/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Så har de autonome da helt tabet småkagern~
Fra : Mr.Larsen


Dato : 21-08-08 12:41

http://www.bt.dk/article/20080821/nyheder/708220001/

---
Autonome vil kuppe konservative
Autonome overvejer at melde sig ind i partiet og styre dagsordenen.
Unge anarkister med hjemsted i det nye ungdomshus på Dortheavej i
København planlægger at kuppe De Konservatives vælgerforening i
hovedstaden.
---

---
Vil opstille drukpunker

Nu overvejer flere anarkister så at melde sig ind hos De Konservative
for at 'rage Rasmus Jarlov som kandidat til Københavns
Borgerrepræsentation, opstille en drukpunker som konservativ kandidat
og vedtage udtalelser om at afskaffe kongehuset og åbne landets
grænser'.
---


Stoffer _er_ skadelige, det har de lige selv bevist.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...



 
 
Hans Joergensen (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 21-08-08 13:28

Mr.Larsen wrote:
> Nu overvejer flere anarkister så at melde sig ind hos De Konservative
> for at 'rage Rasmus Jarlov som kandidat til Københavns
> Borgerrepræsentation, opstille en drukpunker som konservativ kandidat
> og vedtage udtalelser om at afskaffe kongehuset og åbne landets
> grænser'.

Ja det er komplet vanvittigt... det er da godt at det kun er en 2-4
stykker der har fundet på den fjollede idé..

// Hans
--
....

Kim Larsen (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-08-08 22:39

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrngaqnpi.tl0.haj@pluto.bananas.dk
> Mr.Larsen wrote:
>> Nu overvejer flere anarkister så at melde sig ind hos De Konservative
>> for at 'rage Rasmus Jarlov som kandidat til Københavns
>> Borgerrepræsentation, opstille en drukpunker som konservativ kandidat
>> og vedtage udtalelser om at afskaffe kongehuset og åbne landets
>> grænser'.
>
> Ja det er komplet vanvittigt... det er da godt at det kun er en 2-4
> stykker der har fundet på den fjollede idé..
>
> // Hans

Jeg synes da at det er en hel fin ide. Hvis det skvadderhoved til
linselusen, Rasmus Jarlov, ønsker at lave ballade blandt brugerne i
ungdomshuset, så meld jer dog ind hos De Konservative og sæt lidt gang i
sagerne der. Rasmus Jarlov (og andre idioter hos De Konservative) savner jer
jo så vildt at han ganske enkelt er nød til at komme i ungdomshuset for at
få jeres selskab (de stakkels ensomme sjæle). Og som barmhjertige mennesker
skal i da hjælpe dem med at sidde lårene af dem hvor og hvornår det kan lade
sig gøre. Ideen, hvis den blev udført i mindste detalje, er nærmest genial
(og ikke mindst lovlig). Det kunne være spændende at se hvor højt der er til
loftet i Det Konservative lorteparti. Du mangler visioner og lidt humor,
Hans.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


H. Jensen (21-08-2008)
Kommentar
Fra : H. Jensen


Dato : 21-08-08 14:08

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:g8jk7h$2ftm$1@newsbin.cybercity.dk...
> http://www.bt.dk/article/20080821/nyheder/708220001/
>
> ---
> Autonome vil kuppe konservative
> Autonome overvejer at melde sig ind i partiet og styre dagsordenen.
> Unge anarkister med hjemsted i det nye ungdomshus på Dortheavej i
> København planlægger at kuppe De Konservatives vælgerforening i
> hovedstaden.

God ide.

Det var sådan at postomdelingen blev ødelagt i Københavns området, da en
masse postmedhjælpere, som var tvunget medlem af en fagforening pludselig
besluttede sig at bruge dette medlemsskab til noget. Den gamle bestyrelse
blev kuppet og siden har postomdelingen været præget af arbejdsnedlæggelser.

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.
H. Jensen
case-manager



Sten Schou (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 21-08-08 15:35


"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
news:g8jk7h$2ftm$1@newsbin.cybercity.dk...
> http://www.bt.dk/article/20080821/nyheder/708220001/
>
> ---
> Autonome vil kuppe konservative
> Autonome overvejer at melde sig ind i partiet og styre dagsordenen. Unge
> anarkister med hjemsted i det nye ungdomshus på Dortheavej i København
> planlægger at kuppe De Konservatives vælgerforening i hovedstaden.
> ---
>
> ---
> Vil opstille drukpunker
>
> Nu overvejer flere anarkister så at melde sig ind hos De Konservative for
> at 'rage Rasmus Jarlov som kandidat til Københavns Borgerrepræsentation,
> opstille en drukpunker som konservativ kandidat og vedtage udtalelser om
> at afskaffe kongehuset og åbne landets grænser'.

Konservativt folkeparti kan vel så blot stille som krav, at man skal have
fast arbejde for at være medlem af partiet, så er den happening ligesom lagt
på hylden.

Hilsen Sten


Hans Joergensen (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 21-08-08 15:43

Sten Schou wrote:
> Konservativt folkeparti kan vel så blot stille som krav, at man skal have
> fast arbejde for at være medlem af partiet, så er den happening ligesom lagt
> på hylden.

Sikke mange fordomme hva?
Næsten alle dem jeg kender fra ungdomshusbevægelsen har enten fast
arbejde, eller går i skole.. Ihvertfald minimum 95% af dem.

// Hans
--
....

Bo Warming (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 21-08-08 16:26

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrngaqvod.tl0.haj@pluto.bananas.dk...
> Sten Schou wrote:
>> Konservativt folkeparti kan vel så blot stille som krav, at man skal have
>> fast arbejde for at være medlem af partiet, så er den happening ligesom
>> lagt
>> på hylden.
>
> Sikke mange fordomme hva?
> Næsten alle dem jeg kender fra ungdomshusbevægelsen har enten fast
> arbejde, eller går i skole.. Ihvertfald minimum 95% af dem.

