/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Mere kulturberigelse
Fra : @


Dato : 25-08-08 16:54



http://jp.dk/indland/krimi/article1419127.ece
Kvinde overfaldet i Århus V

Politiets beskrivelse af gerningsmanden:
Arabisk udseende.

16-17 år.

170-175 cm. høj.

Kort, sort krøllet hår.


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

 
 
Martin (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 25-08-08 11:31

On 25 Aug., 17:54, "@ " < 1...@invalid.net> wrote:
> http://jp.dk/indland/krimi/article1419127.ece
> Kvinde overfaldet i Århus V
>
> Politiets beskrivelse af gerningsmanden:
> Arabisk udseende.
>
> 16-17 år.
>
> 170-175 cm. høj.
>
> Kort, sort krøllet hår.
>
> --
> If you want to make peace, you don't talk to your friends.
> You talk to your enemies.
> /Moshe Dayan/

Ja. igen igen. Dybt frustrerende at vi ikke har formået at dæmme op
for det. Men hvad er din politiske pointe?

@ (25-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-08-08 18:55

On Mon, 25 Aug 2008 10:30:32 -0700 (PDT), Martin <Nexus1@lab.org>
wrote:

>On 25 Aug., 17:54, "@ " < 1...@invalid.net> wrote:
>> http://jp.dk/indland/krimi/article1419127.ece
>> Kvinde overfaldet i Århus V
>>
>> Politiets beskrivelse af gerningsmanden:
>> Arabisk udseende.
>>
>> 16-17 år.
>>
>> 170-175 cm. høj.
>>
>> Kort, sort krøllet hår.
>>
>> --
>> If you want to make peace, you don't talk to your friends.
>> You talk to your enemies.
>> /Moshe Dayan/
>
>Ja. igen igen. Dybt frustrerende at vi ikke har formået at dæmme op
>for det. Men hvad er din politiske pointe?


at man bør stemme på parti(er) som virkelig ønsker at gøre noget ved
det omsiggribende muhamedanerproblem der er her i landet


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Martin (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 25-08-08 12:16

On 25 Aug., 19:55, "@ " < 1...@invalid.net> wrote:
> On Mon, 25 Aug 2008 10:30:32 -0700 (PDT), Martin <Nex...@lab.org>
> wrote:
>
>
>
>
>
> >On 25 Aug., 17:54, "@   " < 1...@invalid.net> wrote:
> >>http://jp.dk/indland/krimi/article1419127.ece
> >> Kvinde overfaldet i Århus V
>
> >> Politiets beskrivelse af gerningsmanden:
> >> Arabisk udseende.
>
> >> 16-17 år.
>
> >> 170-175 cm. høj.
>
> >> Kort, sort krøllet hår.
>
> >> --
> >> If you want to make peace, you don't talk to your friends.
> >> You talk to your enemies.
> >> /Moshe Dayan/
>
> >Ja. igen igen. Dybt frustrerende at vi ikke har formået at dæmme op
> >for det. Men hvad er din politiske pointe?
>
> at man bør stemme på parti(er) som virkelig ønsker at gøre noget ved
> det omsiggribende muhamedanerproblem der er her i landet
>
> --
> If you want to make peace, you don't talk to your friends.
> You talk to your enemies.
> /Moshe Dayan/- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Balladen er bare at EU trumfer de partier.

Arne H. Wilstrup (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 25-08-08 19:26


"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i meddelelsen
news:7d4139ef-7ff7-4d47-8725-b3dac5d22fda@k37g2000hsf.googlegroups.com...
On 25 Aug., 19:55, "@ " < 1...@invalid.net> wrote:
> >Ja. igen igen. Dybt frustrerende at vi ikke har formået at
dæmme op
> >for det. Men hvad er din politiske pointe?
>
> at man bør stemme på parti(er) som virkelig ønsker at gøre
> noget ved
> det omsiggribende muhamedanerproblem der er her i landet

Det eneste problem af den slags du omtaler her i landet,
findes i dit hovede.

1. Der findes ingen muhamedanere
2. Antallet af forbrydere her i landet begås for det meste af
danskere. Det omsiggribende danskerproblem er i stigning.



Michael Meidahl Jens~ (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 25-08-08 20:02


"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse



> Det eneste problem af den slags du omtaler her i landet, findes i dit
> hovede.
>

Eller at omtalte problemer slet ikke findes i dit !


