Dødsstraf for at slippe mink ud.?
Fra : Bo Warming

Dato : 26-08-08 18:19

Dødsstraf for at slippe mink ud.?

Når skaderne er enorme og opklaring er meget svær, så bør straf justeres
opad.

Minkejeren bør skyde efter benene hvis han ser en autonom på spil, men
rammer han hjertet, så er det en arbejdsrisiko for autonome

Livstidsstraf bør også overejes, hvis dette forslag er for extremt.

Ondskaben hos dyreaktivisterne er extrem - meningsløst spoleres en
landsmands livsværk.

Domstolene har tendens til at opjustere straf hvis opklaringssandsylighed er
meget lille fx vedr natligt hærværk mod offentlig ejendom - men selvfølgelig
er tiden ikke moden til selvtægtsforslag som dette.

Hvis aktivistens hjerte banker varmt for de små dyr, som lever som andre
stalddyr, så er det ikke en undskyldning

Aktivisten kan skrive læserbreve om pelsproduktionsresriktioner - det er nok
ytringsfrihed til ham.

Hærværk kan ikke undskyldes.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-08 09:21

At mink der ikke kan klare sig i fri natur ,
skal dø langsomt af sult er ikke mit hovedanliggende.
Men jeg mener at minkejeren der i selvforsvar sårer en minkudslipper med sin
haglbøsse bør frikendes, for han elsker sine dyr og forsvarer dem - og dør
den auttnome så har han selv skabt den situation.

I den amerikanske valgkamp forsvares tortur mod terrorister der ved hvor
tikkende bombe er gemt og som frelser et fodboldstadiun fuld af publikum ved
at torturere.
Så skal dommeren frikende torturisten

Selvom minklidelser ikke er så slemme som menneskelidelser, så mener jeg at
selvtægt skal tolereres i visse situationer