Du gætter men jeg næsten ved at af dem du altså kalder "i fast arbejde" er
OVER 98% kun i skole.
Fortæl præcis om hvilke job de har - og kommunal og statslig ansættelse bør
ikke tælle med, for det er jo korrupte vennejob uden anstrengelse, kun løn

Jeg snakkede meget med autonome i haven bag huset dengang de pludselig
gennemskuede min nysgerrighed og derfor truede mig med tæv i
Nørrebrolokalavisen "fordi jeg stak næsen for langt frem"
Spørgsmål om arbejde var ikke populære hos dem og privat job havde ingen jeg
diskutede med eller nogen disse kendte

Autonome har kaldt det "opsøgende martyrium" når jeg skød genvej med
Fremskridtsplakager forbi Jagtvej69-haven og blev overfaldet igenigen.
Men jeg ved at indtil muslimer blev del af mobiliseringen imod mig, ville
ingen tæve alvorligt på et dydsmønster som mig, der ikke udstråler nazivold
selvom jeg er næstenskinhead. Jeg var jo sidst i 50rne og overvægtig..




Hans Joergensen (27-08-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-08-08 09:07

Bo Warming wrote:
>> Sikke mange fordomme hva?
>> Næsten alle dem jeg kender fra ungdomshusbevægelsen har enten fast
>> arbejde, eller går i skole.. Ihvertfald minimum 95% af dem.
> Du gætter men jeg næsten ved at af dem du altså kalder "i fast arbejde" er
> OVER 98% kun i skole.

Der er vel sådan set heller ikke noget underligt ved at unge
mennesker går i skole. Er der?

> Fortæl præcis om hvilke job de har - og kommunal og statslig ansættelse bør
> ikke tælle med, for det er jo korrupte vennejob uden anstrengelse, kun løn

Alt muligt, opvasker, tømrer, nedrivningsarbejder, stiladsarbejder,
IT, tøjsælger, pædagoger, hjemmehjælpere.. Og jo, kommunal og
statslig ansættelse bør tælle med..

Hvor meget er det i øvrigt du arbejder for de penge du får?

// Hans
--
....

Bo Warming (27-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-08-08 09:51

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrngba2ot.tl0.haj@pluto.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>>> Sikke mange fordomme hva?
>>> Næsten alle dem jeg kender fra ungdomshusbevægelsen har enten fast
>>> arbejde, eller går i skole.. Ihvertfald minimum 95% af dem.
>> Du gætter men jeg næsten ved at af dem du altså kalder "i fast arbejde"
>> er
>> OVER 98% kun i skole.
>
> Der er vel sådan set heller ikke noget underligt ved at unge
> mennesker går i skole. Er der?

Nej men du løj når du påstod ARBEJDE dvs samfundsnyttihghed

At gå i skole er at være parasit, snylter, nasser

>> Fortæl præcis om hvilke job de har - og kommunal og statslig ansættelse
>> bør
>> ikke tælle med, for det er jo korrupte vennejob uden anstrengelse, kun
>> løn
>
> Alt muligt, opvasker, tømrer, nedrivningsarbejder, stiladsarbejder,
> IT, tøjsælger, pædagoger, hjemmehjælpere.. Og jo, kommunal og
> statslig ansættelse bør tælle med..
>
> Hvor meget er det i øvrigt du arbejder for de penge du får?

Mit arbejdskrævende bolighaj-arbejde er samfundsnyttigt men sagen
uvedkommende.
Uden vedligeholdelse af huset kunne jeg ikke få god leje ind.og ikke
afhlællpe byens boligmangel

Jeg talte med mange autonome i Ungdomshusts baghave og ingen havde nyttige
job som dem du nævner.
De røg hash på diverse skoler> ...

Een var indvandringskonsulent dvs var skadedyr der opmuntrede perkere til
vold a la Maru Sareen
Når man respekterer påstande om at de var rigtige flygtnigne, fastholder man
dem i rollen som nogen hvis vold her skal tolereres




Hans Joergensen (27-08-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-08-08 11:49

Bo Warming wrote:
> Nej men du løj når du påstod ARBEJDE dvs samfundsnyttihghed
> At gå i skole er at være parasit, snylter, nasser

"uddannelsen var lang", ergo er du også parasit, snylter og nasser..

> Jeg talte med mange autonome i Ungdomshusts baghave og ingen havde nyttige
> job som dem du nævner.

Det er da sagen lige så udvedkommende at der sidder en 15-20
arbejdsløse i en baghave på Jagtvej der tilfældigvis er medlem af en
bevægelse der rummer hundredevis af mennesker..

// Hans
--
....

Bo Warming (27-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-08-08 12:58

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrngbac8v.tl0.haj@pluto.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Nej men du løj når du påstod ARBEJDE dvs samfundsnyttihghed
>> At gå i skole er at være parasit, snylter, nasser
>
> "uddannelsen var lang", ergo er du også parasit, snylter og nasser..

På sin vis, ja, det var dyr laboratorieundervisning og jeg brugte den ikke
meget, men titlen imponerede undenrigsminiseriet så de i 4 år i ulandene gav
mig tårnhøj "ekspert"løn og diplomat-privileggier.


>> Jeg talte med mange autonome i Ungdomshusts baghave og ingen havde
>> nyttige
>> job som dem du nævner.
>
> Det er da sagen lige så udvedkommende at der sidder en 15-20
> arbejdsløse i en baghave på Jagtvej der tilfældigvis er medlem af en
> bevægelse der rummer hundredevis af mennesker..
>
Er du sikker på at dem du har talt med er mere representative end dem jeg
talte med i baghaven?
De havde vist alle været til koncerter og kom til vegetarspisning.(og nogle
gad kede sig ved mandagsmøder selvom partitoppen var trælse og snakkesalige
ved disse møder, sagde de - og det lød som da jeg i 1968 i Prag talte med
folk der havde været til kommunistmøder der.