> 1. Der findes ingen muhamedanere

Jo da , de vil blot helst kaldes Muslimer, men andre religiøse ynder de at
kalde vantro.


> 2. Antallet af forbrydere her i landet begås for det meste af danskere.
> Det omsiggribende danskerproblem er i stigning.

Yes Sire , problemet er blot at der er mange gange flere danskere end der
er "fremmede" .


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen






@ (25-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-08-08 21:06

On Mon, 25 Aug 2008 20:26:27 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>
>"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i meddelelsen
>news:7d4139ef-7ff7-4d47-8725-b3dac5d22fda@k37g2000hsf.googlegroups.com...
>On 25 Aug., 19:55, "@ " < 1...@invalid.net> wrote:
> > >Ja. igen igen. Dybt frustrerende at vi ikke har formået at
>dæmme op
>> >for det. Men hvad er din politiske pointe?
>>
>> at man bør stemme på parti(er) som virkelig ønsker at gøre
>> noget ved
>> det omsiggribende muhamedanerproblem der er her i landet
>
>Det eneste problem af den slags du omtaler her i landet,
>findes i dit hovede.
>
>1. Der findes ingen muhamedanere


mere feminisktisk bøsseævl fra AHW


der findes tværtimod alt for mange muhamedanere

ca. 1,5 MIA for mange




>2. Antallet af forbrydere her i landet begås for det meste af
>danskere.


forholdstal og procentregning er tydeligvis heller ikke din stærke
side



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (25-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-08-08 21:14

On Mon, 25 Aug 2008 20:26:27 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>> at man bør stemme på parti(er) som virkelig ønsker at gøre
>> noget ved
>> det omsiggribende muhamedanerproblem der er her i landet
>
>Det eneste problem af den slags du omtaler her i landet,
>findes i dit hovede.
>
>1. Der findes ingen muhamedanere

Jo, der findes ca. 1,5 mia. af dem....

>2. Antallet af forbrydere her i landet begås for det meste af
>danskere. Det omsiggribende danskerproblem er i stigning.

Der er jo også flest danskere... Problemet er bare at arabere
FORHOLDSMÆSSIGT er MEGET mere end gennemsnitsdanskeren...

Var det ikke 23% af unge fra mellemøsten der var DØMT mindst en
gang...??? Da piger fra mellemøsten meget sjældent er kriminelle (og
for øvrigt klarer sig flot i uddannelsessystemet), så er mærmere
mellen en trediedel og HALVDELEN af unge drenge fra MØ, der er DØMT
for kriminalitet...!!!!

Bo Warming (26-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-08-08 01:36

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:ta46b4tg59f26u2rremem0c9i9oatnl2b1@4ax.com...
> On Mon, 25 Aug 2008 20:26:27 +0200, "Arne H. Wilstrup"
> <nix@invalid.com> wrote:
>
>>> at man bør stemme på parti(er) som virkelig ønsker at gøre
>>> noget ved
>>> det omsiggribende muhamedanerproblem der er her i landet
>>
>>Det eneste problem af den slags du omtaler her i landet,
>>findes i dit hovede.
>>
>>1. Der findes ingen muhamedanere
>
> Jo, der findes ca. 1,5 mia. af dem....
>
>>2. Antallet af forbrydere her i landet begås for det meste af
>>danskere. Det omsiggribende danskerproblem er i stigning.
>
> Der er jo også flest danskere... Problemet er bare at arabere
> FORHOLDSMÆSSIGT er MEGET mere end gennemsnitsdanskeren...
>
> Var det ikke 23% af unge fra mellemøsten der var DØMT mindst en
> gang...??? Da piger fra mellemøsten meget sjældent er kriminelle (og
> for øvrigt klarer sig flot i uddannelsessystemet), så er mærmere
> mellen en trediedel og HALVDELEN af unge drenge fra MØ, der er DØMT
> for kriminalitet...!!!!

