tillykke tåber
Fra : Ralph

Dato : 19-08-08 22:22

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-08 22:27

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
news:48ab397d$0$90270$14726298@news.sunsite.dk
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/08/19/175245.htm

Ja det er frygteligt hvad de røde er skyld i, men du får dem jo aldrig
til at indse at de er skyld i sager som denne.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Ralph

Dato : 19-08-08 22:41

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det er frygteligt hvad de røde er skyld i, men du får dem jo aldrig til
> at indse at de er skyld i sager som denne.

Og sagen er..........?

--
Ralph

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-08 22:55

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og sagen er..........?

Ved du ikke hvad det er du selv har lavet en trådstart om ????

Fra : Ralph

Dato : 19-08-08 23:13

> Ved du ikke hvad det er du selv har lavet en trådstart om ????

Jeg har lavet en trådstart om en tyrkisk dreng som bor i en integreret
familie i Tønder, han skal udvises til sin mor i Tyrkiet som ikke vil have
ham. Så spørger jeg om hvad problemet er - med at have ham boende i Tønder,
og HVIS det er de rødes skyld, hvad er det egentligt problemet er?
Selvfølgelig KUNNE man jo hævde at hvis INGEN fremmede kom til vores lille
paradis ville vi ingen problemer have med de fremmede, men det er der vel
ingen normalttænkende mennesker der tænker - eller?

--
Ralph

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-08 23:53

> [...]
> kom til vores lille paradis ville vi ingen problemer have med de
> fremmede, men det er der vel ingen normalttænkende mennesker der

Der er nok en grund til han udvises, men eftersom vi kun kan høre den
ene parts mening er det ikke noget jeg ligger søvnløs over.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 20-08-08 00:03

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> Der er nok en grund til han udvises, men eftersom vi kun kan høre
> den ene parts mening er det ikke noget jeg ligger søvnløs over.

Gider du finde udvisningsgrunden frem inden du saver kævler?

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.

Fra : Snuden

Dato : 20-08-08 02:11

Hvad er problemet? Vi VIL IKKE have fremmede her i landet!! SÃ¥ fat det dog!!
Vi er nemlig så egoistiske så vi tror vi kan gå på vandet!! Hurra for det!!

Snuden

TÃ¥beligt? JA!!!

Fra : El Trabajador

Dato : 20-08-08 05:38

> [...]
> kom til vores lille paradis ville vi ingen problemer have med de
> fremmede, men det er der vel ingen normalttænkende mennesker der

Det er da logik for burhøns.

Hvis vi ikke havde fået alle disse krigsliderlige helligkrigere til landet,
var vi blevet forskånet for al den vold, voldtægt, gaderøverier m.v. som
begås af disse.
--
El Trabajador

Fra : @

Dato : 20-08-08 15:37

On Wed, 20 Aug 2008 00:13:14 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har lavet en trådstart om en tyrkisk dreng som bor i en integreret
>familie i Tønder, han skal udvises til sin mor i Tyrkiet som ikke vil have

problemet er at en tyrkisk mor ikke vil opfostre sit eget afkom

det skal aldrig gøres til et dansk problem så ud med knægten

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 20-08-08 15:35

On Tue, 19 Aug 2008 23:41:02 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>
>Og sagen er..........?

at man i første omgang overhovedet tillader import af den tredje
verdens overskudspopulation

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Martin

Dato : 21-08-08 00:19

On 20 Aug., 16:34, "@ " < 1...@invalid.net> wrote:

> at man i første omgang overhovedet tillader import af den tredje
> verdens overskudspopulation

Fisse får du heller ikke meget af. Hold da scheisse du er en sur
gammel støder

Fra : @

Dato : 21-08-08 20:02

On Wed, 20 Aug 2008 23:18:53 -0700 (PDT), Martin <Nexus1@lab.org>
wrote:

>Fisse får du

nå dada

var sandheden så ilde hørt og uimodsigelig at atgumenterne slap op og
svineriet tog over?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-08-08 02:07

Ralph wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/08/19/175245.htm

Det har ALDRIG - såvel i tidligere sager, som nu? - faldet dig ind at stille
pågående interessespørgsmål?

Arh, for Fanden da også!

ENHVER skattebetalende borger i dette land burde da netop på lang afstand
kunne se dèn selvklare "gidseltagning", der ved åbent dagslys finder sted,
når diverse embedsmænd i Udlændingestyrelsen går grassat i latent
overflødiggørelsesparanoia og derfor "med bundvendt sortering" insisterer
på at ville smide (tilsyneladende?) velintegrerede børn ud af landet i
selvskinger-hellighylende "DETTE HAR POLITIKERNE KRÆVET!"-kamikazeangreb mod
dèn restrikttive udlændingepolitik, som (måske netop lykkeligvis?) helt
fratager disse ganske alarmerende embedstvivlsomme plattenslagere og
hyklerhalse retten til "automatisk" at lege selvindbildte julemænd med
lemfældige statsborgerskaber i sækken.