Sten Schou (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 21-08-08 17:23


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrngaqvod.tl0.haj@pluto.bananas.dk...

> Sikke mange fordomme hva?
> Næsten alle dem jeg kender fra ungdomshusbevægelsen har enten fast
> arbejde, eller går i skole.. Ihvertfald minimum 95% af dem.

At gå i skole har ikke noget med arbejde at gøre. Derudover tvivler jeg på,
at nogle af de personager der hænger rundt derinde, nogensinde har haft,
eller har i sinde, at få et job.

Hilsen Sten


vvv (21-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 21-08-08 18:11


"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
news:48ad9683$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
> news:slrngaqvod.tl0.haj@pluto.bananas.dk...
>
>> Sikke mange fordomme hva?
>> Næsten alle dem jeg kender fra ungdomshusbevægelsen har enten fast
>> arbejde, eller går i skole.. Ihvertfald minimum 95% af dem.
>
> At gå i skole har ikke noget med arbejde at gøre. Derudover tvivler jeg
> på, at nogle af de personager der hænger rundt derinde, nogensinde har
> haft, eller har i sinde, at få et job.
>
Tvivl løs.

Jeg har fast arbejde, og har altid haft det. Og jeg har hængt meget ud i
ungeren. Dem jeg stadig ser derindefra har også fast arbejde, vellønnet
arbejde i det private.

vv




Sten Schou (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 21-08-08 20:09


"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
news:48ada186$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg har fast arbejde, og har altid haft det. Og jeg har hængt meget ud i
> ungeren. Dem jeg stadig ser derindefra har også fast arbejde, vellønnet
> arbejde i det private.

Brolægger?

Hilsen Sten


vvv (21-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 21-08-08 20:11


"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
news:48adbd5e$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
> news:48ada186$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Jeg har fast arbejde, og har altid haft det. Og jeg har hængt meget ud i
>> ungeren. Dem jeg stadig ser derindefra har også fast arbejde, vellønnet
>> arbejde i det private.
>
> Brolægger?
>
Nej, er det vellønnet?

vv



Sten Schou (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 21-08-08 22:58


"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
news:48adbdbf$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nej, er det vellønnet?

Aner det ikke. Hvordan definerer du forøvrigt vellønnet?

Hilsen Sten


vvv (22-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 22-08-08 00:12


"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
news:48ade4fc$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
> news:48adbdbf$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Nej, er det vellønnet?
>
> Aner det ikke. Hvordan definerer du forøvrigt vellønnet?

Mere end jeg forstiller mig en brolægger får.
Over gennemsnittet
Topskat i hvert fald.

vv



Sten Schou (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 22-08-08 11:41


"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
news:48adf651$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...


> Mere end jeg forstiller mig en brolægger får.
> Over gennemsnittet
> Topskat i hvert fald.

Jeg er ganske sikker på, at også en brolægger betaler topskat.

Hilsen Sten


vvv (22-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 22-08-08 13:23


"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
news:48ae97de$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
> news:48adf651$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> Mere end jeg forstiller mig en brolægger får.
>> Over gennemsnittet
>> Topskat i hvert fald.
>
> Jeg er ganske sikker på, at også en brolægger betaler topskat.
>
Sikkert, jeg aner det ikke. men jeg er ganske sikker på at jeg tjener mere
end en brolægger.
Så dine fordomme kommer til kort, om du kan lide det eller ej.

vv



Mr.Larsen (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 22-08-08 14:57

vvv skrev den 22-08-2008:

>>
> Sikkert, jeg aner det ikke. men jeg er ganske sikker på at jeg tjener mere
> end en brolægger.
> Så dine fordomme kommer til kort, om du kan lide det eller ej.

På usenet er det jo nemt at gøre sig til noget man ikke er, bistand
eller ej.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...



vvv (22-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 22-08-08 15:29


"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:g8mgje$gc3$1@newsbin.cybercity.dk...
> vvv skrev den 22-08-2008:
>
>>>
>> Sikkert, jeg aner det ikke. men jeg er ganske sikker på at jeg tjener
>> mere end en brolægger.
>> Så dine fordomme kommer til kort, om du kan lide det eller ej.
>
> På usenet er det jo nemt at gøre sig til noget man ikke er, bistand eller
> ej.
>
Ja, det står dig jo helt frit for hvad du vil tro på!

vv



Sten Schou (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 22-08-08 22:59


"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
news:48aeaf9f$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Sikkert, jeg aner det ikke. men jeg er ganske sikker på at jeg tjener mere
> end en brolægger.
> Så dine fordomme kommer til kort, om du kan lide det eller ej.

Fordomme?....hvis der er nogel der har fordomme, må det vel siges at være
dig, om brolæggere.....

Hilsen Sten


vvv (22-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 22-08-08 23:12


"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
news:48af36c5$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
> news:48aeaf9f$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Sikkert, jeg aner det ikke. men jeg er ganske sikker på at jeg tjener
>> mere end en brolægger.
>> Så dine fordomme kommer til kort, om du kan lide det eller ej.
>
> Fordomme?....hvis der er nogel der har fordomme, må det vel siges at være
> dig, om brolæggere.....

Vel ikke om brolæggere, snarere om deres løn, som jeg dog erkender intet at
kende til.

vv




@ (23-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 23-08-08 14:58

On Sat, 23 Aug 2008 00:12:09 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>
>"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
>news:48af36c5$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
>> news:48aeaf9f$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>> Sikkert, jeg aner det ikke. men jeg er ganske sikker på at jeg tjener
>>> mere end en brolægger.
>>> Så dine fordomme kommer til kort, om du kan lide det eller ej.
>>
>> Fordomme?....hvis der er nogel der har fordomme, må det vel siges at være
>> dig, om brolæggere.....
>
>Vel ikke om brolæggere, snarere om deres løn, som jeg dog erkender intet at
>kende til.


http://indikator.loenanalyse.dk:3000/indikator/show/P7122


hvor stor stigning der har været siden 05 er jo ikke til at vide


er der mangel på uddannede brolæggere?



