Traumatisk Stress Syndrom
>
> Men det er jo noget som alle har og ikke noget der gør farlig
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Post traumatisk o.s.v. er noget af det farligste. Det er det der får
hjemvendte soldater til at gå amok og skyde vildt om sig! At have en
præsident med det syndrom siddende med fingeren på knappen til en A-bombe er
en uudholdelig tanke.

Psykisk sygdem er en realitet og ikke noget onde psykiatere har fundet på.

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-08 14:01

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er en uudholdelig tanke.
>
> Psykisk sygdem er en realitet og ikke noget onde psykiatere har fundet på.

Jeg vil aldrig kalde psykiatere for onde. De er velmenere.
Og extremt vildledte , oftest.

Det er yderst få % af % med PTSS sygdomsbilledet - post traumatisk stress
osv
der går amok og præsidenters reelle magt er nok overdrevet - der er grå
eminencer der tager beslutningerne og har den røde knap, evt i en særlig
kuffert.

ALTID sættes diagnose på EFTER AMOK-tur
ALDRIG evner psykiatere at spå forud.