En idiot
Fra : Malene P

Dato : 27-08-08 01:43

En blodtørstig idiot, hvis største interesse er at slå ihjel -han er bare så
usympatisk og ulækker:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1048632.ece

Malene P

Fra : Peter

Dato : 27-08-08 01:51

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En blodtørstig idiot, hvis største interesse er at slå ihjel -han er bare
> [...]

Sjovt, da jeg så din emne linje, troede jeg lige, at du for en gang skyld
snakkede om dig selv.

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-08 01:55

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> En blodtørstig idiot, hvis største interesse er at slå ihjel -han er bare
> så
> usympatisk og ulækker:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1048632.ece

"En lille klike af forsvarets topfolk boltrer sig hvert år ganske gratis på
nogle af Danmarks mest eksklusive jagtområder med en skare af kongelige,
ministre og erhvervsbosser.

Hvis generalerne og deres venner selv skulle betale for jagterne, ville
regningen løbe op i mindst to millioner kroner.

Det viser en aktindsigt i forsvarets jagter"

Så kender man Extra Bladet. Taler til de laveste følelser blandt pøbelen.
Det er efterhånden til at brække sig over! Folk skal have ondt i røven over
at nogle går på jagt. Man kan næsten allerede høre det: "det skal
forbyyyyyyyyyyyyyyyydes!!!" Knæk og Bræk til BB og Co. Skal selv til en
hyggelig jagtfrokost d. 1/9 tidligt om morgenen. Derefter skal vi nogle
stykker på andetræk. Folk er nærmest ved at kløjes i deres lørdagskyllinger
af bar forargelse over de stakkels dyr.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Malene P

Dato : 27-08-08 02:10

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:48b4a5be$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]

> hyggelig jagtfrokost d. 1/9 tidligt om morgenen. Derefter skal vi nogle
> stykker på andetræk. Folk er nærmest ved at kløjes i deres

Der er to måder at gå på jagt på. Den ene er at gå ud og skyde et rådyr, en
fasan eller en hare og gå hjem og gøre byttet i stand og spise det. Den måde
har jeg respekt for og er mere sympatisk end (som du selv siger) vores
indkøb af billige lørdagskyllinger eller tur til den lokale lejemorder efter
bøffer, koteletter og fars produceret på bestialsk og billigst mulig vis.
Den anden er at arrangere "jagtudflugter", hvor det bare gælder om at slå
ihjel blandt mere eller mindre tamt eller sammenklappet vildt. Det er
øjensynligt det, BB, højt besungne erhvervsledere og de unyttige kongelige
muntrer sig med -og det kan JEG bare brække mig over.

Malene P

Fra : Henning Sørensen

Dato : 27-08-08 07:38

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> øjensynligt det, BB, højt besungne erhvervsledere og de unyttige kongelige
> muntrer sig med -og det kan JEG bare brække mig over.

Det sker ofte - at du får brækfornemmelser - så dét ved du åbenbart noget
om.
Men jagt véd du så tilsyneladende intet om.

Du er så glad for links så her får du et hvor du kan blive klogere:
http://www.jaegerforbundet.dk/

Iøvrigt undres jeg over at også kongehuset er et af dine "til at brække sig
over" emner - jeg var overbevist om at du var DF'er?

Er der overhovedet noget du ikke er modstander af ?

/Henning.

Fra : Malene P

Dato : 27-08-08 10:52

"Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sig
> over" emner - jeg var overbevist om at du var DF'er?
>
> Er der overhovedet noget du ikke er modstander af ?

Angående jagt har jeg vist tydeligt tilkendegivet min holdning flere gange i
årenes løb. Samt i flere indlæg sagt hvad jeg mener om Prins Tyksak, Prins
Buk og Prins Hanrej. Desværre er jeg ikke i stand til at foreslå noget bedre
end monarkiet -hellere det end en række korrupte præsidenter. Og hvem skulle
mon kandeterer til den post her i landet? Derudover er jeg ikke modstander
af bevarelse af vores hidtil fredelige samfund, hvor man kan sige sin mening
og ikke falder på halen af begejstring over tilstrømmende fremmede, der
tydeligvis ønsker og arbejder for at undergrave og ødelægge vores land. Mine
100-vis af links bekræfter vist dette. Men det er vi åbenbart ikke enige i?

Malene P

Fra : @

Dato : 27-08-08 19:56

On Wed, 27 Aug 2008 03:09:44 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>Der er to måder at gå på jagt på. Den ene er at gå ud og skyde et rådyr,

jeg så i vinteren januar 82 en gammel rå (hunrådyr) som ikke vejede
mere en 12 kilo -det er knogler plus skind- den blev altså skudt da
den ellers ville være død af sult i løbet af ganske få dage

rådyr har ikke naturlige fjender her i landet - ud over jægerne

>Den anden er at arrangere "jagtudflugter", hvor det bare gælder om at slå
>ihjel blandt mere eller mindre tamt eller sammenklappet vildt.

jeg har været med een gang som inviteret til jagt på udsatte fasaner,
hundene havde det største besvær med at få det næsten tamme fjerkræ på
vingerne så det kunne blive skudt - IMO havde dette intet med jagt at
gøre

> Det er
>øjensynligt det, BB, højt besungne erhvervsledere og de unyttige kongelige
>muntrer sig med -og det kan JEG bare brække mig over.

om "tamkyllingen" får et skud hagl eller får hovedet kappet af på et
slagteri kan være hip som hap

men at skyde stopfodrede halvtamme fasaner har intet med jagt at gøre

de jagter som alle ping'erne samt dele af kongefamilien deltager i er
jo heller ikke arrangeret for jagtens skyld det er sociale
sammenkomster

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/