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

vvv (23-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 23-08-08 17:18


"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:io50b412lpp7mmuvkj6cejnbrhqvc9nf4q@4ax.com...
> On Sat, 23 Aug 2008 00:12:09 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>
>>
>>"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
>>news:48af36c5$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>
>>> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
>>> news:48aeaf9f$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>>> Sikkert, jeg aner det ikke. men jeg er ganske sikker på at jeg tjener
>>>> mere end en brolægger.
>>>> Så dine fordomme kommer til kort, om du kan lide det eller ej.
>>>
>>> Fordomme?....hvis der er nogel der har fordomme, må det vel siges at
>>> være
>>> dig, om brolæggere.....
>>
>>Vel ikke om brolæggere, snarere om deres løn, som jeg dog erkender intet
>>at
>>kende til.
>
>
> http://indikator.loenanalyse.dk:3000/indikator/show/P7122
>
>
> hvor stor stigning der har været siden 05 er jo ikke til at vide
>
Jamen så havde jeg da ikke uret da jeg ikke mente de var særligt vellønnede.

vv



Ukendt (23-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-08-08 09:16


"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse news:48aeaf9f$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
> news:48ae97de$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
>> news:48adf651$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>
>>> Mere end jeg forstiller mig en brolægger får.
>>> Over gennemsnittet
>>> Topskat i hvert fald.
>>
>> Jeg er ganske sikker på, at også en brolægger betaler topskat.
>>
> Sikkert, jeg aner det ikke. men jeg er ganske sikker på at jeg tjener mere
> end en brolægger.
> Så dine fordomme kommer til kort, om du kan lide det eller ej.
>
> vv
>
>

Det er underligt, at der findes sørgelige existenser, der alene tror at indkomsten har betydning for anseelse.

Har i ligefrem en skala over hvor stor indkomst man skal have, for at meninger skal tages alvorligt?

Den kunne være sjov at se--

Egon

vvv (23-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 23-08-08 12:19


"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse
news:48afc952$2$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
news:48aeaf9f$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
> news:48ae97de$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
>> news:48adf651$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>
>>> Mere end jeg forstiller mig en brolægger får.
>>> Over gennemsnittet
>>> Topskat i hvert fald.
>>
>> Jeg er ganske sikker på, at også en brolægger betaler topskat.
>>
> Sikkert, jeg aner det ikke. men jeg er ganske sikker på at jeg tjener mere
> end en brolægger.
> Så dine fordomme kommer til kort, om du kan lide det eller ej.
>
> vv
>
>

>Det er underligt, at der findes sørgelige existenser, der alene tror at
>indkomsten har betydning for anseelse.

>Har i ligefrem en skala over hvor stor indkomst man skal have, for at
>meninger skal tages alvorligt?

>Den kunne være sjov at se--

Overhovedet ikke, har ikke det fjerneste imod de jobs folk nu vælger at
have.

vv



Kim Larsen (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-08-08 22:42

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
news:48ad9683$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
> news:slrngaqvod.tl0.haj@pluto.bananas.dk...
>
>> Sikke mange fordomme hva?
>> Næsten alle dem jeg kender fra ungdomshusbevægelsen har enten fast
>> arbejde, eller går i skole.. Ihvertfald minimum 95% af dem.
>
> At gå i skole har ikke noget med arbejde at gøre. Derudover tvivler
> jeg på, at nogle af de personager der hænger rundt derinde,
> nogensinde har haft, eller har i sinde, at få et job.
>
> Hilsen Sten

Det er så her at du går hen og bliver både uvidende, fatsvag og ualmindelig
dum at høre på.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Hans Joergensen (27-08-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-08-08 09:08

Sten Schou wrote:
> At gå i skole har ikke noget med arbejde at gøre. Derudover tvivler jeg på,
> at nogle af de personager der hænger rundt derinde, nogensinde har haft,
> eller har i sinde, at få et job.

Var det så ikke noget at komme med beviser?
Vil du også påstå at jeg er arbejdsløs?

// Hans
--
....

Bo Warming (27-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-08-08 09:59

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrngba2q6.tl0.haj@pluto.bananas.dk...
> Sten Schou wrote:
>> At gå i skole har ikke noget med arbejde at gøre. Derudover tvivler jeg
>> på,
>> at nogle af de personager der hænger rundt derinde, nogensinde har haft,
>> eller har i sinde, at få et job.
>
> Var det så ikke noget at komme med beviser?
> Vil du også påstå at jeg er arbejdsløs?

At være fotograf er ikke hårdt arbejde.

Det var det heller ikke at være gymnasielærer, men uddannelsen var krævende

At gå i skole er at få gaver af staten bl.a. SU

Man har lov at ytre formodninger uden at have beviser, og jeg gætter fx at
du har kravlet op i en lysmast for at få et godt bbillede og det er det
nærmeste du er kommet stilladsarbejderens indsats

Kom og tag billede af mit hus og jeg betaler dig timeløn for det - og du kan
se min af autonome hærgede dør, som du har betvivlet.

Jeg betaler dig efter tariffen for tidsforbrug

Bjelkes Alle 46. Jeg har også brug for portrætfoto til Ingeniøren der
optager artikel fra mig snart




Hans Joergensen (27-08-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-08-08 11:46

Bo Warming wrote:
>> Var det så ikke noget at komme med beviser?
>> Vil du også påstå at jeg er arbejdsløs?
> At være fotograf er ikke hårdt arbejde.

Hvem er fotograf? jeg kan oplyse at jeg aldrig har arbejdet som
fotograf.