Gudfaderdogbevares at man af sine sørgelige skattekroner betaler til sådan
noget propaganda-pis!

"Children as hostages at gunpoint"?

Sådanne usle fuckhoveder, der laver dèn slags korrutpe manøvrer ALENE for
desperat at påberåbe sig "samfundsmæssig egennødvendighed", burde retteligt
sidde bag tremmer i stedet for at hæve i hundredetusindevis af andres surt
skattebetalte kroner i egen løn hvert år...

Og dèt er så endda relativt billigt sluppet...

Anders Peter Johnsen

Fra : Malene P

Dato : 20-08-08 05:29

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/08/19/175245.htm

Har du hørt mere end den ene side af sagen -jeg mener ikke, at jeg har?
Iøvrigt kan det jo være, at "tåberne" ville have været lidt mere positivt
indstillet overfor denne fremmede, hvis ikke vi afmægtigt gennem 25 år har
måttet se på, at vores land er blevet fyldt op med fremmede, som vi har
uddelt statsborgerskaber til en masse -og som vi nu ikke kan slippe af med,
uanset, hvad de foretager sig. Det er sørgeligt, at man har begået dette
forræderi imod vores land og vore efterkommeres fremtid. Et minut skal der
normalt kun til for at finde endnu et eksempel på de fremmedes kriminalitet
og andre problemer med de fremmede på avisernes nyhedssider -kriminalitet,
der åbenbart kun kan forhindres, hvis de fremmede ved, at de konsekvent
bliver udvist som en del af straffen, hvilket stort set aldrig sker. På den
baggrund har jeg svært ved at fælde andet end tørre tårer over, at
udlændingemyndighederne nu er tvunget til udvisning af fremmede, der under
andre forhold måske ville have fået lov at blive.

Malene P

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-08-08 21:31

Malene P skrev den 20-08-2008 06:28:
> [...]
> indstillet overfor denne fremmede, hvis ikke vi afmægtigt gennem 25 år har
> måttet se på, at vores land er blevet fyldt op med fremmede,....

så du går ind for kollektiv afstraffelse.

flot.

not

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-08-08 07:38

"Ralph" skrev i en meddelelse

Ingen ting , andet Tåber !

Det er naturligvis sørgeligt og menneskeligt tragisk ud over alle grænser
når børn kommer i klemme i systemet.

Grunden til at det er kommet så vidt , kender du Ralph.
Vores samfund er tvunget ud i at prioiterer på den måde , hvor mange "anden
etniske" børn har samfundet ikke brugt milioner af kroner på ,
mandsopdækning institutioner kriminalforsorg psykologer o.s.v.
Hvor mange penge bruger samfundet ikke hver dag på børn og unge der har så
voldsomme problemer at de skal have hjælp 24/7.
Penge og ressourcer er der simpelt hen ikke, til de enorme opgaver vi
allerede har med børn og unge af anden etniske.
Det handler om penge ! , så simpelt er det .
Et "problem barn" kan snilt koste det samme som 25 "ikke problem børn".

Hvorfor tror du S og SF nu begynder at bevæge sig mere i retning af
regeringen (24 års regl o.s.v), selv RV har indset at der må gøres noget
ellers går dette land neden om og hjem.
Se blot på den seneste EU-dom , Danmark er nød til at at gå imod ! ellers
havde en regering med så stærke EU tilhængere
da aldrig reageret som de gjorde (gør).
Alle politikerne på borgen er da godt klar over hvor skoen trykker , ellers
er de da ukompetente som politiker , spørgsmålet er løsninger, og de bliver
svære og svære at se.

Og når først de klare kendsgerninger kommer frem , ja så vil både S og SF RV
"løsninger" ligge meget tæt op af den nuværende regering's løsninger , et
regering's skifte vil altså
ikke gøre det store , fordi problemet's natur er som det er.

I bagklogskabens lys er det ikke svært at se hvorfor vi nu står hvor vi står
, alt for mange fremmede på alt for kort tid.
Og i anfald af berøringsangst har man i 25 år (undskyld mit sprog) sat sig
på røven for "fremmede" og deres religion.

Og hvis der er noget en politiker er uanset højre eller venstre, ja så er
han pragmatisk når det handler om samfundsfinanser , så det kommer til at
gøre meget mere ondt i fremtiden.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen