Vis Nr.
Fra : Volker Dawideit

Dato : 23-07-01 12:32

Jeg har en Beotalk telefonsvarer som er tilsluttet en af de to analoge
udgange på en Simens Gigaset 1054 ISDN box. Nummervisning på Beotalk virker
ikke, hvorimod den virker fint på Simens håndsættene. Er der noget jeg kan
gøre for at få det til at virke?
Mvh. Volker

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-07-01 13:05

"Volker Dawideit" <vd@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
virker
> ikke, hvorimod den virker fint på Simens håndsættene. Er der noget jeg kan

Nej, 1054'eren har ikke a-nummer præsentation på de analoge porte

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Volker Dawideit

Dato : 23-07-01 13:20

Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> wrote in message

> Nej, 1054'eren har ikke a-nummer præsentation på de analoge porte

Tak, ØV, det anede mig. Vil det sige jeg skal købe 3070´eren?

Mvh. Volker

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-07-01 14:52

> Tak, ØV, det anede mig. Vil det sige jeg skal købe 3070´eren?

jeg ved faktisk ikke om den kan klare det.

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Volker Dawideit

Dato : 23-07-01 15:15

> "Volker Dawideit" <vd@c.dk> skrev i en meddelelse
>
> jeg ved faktisk ikke om den kan klare det.

Fuck, jeg har lige ringet til Siemens hotline (kom igennem med det
samme!!!), og de siger at der heller ikke er a-nr præsentation på 3070´eren.
Hvad gør jeg så? Hvordan kan jeg få nogen som helst nummerviser til at gemme
og vise hvem der har ringet hertil?
Mvh. Volker

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-07-01 15:51

> Hvad gør jeg så? Hvordan kan jeg få nogen som helst nummerviser til at
gemme
> og vise hvem der har ringet hertil?

Hvad med 3075'eren der er med indbygget telefonsvarer?

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Volker Dawideit

Dato : 23-07-01 17:02

> "Volker Dawideit" <vd@c.dk> skrev i en meddelelse
> gemme
>
> Hvad med 3075'eren der er med indbygget telefonsvarer?

Hmm, nu har jeg bladret lidt i manualen til 3075´eren (downloadet fra
Siemens tyske site i PDF-format), og det ser da ud til at der er en gemme-og
vis senere funktion (tilgængelig via Comfort 3000 håndsæt). Men Siemens
Hotline DK har lige melet følgende (lidt tvetydigt):

> HEJ VOLKER.
GIGASET 3070ISDN HAR IKKE TELEFONSVARER,
MEN 3075ISDN MEN HAR DESVÆRRE IKKE VIS-NUMMER FUNKTION,
MVH. SIEMENS TECH<

Nu er jeg lidt forvirret, for enten kender de ikke deres egne produkter
derinde, eller også kan det lade sig gøre i Deutschneyland men ikke
her....?? (eller osse har jeg misforstået noget)

Mvh. Volker

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-07-01 18:46

> GIGASET 3070ISDN HAR IKKE TELEFONSVARER,
> MEN 3075ISDN MEN HAR DESVÆRRE IKKE VIS-NUMMER FUNKTION,
> MVH. SIEMENS TECH<

3075 har både telefonsvarer og vis-nummer og fungerer også i DK (omend dens
voicemenu er tysk)

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Volker Dawideit

Dato : 23-07-01 19:28

> 3075 har både telefonsvarer og vis-nummer og fungerer også i DK (omend
dens
> voicemenu er tysk)

Tak Martin, jeg tænkte det nok, jeg vil se at få fat i sådan en 3075´ er og
forære B+O´eren til svigermor.

Mvh. Volker

Ps.: voicemenu på tysk: kein Problem für mich

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-07-01 23:08

Hej

>jeg ved faktisk ikke om den kan klare det.

3070 har a-nummervisning i håndsættene, og gemmer også de sidste 30
ubesvarede opkald i baseenheden, så man efterfølgende kan 'hive' dem
frem, incl. dato og klokkeslet, vises med en kuvert i håndsættet, men,
stadig ingen nummervisning på de 2 analoge porte. Måske pga. den særlige

M.v.h. Ole®