> Det var det heller ikke at være gymnasielærer, men uddannelsen var krævende
> At gå i skole er at få gaver af staten bl.a. SU
> Man har lov at ytre formodninger uden at have beviser, og jeg gætter fx at
> du har kravlet op i en lysmast for at få et godt bbillede og det er det
> nærmeste du er kommet stilladsarbejderens indsats

Jeg arbejder heller ikke som stilladsarbejder.

> Kom og tag billede af mit hus og jeg betaler dig timeløn for det - og du kan
> se min af autonome hærgede dør, som du har betvivlet.

Jeg tager ikke fotos mere.

// Hans
--
....

Kim Larsen (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-08-08 22:41

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
news:48ad7d21$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> news:g8jk7h$2ftm$1@newsbin.cybercity.dk...
>> http://www.bt.dk/article/20080821/nyheder/708220001/
>>
>> ---
>> Autonome vil kuppe konservative
>> Autonome overvejer at melde sig ind i partiet og styre dagsordenen.
>> Unge anarkister med hjemsted i det nye ungdomshus på Dortheavej i
>> København planlægger at kuppe De Konservatives vælgerforening i
>> hovedstaden. ---
>>
>> ---
>> Vil opstille drukpunker
>>
>> Nu overvejer flere anarkister så at melde sig ind hos De
>> Konservative for at 'rage Rasmus Jarlov som kandidat til Københavns
>> Borgerrepræsentation, opstille en drukpunker som konservativ
>> kandidat og vedtage udtalelser om at afskaffe kongehuset og åbne
>> landets grænser'.
>
> Konservativt folkeparti kan vel så blot stille som krav, at man skal
> have fast arbejde for at være medlem af partiet, så er den happening
> ligesom lagt på hylden.
>
> Hilsen Sten

Det er diskrimination og lige til en politianmeldelse. I øvrigt har mange af
de autonome arbejde, så det er intet problem.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


E.M. (22-08-2008)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 22-08-08 14:40



>> Konservativt folkeparti kan vel så blot stille som krav, at man skal
>> have fast arbejde for at være medlem af partiet, så er den happening
>> ligesom lagt på hylden.
>>
>> Hilsen Sten
>
> Det er diskrimination og lige til en politianmeldelse. I øvrigt har mange
> af de autonome arbejde, så det er intet problem.

Så kan de vel bare forlange en ren straffeattest, så er den skid slået.


E.M.



Mr.Larsen (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 22-08-08 14:57

E.M. har bragt dette til verden:
>
>>> Konservativt folkeparti kan vel så blot stille som krav, at man skal
>>> have fast arbejde for at være medlem af partiet, så er den happening
>>> ligesom lagt på hylden.
>>>
>>> Hilsen Sten
>>
>> Det er diskrimination og lige til en politianmeldelse. I øvrigt har mange
>> af de autonome arbejde, så det er intet problem.
>
> Så kan de vel bare forlange en ren straffeattest, så er den skid slået.

Jeps.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...



vvv (22-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 22-08-08 15:30


"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:48aec1a9$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
>>> Konservativt folkeparti kan vel så blot stille som krav, at man skal
>>> have fast arbejde for at være medlem af partiet, så er den happening
>>> ligesom lagt på hylden.
>>>
>>> Hilsen Sten
>>
>> Det er diskrimination og lige til en politianmeldelse. I øvrigt har mange
>> af de autonome arbejde, så det er intet problem.
>
> Så kan de vel bare forlange en ren straffeattest, så er den skid slået.
>
Endnu en fordom

vv



Ukendt (26-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-08-08 22:49

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:48aec1a9$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Så kan de vel bare forlange en ren straffeattest, så er den skid slået.

Det kræver jo at de bliver dømt for deres forbrydelser - og med de normer
domstolene
sætter for hvad der skal til er det jo ret svært.



Ukendt (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-08-08 09:17


"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse news:48ad7d21$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Konservativt folkeparti kan vel så blot stille som krav, at man skal have
> fast arbejde for at være medlem af partiet, så er den happening ligesom lagt
> på hylden.
>
> Hilsen Sten
>


Ja, det ville da være rart.
Så kunne man måske slippe for de dovne kapitalistiske kuponklippere i politik?

Egon

Sten Schou (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 22-08-08 11:42


"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i meddelelsen
news:48ae7620$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...



Ja, det ville da være rart.
Så kunne man måske slippe for de dovne kapitalistiske kuponklippere i
politik?


Ja, og begrebet nålestribet ville få en helt ny betydning..........

Hilsen sten


Bo Warming (23-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-08-08 03:54

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
news:48ae9818$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i meddelelsen
> news:48ae7620$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
>
> Ja, det ville da være rart.
> Så kunne man måske slippe for de dovne kapitalistiske kuponklippere i
> politik?

Kina elsker dygtige investorer og bliver rig ved at forkæle de, der har
evner for profit.
Har nogen kuponklipper gjort dig noget?

Forurening i Kina har det med at brede sig, lyver DR2 TV idag og glemmer at
arsenik, ammoniak og cyanid i floderne er overalt fortyndet ned til ufarligt
niveau

Man har ikke råd til at rense bedre så man vælger en genial løsning for et
fattigt land - man udvikler darwinistisk det immune menneske, der tåler de
halvfarlige daglige doser af industrigiftene.

Man kan måle lidt snavs fra Kina i Canada, men koncentrationerne er da
milliontedele af hvad kineserne tåler og Canada foruurener selv langt mere
mod eget folk.

Flere og flere flodafsnit i Kina kan man efterhånden drikke af - de kan bare
det gylle.

Hvis vi vil undgå deprimerende relativ fattigdom skal vi vise samme
investeringsfornuft PÅ LANGT SIGT som Kina - så får også vi virkelyst og
arbejdsglæde og fald i sygdomshyppighed HELT SOM DE KLOGE KONFUZIANERE oes
.. Se frem.