Når piger starter privat virksomhed, gir det næsten aldrig overskud

At muslimpiger klarer eksamen, er uinteressant - de får især statsjob og
dem kan alle klare

Når de bliver mødre, er de nasserøve

Udvis dem




Andreas Andersen (26-08-2008)
Kommentar
Fra : Andreas Andersen


Dato : 26-08-08 11:36


"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
news:ta46b4tg59f26u2rremem0c9i9oatnl2b1@4ax.com...
> Der er jo også flest danskere... Problemet er bare at arabere
> FORHOLDSMÆSSIGT er MEGET mere end gennemsnitsdanskeren...
>
> Var det ikke 23% af unge fra mellemøsten der var DØMT mindst en
> gang...??? Da piger fra mellemøsten meget sjældent er kriminelle (og
> for øvrigt klarer sig flot i uddannelsessystemet), så er mærmere
> mellen en trediedel og HALVDELEN af unge drenge fra MØ, der er DØMT
> for kriminalitet...!!!!
¨
Du behøver ikke overdrive så voldsomt med forkerte tal, versaler og overskud
af !!!'er og ???'er for at få din pointe igennem. De 23% er af unge
_mandlige_ efterkommere af indvandrere fra ikke-vestlige lande. Sådan et tal
er meningsløst, hvis man ikke sammenligner med det samme tal for den
tilsvarende danske gruppe, og det tal er 10%. En overrepræsentation på godt
100%.

--
Andreas


S. A. Thomsen (26-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 26-08-08 12:11

On Tue, 26 Aug 2008 12:36:25 +0200, "Andreas Andersen"
<andreas2411@gmail.invalid> wrote:

>> Der er jo også flest danskere... Problemet er bare at arabere
>> FORHOLDSMÆSSIGT er MEGET mere end gennemsnitsdanskeren...
>>
>> Var det ikke 23% af unge fra mellemøsten der var DØMT mindst en
>> gang...??? Da piger fra mellemøsten meget sjældent er kriminelle (og
>> for øvrigt klarer sig flot i uddannelsessystemet), så er mærmere
>> mellen en trediedel og HALVDELEN af unge drenge fra MØ, der er DØMT
>> for kriminalitet...!!!!

>Du behøver ikke overdrive så voldsomt med forkerte tal, versaler og overskud
>af !!!'er og ???'er for at få din pointe igennem. De 23% er af unge
>_mandlige_ efterkommere af indvandrere fra ikke-vestlige lande.

Ok, hvis de 23% kun var mandlige, så har jeg set forkert...

>Sådan et tal
>er meningsløst, hvis man ikke sammenligner med det samme tal for den
>tilsvarende danske gruppe, og det tal er 10%.

Er 10% af danske unge DØMT for kriminalitet...???

>En overrepræsentation på godt
>100%.

Er det da ikke slemt nok...???

Andreas Andersen (26-08-2008)
Kommentar
Fra : Andreas Andersen


Dato : 26-08-08 12:28


"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
news:b2p7b41pjfalrvgmh1o22eig4gj4csconj@4ax.com...
> On Tue, 26 Aug 2008 12:36:25 +0200, "Andreas Andersen"
> <andreas2411@gmail.invalid> wrote:
>
>>> Der er jo også flest danskere... Problemet er bare at arabere
>>> FORHOLDSMÆSSIGT er MEGET mere end gennemsnitsdanskeren...
>>>
>>> Var det ikke 23% af unge fra mellemøsten der var DØMT mindst en
>>> gang...??? Da piger fra mellemøsten meget sjældent er kriminelle (og
>>> for øvrigt klarer sig flot i uddannelsessystemet), så er mærmere
>>> mellen en trediedel og HALVDELEN af unge drenge fra MØ, der er DØMT
>>> for kriminalitet...!!!!
>>¨
>>Du behøver ikke overdrive så voldsomt med forkerte tal, versaler og
>>overskud
>>af !!!'er og ???'er for at få din pointe igennem. De 23% er af unge
>>_mandlige_ efterkommere af indvandrere fra ikke-vestlige lande.
>
> Ok, hvis de 23% kun var mandlige, så har jeg set forkert...
>
>>Sådan et tal
>>er meningsløst, hvis man ikke sammenligner med det samme tal for den
>>tilsvarende danske gruppe, og det tal er 10%.
>
> Er 10% af danske unge DØMT for kriminalitet...???

Af de danske unge mænd, ja.

>>En overrepræsentation på godt
>>100%.
>
> Er det da ikke slemt nok...???

