Drææææber-sneglens afløser i sissyland!
Fra : Lyrik

Dato : 22-08-08 18:53

KÆMPE!!-Bjørnekloen! Den skal udryddes! Ingen skånsel! Politianmeldelse på
kriminelle der har bjørneklo på deres grund!

Tillykke med forbudet Danmark!
Ordnung muss sein!

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : @

Dato : 22-08-08 20:03

On Fri, 22 Aug 2008 19:53:11 +0200, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

>KÆMPE!!-Bjørnekloen! Den skal udryddes! Ingen skånsel! Politianmeldelse på
>kriminelle der har bjørneklo på deres grund!

og?

der har da i mange år været lovgivet angående planter som anses for
skadelige

>Tillykke med forbudet Danmark!

du kender tydeligvis intet til kæmpebjørneklo og de probelmer den
afstedkommer

>Ordnung muss sein!

selvfølgelig

der er masser af love og regler som skal overholdes for at et samfund
kan fungere

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 22-08-08 21:40

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message
> KÆMPE!!-Bjørnekloen! Den skal udryddes! Ingen skånsel!
> Politianmeldelse på kriminelle der har bjørneklo på deres grund!

Flyvehavre mener du så heller ikke skal være forbudt ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-08 22:45

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> KÆMPE!!-Bjørnekloen! Den skal udryddes! Ingen skånsel! Politianmeldelse på
> kriminelle der har bjørneklo på deres grund!
>
> Tillykke med forbudet Danmark!
> Ordnung muss sein!

Ja og det er ulovligt at have hjemmeside der oplyser om rugemorskab

Menneskerettighedsadvokat Tyge Trier siger dog at det vil tvinge folk til
udlandet men S vil forbyde al rugemorskab også i udlandet

NEJ TIL FORMYNDERI

Børn kan blive tvangsfjernet ved fødslen så er du nnormal så gå under joden
fra midt i svagnerskabet og til barnet er et par måneder gammel.
Staten er ond

(jeg har været fængslet for at arrangere rugemorskab ulovligt - det var
interessant )