Visse steder i Kina sætter lokale ledere forureningsbekæmpelse højt og
holder korruption nede og sikrer love overholdt.
Om nogle årtier vil de kunne måle om det betaler sig - i et fattigt land der
ønsker vækst er det ikke indlysende at vore normer er de rette.

Mennesket opstod af aber ved at de svage udryddedes i krige - Kina bør ikke
kritiseres for at Darwinistisk udvælgelse indgår i deres hårdhændede
politik. Hvor der handles, der spildes, sagde Glistrup altid - og beundrede
Konfuzes FREMSKRIDTSPOLITIK

DF er mere socialdemokratisk end han var - det er nok eneste mulige vej, og
måske vi reddes på målstregen.

Tidligere ørkener i det muslimske Kina producerer nu landbrugsvarer, hvilket
muslimfattigfolket aldrig kunne have evnet uden planøkonomi fra Beijing, så
at den ligner Stalins er ligegyldigt - tibetanere er sundere end hvis ikke
Mao havde civiliseret dem og bekæmpet feudal buddhismens naziondskab.

Hvis bjerget ikke vil komme til Muhamed må Muhamed gå til bjerget, indrømmer
koranen, og kineserne folkeflytter når der ikke kan skaffes vand il folket,
så må de deporteres til frugtbare dale, som de hader - men som lederne ved
at de vil elske på sigt. Kanalbyggeriet i Kina er verdens bedste og vor
ulandshjælp har aldrig præsteret mirakler som Maos.

Vi har råd til at tillade demo uden censur. Det har Kina ikke, for
borgerkrigs-tumult er en risiko hvis kritik af lederskabet får frit løb.
Respekter at kineserne ved hvad er godt for kineserne - vi ved det ikke. .
Snavset vand kan være at sammenligne med vaccination - det der ikke
nedbryder dig gør dig stærkere, skrev Nietzsche og oldromerne og deres
budskaber anses for langt nærmere taoisme/buddhisme/shinto og Konfutze end
kristendommen.

Genialitet er at beskidte søer med døde fisk skylles igennem ved at kanaler
ændrer flodløb.Sådan rensning holder giften nede. Kinesere ville aldrig være
sippede som vi er med gylle.

Skruen fra skibe forstyrrer flodernes hvaler i Kina - også det tager man
højde for når det ikke er for dyrt Alt hvad giver indsigt prioriteres og at
nogle fattigfolk dør i tusindvis og det kunne være undgået er hverdag som
man i årtitusinder har været vant til Men snart vil få styr på.
Får vi styr på vore muslimproblemer???

"At elske menneskene er dog det eneste der er værd at leve for, skrev
Kierkegaard
Vi må tro på kærlighed for ikke at blive udelukket af livet selv, fortsatte
han
Er det ikke det som kineserne gør, men uden at handle kortsigtet som vi gør?




vvv (21-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 21-08-08 18:12


"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:g8jk7h$2ftm$1@newsbin.cybercity.dk...
> http://www.bt.dk/article/20080821/nyheder/708220001/
>
> ---
> Autonome vil kuppe konservative
> Autonome overvejer at melde sig ind i partiet og styre dagsordenen. Unge
> anarkister med hjemsted i det nye ungdomshus på Dortheavej i København
> planlægger at kuppe De Konservatives vælgerforening i hovedstaden.
> ---
>
> ---
> Vil opstille drukpunker
>
> Nu overvejer flere anarkister så at melde sig ind hos De Konservative for
> at 'rage Rasmus Jarlov som kandidat til Københavns Borgerrepræsentation,
> opstille en drukpunker som konservativ kandidat og vedtage udtalelser om
> at afskaffe kongehuset og åbne landets grænser'.
> ---
>
>
> Stoffer _er_ skadelige, det har de lige selv bevist.

Du ved ikke hvad du taler om, har du lige selv bevist.

Ud over det er det da stor humor, et perfekt svar på Jarlovs tåbeligheder,
desværre nok ikke særligt realistisk.

vv

>



Ukendt (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-08-08 09:15


"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:g8jk7h$2ftm$1@newsbin.cybercity.dk...
> http://www.bt.dk/article/20080821/nyheder/708220001/
>
> ---
> Autonome vil kuppe konservative
> Autonome overvejer at melde sig ind i partiet og styre dagsordenen.
> Unge anarkister med hjemsted i det nye ungdomshus på Dortheavej i
> København planlægger at kuppe De Konservatives vælgerforening i
> hovedstaden.
> ---
>


Fedt, og for en gang skyld, demokratisk tiltag.

Egon

Mr.Larsen (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 22-08-08 09:50

Egon Stich kom med denne ide:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:g8jk7h$2ftm$1@newsbin.cybercity.dk...
>> http://www.bt.dk/article/20080821/nyheder/708220001/
>>
>> ---
>> Autonome vil kuppe konservative
>> Autonome overvejer at melde sig ind i partiet og styre dagsordenen.
>> Unge anarkister med hjemsted i det nye ungdomshus på Dortheavej i
>> København planlægger at kuppe De Konservatives vælgerforening i
>> hovedstaden.
>> ---
>>
>
>
> Fedt, og for en gang skyld, demokratisk tiltag.

Beklager Egon, dit svar siger mere om dig end du tror.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...



Ukendt (23-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-08-08 09:14


"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:g8luk8$9j1$1@newsbin.cybercity.dk...
> Egon Stich kom med denne ide:
>> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>> news:g8jk7h$2ftm$1@newsbin.cybercity.dk...
>>> http://www.bt.dk/article/20080821/nyheder/708220001/
>>>
>>> ---
>>> Autonome vil kuppe konservative
>>> Autonome overvejer at melde sig ind i partiet og styre dagsordenen.
>>> Unge anarkister med hjemsted i det nye ungdomshus på Dortheavej i
>>> København planlægger at kuppe De Konservatives vælgerforening i
>>> hovedstaden.
>>> ---
>>>
>>
>>
>> Fedt, og for en gang skyld, demokratisk tiltag.
>
> Beklager Egon, dit svar siger mere om dig end du tror.
>


Ja, jeg havde jo ikke ligefrem forventet, at højrefløjen ville klappe i hænderne over risikoen for at flere aktivt deltager i demokratiet.