Præcis min pointe. Der er ingen grund til at overdrive, og give modparten
kasteskyts i hånden, når fakta er rigeligt - medmindre selvfølgelig
mudderkastning er det man går efter ;)

--
Andreas


Andreas Andersen (26-08-2008)
Kommentar
Fra : Andreas Andersen


Dato : 26-08-08 12:32


"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> wrote in message
news:48b3e8ba$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
> news:b2p7b41pjfalrvgmh1o22eig4gj4csconj@4ax.com...
>> On Tue, 26 Aug 2008 12:36:25 +0200, "Andreas Andersen"
>> <andreas2411@gmail.invalid> wrote:
>>
>>>> Der er jo også flest danskere... Problemet er bare at arabere
>>>> FORHOLDSMÆSSIGT er MEGET mere end gennemsnitsdanskeren...
>>>>
>>>> Var det ikke 23% af unge fra mellemøsten der var DØMT mindst en
>>>> gang...??? Da piger fra mellemøsten meget sjældent er kriminelle (og
>>>> for øvrigt klarer sig flot i uddannelsessystemet), så er mærmere
>>>> mellen en trediedel og HALVDELEN af unge drenge fra MØ, der er DØMT
>>>> for kriminalitet...!!!!
>>>¨
>>>Du behøver ikke overdrive så voldsomt med forkerte tal, versaler og
>>>overskud
>>>af !!!'er og ???'er for at få din pointe igennem. De 23% er af unge
>>>_mandlige_ efterkommere af indvandrere fra ikke-vestlige lande.
>>
>> Ok, hvis de 23% kun var mandlige, så har jeg set forkert...
>>
>>>Sådan et tal
>>>er meningsløst, hvis man ikke sammenligner med det samme tal for den
>>>tilsvarende danske gruppe, og det tal er 10%.
>>
>> Er 10% af danske unge DØMT for kriminalitet...???
>
> Af de danske unge mænd, ja.

I øvrigt virker tallene så høje, fordi langt størstedelen af
overtrædelserne, for både danskere og indvandrere, er overtrædelser af
færdselsloven. Unge mænd kører som bekendt for ofte med hovedet under armen.

--
Andreas


@ (26-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 26-08-08 19:20

On Tue, 26 Aug 2008 13:31:44 +0200, "Andreas Andersen"
<andreas2411@gmail.invalid> wrote:

>
>"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> wrote in message
>news:48b3e8ba$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
>> news:b2p7b41pjfalrvgmh1o22eig4gj4csconj@4ax.com...
>>> On Tue, 26 Aug 2008 12:36:25 +0200, "Andreas Andersen"
>>> <andreas2411@gmail.invalid> wrote:
>>>
>>>>> Der er jo også flest danskere... Problemet er bare at arabere
>>>>> FORHOLDSMÆSSIGT er MEGET mere end gennemsnitsdanskeren...
>>>>>
>>>>> Var det ikke 23% af unge fra mellemøsten der var DØMT mindst en
>>>>> gang...??? Da piger fra mellemøsten meget sjældent er kriminelle (og
>>>>> for øvrigt klarer sig flot i uddannelsessystemet), så er mærmere
>>>>> mellen en trediedel og HALVDELEN af unge drenge fra MØ, der er DØMT
>>>>> for kriminalitet...!!!!
>>>>¨
>>>>Du behøver ikke overdrive så voldsomt med forkerte tal, versaler og
>>>>overskud
>>>>af !!!'er og ???'er for at få din pointe igennem. De 23% er af unge
>>>>_mandlige_ efterkommere af indvandrere fra ikke-vestlige lande.
>>>
>>> Ok, hvis de 23% kun var mandlige, så har jeg set forkert...
>>>
>>>>Sådan et tal
>>>>er meningsløst, hvis man ikke sammenligner med det samme tal for den
>>>>tilsvarende danske gruppe, og det tal er 10%.
>>>
>>> Er 10% af danske unge DØMT for kriminalitet...???
>>
>> Af de danske unge mænd, ja.
>
>I øvrigt virker tallene så høje, fordi langt størstedelen af
>overtrædelserne, for både danskere og indvandrere, er overtrædelser af
>færdselsloven.


nej


de 23% dømte unge indvandrere er dømt for overtrædelse af
straffeloven, ikke færdselsloven


men den forudsagte måned er jo også snart gået, og så kan alle
hallalhippierne lige pludselig ikke længere huske de fakta der blev
fremlagt og begynder med deres evindelige forsøg på bortforklaringer
og direkte løgne



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Andreas Andersen (26-08-2008)
Kommentar
Fra : Andreas Andersen


