DK: 4 Atom-Isbrydere & et 'Reserve-Skib'
Fra : Satan BlacMacigus

Dato : 26-08-08 15:48

Oåv Min Gud I Røven, Jeg har sgu heste-kræfter...?

Her er navnene på MINE 4.17 hangarskibe:

US McRøvknepper (Skipper?)
US Non-Dependenze
US A-Missiler Til egen Røv
US Din-Røv-Er-Da-Også-Sekset-Skatter (?)

Undskyld "DK Miss Enola McCoinGay" sejler da vist meget let endnu
hurtigere?

Åh nej, røg fra røven på mit lille 'diesel-skib'...? -Vi andre sejler
da stadig på atom-kræft.........

____________________________________
Et Billigt Diesel-Skib uden A-Missiler i Røven:

Undskyld vi siger det direkte: Billige små diesel-skibe er noget man
køber hos NETTO, ikk'? -For ikk' engang hos Tiger gad de sælve noget
så BILLIGT LORT for en femmer...?

Fra : Satan BlacMacigus

Dato : 26-08-08 16:01

On 26 Aug., 23:48, Satan BlacMacigus <amsm...@iconinet.com> wrote:
> [...]
>
> Undskyld vi siger det direkte: Billige små diesel-skibe er noget man
> køber hos NETTO, ikk'?  -For ikk' engang hos Tiger gad de sælve noget

HeHaHe-Ha , den virk'ed vist

Mvh
Euro BeanOnion

Fra : Lyrik

Dato : 27-08-08 12:26

"Satan BlacMacigus" <amsmart@iconinet.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hmmmmmm....jeg gætter: ^^Claudio Adam^^!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 27-08-08 12:58

On Wed, 27 Aug 2008 13:25:30 +0200, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hmmmmmm....jeg gætter: ^^Claudio Adam^^!

PLONK