Egon

Kim Larsen (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-08-08 19:06

"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse
news:48ae761f$1$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:g8jk7h$2ftm$1@newsbin.cybercity.dk...
>> http://www.bt.dk/article/20080821/nyheder/708220001/
>>
>> ---
>> Autonome vil kuppe konservative
>> Autonome overvejer at melde sig ind i partiet og styre dagsordenen.
>> Unge anarkister med hjemsted i det nye ungdomshus på Dortheavej i
>> København planlægger at kuppe De Konservatives vælgerforening i
>> hovedstaden.
>> ---
>
> Fedt, og for en gang skyld, demokratisk tiltag.
>
> Egon

Jeg kan se det for mig. Man møder op på et møde hos De Konservative og
regner med at se de sædvanlige kedelige velfriserede slipsedrenge og i
stedet for ser man masse folk med hanekam og hår i de særeste farver,
piercinger og tatoveringer allevegne samt tøj som bestemt ikke indgår i et
borgerligt fint og fornemt tøjkodeks. Det kunne den underhylememig være
skideskægt syn at skue.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Sten Schou (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 22-08-08 22:59


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:g8mv81$prh$1@news.datemas.de...

> Jeg kan se det for mig. Man møder op på et møde hos De Konservative og
> regner med at se de sædvanlige kedelige velfriserede slipsedrenge og i
> stedet for ser man masse folk med hanekam og hår i de særeste farver,
> piercinger og tatoveringer allevegne samt tøj som bestemt ikke indgår i et
> borgerligt fint og fornemt tøjkodeks. Det kunne den underhylememig være
> skideskægt syn at skue.

Du skal blot huske at dukke dig, når brostenene kommer flyvende.........

Hilsen Sten


Ukendt (23-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-08-08 09:21


"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse news:48af3693$0$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:g8mv81$prh$1@news.datemas.de...
>
>> Jeg kan se det for mig. Man møder op på et møde hos De Konservative og
>> regner med at se de sædvanlige kedelige velfriserede slipsedrenge og i
>> stedet for ser man masse folk med hanekam og hår i de særeste farver,
>> piercinger og tatoveringer allevegne samt tøj som bestemt ikke indgår i et
>> borgerligt fint og fornemt tøjkodeks. Det kunne den underhylememig være
>> skideskægt syn at skue.
>
> Du skal blot huske at dukke dig, når brostenene kommer flyvende.........
>
> Hilsen Sten
>


Det er jo egentlig nogle grusomme synspunkter angående demokrati, højrefløjen her giver udtryk for.

Man vil gøre sig til herrer over, hvem der må udøve demokratiske rettigheder?

Mon ikke det hermed er udenfor al tvivl, at en del borgerlige ar afsløret i al deres fascistiske pragt?

Egon

Sten Schou (23-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 23-08-08 12:54


"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i meddelelsen
news:48afc953$1$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Det er jo egentlig nogle grusomme synspunkter angående demokrati,
højrefløjen her giver udtryk for.

Man vil gøre sig til herrer over, hvem der må udøve demokratiske
rettigheder?

Mon ikke det hermed er udenfor al tvivl, at en del borgerlige ar afsløret i
al deres fascistiske pragt?


Personligt er jeg sådan set ligeglad med, hvem der møder op hos de
konservative, men at ophøje de forkælede brostenskastende unge fra
ungdomshuset til noget særligt, det får du mig ikke til.
I kampen for dit drømmeregime kan de sikkert bruges undervejs, men vi ved
også godt hvad der vil ske med dem, med det samme jeres nye regime er kommet
til magten...............

Hilsen Sten


Ukendt (23-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-08-08 15:01


"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse news:48affa5f$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i meddelelsen
> news:48afc953$1$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Det er jo egentlig nogle grusomme synspunkter angående demokrati,
> højrefløjen her giver udtryk for.
>
> Man vil gøre sig til herrer over, hvem der må udøve demokratiske
> rettigheder?
>
> Mon ikke det hermed er udenfor al tvivl, at en del borgerlige ar afsløret i
> al deres fascistiske pragt?
>
>
> Personligt er jeg sådan set ligeglad med, hvem der møder op hos de
> konservative, men at ophøje de forkælede brostenskastende unge fra
> ungdomshuset til noget særligt, det får du mig ikke til.
> I kampen for dit drømmeregime kan de sikkert bruges undervejs, men vi ved
> også godt hvad der vil ske med dem, med det samme jeres nye regime er kommet
> til magten...............
>
> Hilsen Sten
>

Du mener altså, at vejen fra brostensbenyttelse til demoktratisk deltagelse er skidt?

Man kommer da til at tænke på gamle tiders overklasse, der nok skulle bestemme, hvem der måtte deltage i håndsoprækningen på torvet i købstaden--

Ang. "regimer":
Det forekommer mig da tydeligt, at du tydeligt gør ind for sådan styreform?
Udtrykt ved dine ønsker om at forhindrer borgere i at deltage i demokratiet?

For det er jo det, du giver udtryk for.
Hvad hjertet er fuldt af osv.

Egon



Sten Schou (23-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 23-08-08 17:49


"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i meddelelsen
news:48b01911$1$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...


Du mener altså, at vejen fra brostensbenyttelse til demoktratisk deltagelse
er skidt?

Du er vel ikke så naiv, at du tror den sidste brosten er kastet?...blot pga.
denne happening?