Dato : 26-08-08 19:54


"@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message
news:t5i8b4926n2d3coua3l7ptgq3f4lh2a4pg@4ax.com...
> On Tue, 26 Aug 2008 13:31:44 +0200, "Andreas Andersen"
> <andreas2411@gmail.invalid> wrote:
>
>>
>>"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> wrote in message
>>news:48b3e8ba$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
>>> news:b2p7b41pjfalrvgmh1o22eig4gj4csconj@4ax.com...
>>>> On Tue, 26 Aug 2008 12:36:25 +0200, "Andreas Andersen"
>>>> <andreas2411@gmail.invalid> wrote:
>>>>
>>>>>> Der er jo også flest danskere... Problemet er bare at arabere
>>>>>> FORHOLDSMÆSSIGT er MEGET mere end gennemsnitsdanskeren...
>>>>>>
>>>>>> Var det ikke 23% af unge fra mellemøsten der var DØMT mindst en
>>>>>> gang...??? Da piger fra mellemøsten meget sjældent er kriminelle (og
>>>>>> for øvrigt klarer sig flot i uddannelsessystemet), så er mærmere
>>>>>> mellen en trediedel og HALVDELEN af unge drenge fra MØ, der er DØMT
>>>>>> for kriminalitet...!!!!
>>>>>¨
>>>>>Du behøver ikke overdrive så voldsomt med forkerte tal, versaler og
>>>>>overskud
>>>>>af !!!'er og ???'er for at få din pointe igennem. De 23% er af unge
>>>>>_mandlige_ efterkommere af indvandrere fra ikke-vestlige lande.
>>>>
>>>> Ok, hvis de 23% kun var mandlige, så har jeg set forkert...
>>>>
>>>>>Sådan et tal
>>>>>er meningsløst, hvis man ikke sammenligner med det samme tal for den
>>>>>tilsvarende danske gruppe, og det tal er 10%.
>>>>
>>>> Er 10% af danske unge DØMT for kriminalitet...???
>>>
>>> Af de danske unge mænd, ja.
>>
>>I øvrigt virker tallene så høje, fordi langt størstedelen af
>>overtrædelserne, for både danskere og indvandrere, er overtrædelser af
>>færdselsloven.
>
>
> nej
>
>
> de 23% dømte unge indvandrere er dømt for overtrædelse af
> straffeloven, ikke færdselsloven
>
>
> men den forudsagte måned er jo også snart gået, og så kan alle
> hallalhippierne lige pludselig ikke længere huske de fakta der blev
> fremlagt og begynder med deres evindelige forsøg på bortforklaringer
> og direkte løgne

Det lyder lidt som om, jeg er den eneste, der faktisk har ulejliget mig med
at grave de relevante undersøgelser frem inden jeg skrev, men det kan da
være vi snakker om forskellige undersøgelser. I givet fald vil jeg da gerne
se den I snakker om. Den jeg snakker om er her:
http://www.dst.dk/pukora/epub/upload/12444/indvandrere.pdf

"Det er også i de yngre aldersgrupper, at man finder de største forskelle i
kriminalitetshyppigheder mellem indvandrere, efterkommere og personer
med dansk oprindelse. Fx blev 22,0 pct. af de 20-29-årige mandlige
efterkommere fundet skyldige i et eller flere forhold i 2005. For
indvandrere
og personer med dansk oprindelse var de tilsvarende andele 12,5
pct. og 9,8 pct."

"Overtrædelser af færdselsloven er den klart mest almindelige form for
kriminalitet for
alle herkomstgrupper. Volds- og ejendomsforbrydelser, der hører under
straffelovsovertrædelser,
er relativt mere udbredt blandt ikke-vestlige indvandrere og efterkommere
end blandt personer med dansk oprindelse." (Det her kunne I jo bruge...)

Den første artikel jeg kunne finde, der blev bragt om de 23% i denne gruppe
er her: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-12213958.html?rss

"Statistikken viser, at mænd fra ikke-vestlige lande har begået 58 pct. mere
voldskriminalitet end andre mænd her i landet, og blandt de unge er 23 pct.
af de mandlige efterkommere af indvandrere fra ikke-vestlige lande som
eksempelvis Libanon, Jordan og Syrien dømt mindst en gang for kriminalitet."

Heller ikke her står der noget om, at kriminalitet kun er defineret som
straffelovsovertrædelser.

