Lad Rasmus Popenda bli ringet til 10 kr/mi~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-08 14:23

Lad Rasmus Popenda bli ringet til 10 kr/min

Han skal betale af på sin gæld til samfundet

Folk vil skælde ham ud eller udspørge ham og betale for det per
overtaksering pr minut.

Staten har dyr i sin stald som kan nyttiggøres - why not?

Alt båndes og hvis han siger forbudte ting så ekstrastraf. Navne og adresser
må ikke oplyses

Fra : Andreas Andersen

Dato : 20-08-08 19:09

> Lad Rasmus Popenda bli ringet til 10 kr/min
>
> Han skal betale af på sin gæld til samfundet
>
> Folk vil skælde ham ud eller udspørge ham og betale for det per
> overtaksering pr minut.

Hvis jeg var Rasmus Popenda og blev udsat for det, ville jeg nok bare holde
kæft, og lade være at lytte.

--
Andreas

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-08 21:20

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Hvis jeg var Rasmus Popenda og blev udsat for det, ville jeg nok bare
> holde kæft, og lade være at lytte.

Ja, men staten tjener på et overtakseret opkald til 50 kr pr minut og der er
ingen af pengene som morderen får.