Man kommer da til at tænke på gamle tiders overklasse, der nok skulle
bestemme, hvem der måtte deltage i håndsoprækningen på torvet i købstaden--

Minder mig om de fagforeningsmøder jeg har været med til, hvor der, rent
strategisk, er anbragt folk der råber "hørt".
1. klappere kender du sikkert også til?

Ang. "regimer":
Det forekommer mig da tydeligt, at du tydeligt gør ind for sådan styreform?
Udtrykt ved dine ønsker om at forhindrer borgere i at deltage i demokratiet?

Jeg har da ikke på noget tidspunkt udtalt, t de forkælede unger fra
ungdomshuset ikke kan deltage i demokratiet. jeg har blot opstillet en
løsning der gør, at det ikke er som konservative de får deres vike.
Tror nu også Enhedslisten vil ligge dem meget nærmere, og de tager som
bekendt hvad som helst.

Hilsen Sten


Ukendt (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-08-08 11:45


"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse news:48b03f84$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i meddelelsen
> news:48b01911$1$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> Du mener altså, at vejen fra brostensbenyttelse til demoktratisk deltagelse
> er skidt?
>
> Du er vel ikke så naiv, at du tror den sidste brosten er kastet?...blot pga.
> denne happening?

jeg finder det bedre at være naiv, og foretrække demokratiske virkemidler.
Hvorfor tiltaget naturligvis skal støttes.
og ikke som højrefascisterne her nedgøres, alene af frygt foir at miste magten til demokratisk indstillede borgere.


>
> Man kommer da til at tænke på gamle tiders overklasse, der nok skulle
> bestemme, hvem der måtte deltage i håndsoprækningen på torvet i købstaden--
>
> Minder mig om de fagforeningsmøder jeg har været med til, hvor der, rent
> strategisk, er anbragt folk der råber "hørt".
> 1. klappere kender du sikkert også til?

Det hedder Klakører.
Og jeg har aldrig oplevet det i min tid som fagforeningsmand.



>
> Jeg har da ikke på noget tidspunkt udtalt, t de forkælede unger fra
> ungdomshuset ikke kan deltage i demokratiet. jeg har blot opstillet en
> løsning der gør, at det ikke er som konservative de får deres vike.
> Tror nu også Enhedslisten vil ligge dem meget nærmere, og de tager som
> bekendt hvad som helst.
>
> Hilsen Sten

Altså en "løsning", der har som formål at indskrænke demokratiet.
Flot, må man sige.

men man forstår borgerdyrenes frygt.
Enhver partiforening kan erobres af ganske få aktive, der gider møde op.

Egon





Sten Schou (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 25-08-08 13:33


"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i meddelelsen
news:48b291ba$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

"jeg finder det bedre at være naiv, og foretrække demokratiske virkemidler.
Hvorfor tiltaget naturligvis skal støttes.
og ikke som højrefascisterne her nedgøres, alene af frygt foir at miste
magten til demokratisk indstillede borgere.

"Demokratisk instilled eborgere"..ha...der er sgu ikke nogle af de kære små
antinazistiske nazister i ungdomshuset der er det minste demokratisk
indstillede.


Det hedder Klakører.
Og jeg har aldrig oplevet det i min tid som fagforeningsmand.

I så fald har du været fuld, for det tror jeg ikke der ikke er nogen der har
oplevet.


>
> Jeg har da ikke på noget tidspunkt udtalt, t de forkælede unger fra
> ungdomshuset ikke kan deltage i demokratiet. jeg har blot opstillet en
> løsning der gør, at det ikke er som konservative de får deres vike.
> Tror nu også Enhedslisten vil ligge dem meget nærmere, og de tager som
> bekendt hvad som helst.
>
> Hilsen Sten

Altså en "løsning", der har som formål at indskrænke demokratiet.
Flot, må man sige.

Jeps, du erkender altså, at tager Enhedslisten dem, så er det så som så med
demokratiet.

Hilsen Sten




Mr.Larsen (28-08-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 28-08-08 23:09

Egon Stich frembragte:

> jeg finder det bedre at være naiv

Og det er du, ingen tvivl om det.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...



Bo Warming (23-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-08-08 17:33

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
news:48affa5f$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i meddelelsen
> news:48afc953$1$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Personligt er jeg sådan set ligeglad med, hvem der møder op hos de
> konservative, men at ophøje de forkælede brostenskastende unge fra
> ungdomshuset til noget særligt, det får du mig ikke til.

Al konservativt modspil til BZ er en positiv ting

Det udstiller det antidemokratiske ved de autonome




Ukendt (23-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-08-08 09:18


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse news:g8mv81$prh$1@news.datemas.de...
> "Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse
> news:48ae761f$1$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>> news:g8jk7h$2ftm$1@newsbin.cybercity.dk...
>>> http://www.bt.dk/article/20080821/nyheder/708220001/
>>>
>>> ---
>>> Autonome vil kuppe konservative
>>> Autonome overvejer at melde sig ind i partiet og styre dagsordenen.
>>> Unge anarkister med hjemsted i det nye ungdomshus på Dortheavej i
>>> København planlægger at kuppe De Konservatives vælgerforening i
>>> hovedstaden.
>>> ---
>>
>> Fedt, og for en gang skyld, demokratisk tiltag.
>>
>> Egon
>
> Jeg kan se det for mig. Man møder op på et møde hos De Konservative og
> regner med at se de sædvanlige kedelige velfriserede slipsedrenge og i
> stedet for ser man masse folk med hanekam og hår i de særeste farver,
> piercinger og tatoveringer allevegne samt tøj som bestemt ikke indgår i et
> borgerligt fint og fornemt tøjkodeks. Det kunne den underhylememig være
> skideskægt syn at skue.
>

Hvis de gør det, håber jeg at blive oplyst om, hvilke afdeling der er tale om.
Så melder jeg mig også ind.
Nævnte syn ville rigeligt være kontingentet værd

Egon





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408872
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste