Rugemor. En god løsning for nogle
Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-08 07:39

En fattig person fryser og har to brød.

En anden fattig sulter og har to frakker.

Lad dem bytte.

En sultende ulandskvinde har børn og føder gerne flere børn så let som at
smutte mandler, Det danske millionærpar kan pga livmorsygdom aldrig få børn
og har ikke noget større ønske.

Lad dem bytte:

penge mod nyfødt rugemorbarn, (lad faderskab arrangeres uden andres
indblanding.)

Anbefaler en udenforstående luksusdebatør, en velmener, et forbud imod en
sådan byttehandel , har denne egoist en etik som en psykopatmorder, og har
medskyld i unødvendigt meningsløse sultdødsfald og der er ingen godhed i
motivet til at forbyde.Velmeneren er en egoistisk fjende af menneskeheden,
selvom han ikke selv hopper på nogens kranie som Stadion-morderen Rasmus
Popenda, men han blot "stemmmer på Hitler" i det skjulte.

Holocaustmorderne var som bekendt pæne borgere, der stemte uansvarligt i
stemmeboksens skjul.

Er du modstander af livreddende byttehandler, så bør du holde op at se ned
på holocaustbagmænd - Forbudsfolks ondskab er præcis den samme. Ustrafbar,
men dræbende.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro

Fra : Lyrik

Dato : 20-08-08 12:09

> [...]
> børn og har ikke noget større ønske.
>
> Lad dem bytte:
>
> penge mod nyfødt rugemorbarn, (lad faderskab arrangeres uden andres
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Enig!
Jeg husker to søskendebørn på børnehjem . Deres eneste ønske var at "finde
en familie vi kan bo hos!" De beskedne krav fra børnene skal drukne i
regelknepperi og umuligheder fra myndighedernes side.
Deres ønske kunne ikke imødekommes, de måtte blive i børnehjemmet! Sådan var
reglen! Og reglen er Gud i Danmark!

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-08 21:26

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> regelknepperi og umuligheder fra myndighedernes side.
> Deres ønske kunne ikke imødekommes, de måtte blive i børnehjemmet! Sådan

Jeg så gerne at al adoption var til højstbydende
og at staklerne du nævner blev adopteret privat

Men de der har råd vil have en inderskønhed til at føde for dem