3 idioter
Fra : Malene P

Dato : 27-08-08 01:50

Jeg aner ikke, hvad Obama reelt indeholder. Men jeg tror, at han trods alt
er den bedst egnede præsidentkandidat, nu hvor Hillary Clinton har givet op.
OG at han ihvertfald kan bidrage med noget fornyelse, som det skrupskøre
samfund har brug for. Ihvertfald er det sygt at plaffe ham ned -bare fordi
han er sort. Men det bliver desværre nok ikke det sidste forsøg man gør.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1048688.ece

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-08 01:57

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> han er sort. Men det bliver desværre nok ikke det sidste forsøg man gør.

Ja, racister fatter intet. Muhamedanermodstand må ikke forveksles hermed.

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-08 02:08

> [...]
> han er sort. Men det bliver desværre nok ikke det sidste forsøg man gør.

Har lige kigget lidt og sammenholdt med hvad jeg har hørt i nyhederne.

"Politifolkene greb til anholdelse, da de fandt to rifler med kikkertsigte,
lyddæmpere, skudsikre veste, parykker og walkie-talkies i bilen. Der blev
desuden fundet udstyr til fremstilling af syntetisk narko, oplyser
myndighederne. "

Jeg havde hørt at de ville nakke ham på 750 meters afstand i nyhederne i
dag. Nu læser jeg så at de ville bruge lyddæmpere. Hvis det skulle give
nogen mening, skulle de bruge subsonisk ammunition, altså ammunition med
lavere udgangshastighed end 330m/s. som er lydens hastighed. Som erfaren
riffelskytte og våbenkyndig, kan jeg oplyse at det at bruge denne ammunution
på 750 meters afstand er så godt som umuligt. Hastigheden på projektilet vil
være faldet til et uskadeligt niveau. Enten har de ikke vidst hvad de havde
med at gøre eller også har pressen digtet. Et dræbende skud på 750 meters
afstand kræver, foruden en expert på våbnet, også overlydsammuniton. En
lyddæmper duer ikke på sådan ammunition, da overlydsbraget med det samme
røber skyttens position. Jeg tror ikke disse hillbillies har været til megen
fare.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-08 05:10

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:48b4a8e9$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> overlydsammuniton. En lyddæmper duer ikke på sådan ammunition, da
> overlydsbraget med det samme røber skyttens position. Jeg tror ikke disse

I et land, hvor det er så naturligt at have stort sortimnt af skydevåben
som at have søm og skruer liggende, og hvor ny mode opstår årligt mht
gøb-type og ammo
er der intet pinligt i at have lyddæmper til supersonisk skyts - det er jo
ikke noget der eksploderer i hænderne på dig, at du går med livrem og seler

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 27-08-08 06:46

Kim Frederiksen skrev:

> [...]
> overlydsbraget med det samme røber skyttens position. Jeg tror ikke
> disse hillbillies har været til megen fare.

I dét land tvivler jeg ikke brøkdelen af et sekund på at de første 100
er i gang med at planlægge mordet på Obama, evnerne derimod..

- cep

Fra : Pernille

Dato : 27-08-08 07:22

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> I dét land tvivler jeg ikke brøkdelen af et sekund på at de første 100 er
> i gang med at planlægge mordet på Obama, evnerne derimod..

- Nu er USA jo også et stort land, med en kæmpe befolkning.
Danskere er ikke bedre, end amerikanere.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 27-08-08 07:50

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> "Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> - Nu er USA jo også et stort land, med en kæmpe befolkning.
> Danskere er ikke bedre, end amerikanere.

Skulle Dansk Forening eller White Pride få muligheden ville de også stå i
køen af hillbillies og forsøge at få et skud ind.

Blandt hvide amerikanske demokratiske kvinder er der tilsyneladende også en
stemning af, at Obama ikke er deres kandidat.
Alt i alt ser det ud til at McBain bliver en suveræn vinder, og skulle det
blive tæt, så kan man jo - som det før er sket - undlade at tælle stemmer op
indtil udnævnelsen har fundet sted.

/Henning.

Fra : Røv Ballerup

Dato : 26-08-08 22:26

On 27 Aug., 02:49, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> han er sort. Men det bliver desværre nok ikke det sidste forsøg man gør.

Nu hvor han er blevet president i sit værste fjendeland, så kan han
vel bare 'knalde missilerne af i røven på sig selv' (?)

(:->)

Mvh
Hr. Røv Ballerup

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 27-08-08 06:44

Malene P skrev:
> [...]
> han er sort. Men det bliver desværre nok ikke det sidste forsøg man gør.

Hvad kan man sige.. i USA har de en lang tradition for at pløkke alle de
interessante præsidenter.
Det er USA. Heldigvis kunne Fogh fra dannevang nøjes med lidt rød maling. :)

- cep