--
Andreas


@ (26-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 26-08-08 19:17

On Tue, 26 Aug 2008 13:27:45 +0200, "Andreas Andersen"
<andreas2411@gmail.invalid> wrote:

>
>"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
>news:b2p7b41pjfalrvgmh1o22eig4gj4csconj@4ax.com...
>> On Tue, 26 Aug 2008 12:36:25 +0200, "Andreas Andersen"
>> <andreas2411@gmail.invalid> wrote:

>>>Sådan et tal
>>>er meningsløst, hvis man ikke sammenligner med det samme tal for den
>>>tilsvarende danske gruppe, og det tal er 10%.
>>
>> Er 10% af danske unge DØMT for kriminalitet...???
>
>Af de danske unge mænd, ja.


WHAT ?????



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (26-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 26-08-08 19:37

On Tue, 26 Aug 2008 20:17:22 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>>>Sådan et tal
>>>>er meningsløst, hvis man ikke sammenligner med det samme tal for den
>>>>tilsvarende danske gruppe, og det tal er 10%.
>>>
>>> Er 10% af danske unge DØMT for kriminalitet...???
>>
>>Af de danske unge mænd, ja.
>
>WHAT ?????

Ja, jeg synes også det lød vildt overdrevet...

@ (26-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 26-08-08 19:48

On Tue, 26 Aug 2008 20:37:28 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Tue, 26 Aug 2008 20:17:22 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>>>Sådan et tal
>>>>>er meningsløst, hvis man ikke sammenligner med det samme tal for den
>>>>>tilsvarende danske gruppe, og det tal er 10%.
>>>>
>>>> Er 10% af danske unge DØMT for kriminalitet...???
>>>
>>>Af de danske unge mænd, ja.
>>
>>WHAT ?????
>
>Ja, jeg synes også det lød vildt overdrevet...


for at få det til at passe skulle fartbøder tælles med


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (26-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 26-08-08 20:19

On Tue, 26 Aug 2008 20:48:02 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>>>>>Sådan et tal
>>>>>>er meningsløst, hvis man ikke sammenligner med det samme tal for den
>>>>>>tilsvarende danske gruppe, og det tal er 10%.
>>>>>
>>>>> Er 10% af danske unge DØMT for kriminalitet...???
>>>>
>>>>Af de danske unge mænd, ja.
>>>
>>>WHAT ?????
>>
>>Ja, jeg synes også det lød vildt overdrevet...
>
>for at få det til at passe skulle fartbøder tælles med

Men, så skulle man jo sammenligne æbler med pærer...

-=* NEiL DANELAW *=- (25-08-2008)
Kommentar
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-


Dato : 25-08-08 18:55

"@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message
news:hbl5b4tcgqhe8vj9ma1n3dihpcapk7kek8@4ax.com...
>
>
> http://jp.dk/indland/krimi/article1419127.ece
> Kvinde overfaldet i Århus V

Den kan jeg sagtens trumfe over:

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-14693997.html

Kom igen når du har nogen ORDENTLIGE berigelser :)

De helt almindelige hverdagsagtige enkeltstående episoder,
eksisterer jo alligevel slet ikke...!


Malene P (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 25-08-08 19:19


"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:38WdnaK2r_Pfby_VRVnyvQA@giganews.com...
> "@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message
> news:hbl5b4tcgqhe8vj9ma1n3dihpcapk7kek8@4ax.com...
> >
> >
> > http://jp.dk/indland/krimi/article1419127.ece
> > Kvinde overfaldet i Århus V
>
> Den kan jeg sagtens trumfe over:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-14693997.html
>
> Kom igen når du har nogen ORDENTLIGE berigelser :)
>
> De helt almindelige hverdagsagtige enkeltstående episoder,
> eksisterer jo alligevel slet ikke...!

Hmmm, så har denne begivenhed nok heller ikke fundet sted:
http://www.fyens.dk/article/1055900:Svendborg--Kvinde-vaagnede-til-sandt-mareridt .
Trist at der skal så få øjeblikke til, før man har fundet endnu nogle
tilfælde af kriminalitet og overgreb begået af det fremmede skidt og møg.

Malene P

Malene P



Sten Schou (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 25-08-08 22:40


"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i meddelelsen
news:hbl5b4tcgqhe8vj9ma1n3dihpcapk7kek8@4ax.com...
>
>
> http://jp.dk/indland/krimi/article1419127.ece
> Kvinde overfaldet i Århus V
>
> Politiets beskrivelse af gerningsmanden:
> Arabisk udseende.
>
> 16-17 år.
>
> 170-175 cm. høj.
>
> Kort, sort krøllet hår.

Hmmm...er det ikke også det de kalder sydlandsk udseende?

Hilsen Sten


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408871
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste