Denne voldelige fremmede.....
Fra : Malene P

Dato : 16-08-08 08:37

....... skal vi nok få meget fornøjelse af.
http://ekstrabladet.dk/112/article1044782.ece

Malene P

Fra : Andreas Andersen

Dato : 16-08-08 09:24

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> ...... skal vi nok få meget fornøjelse af.
> http://ekstrabladet.dk/112/article1044782.ece

Hvad er din pointe? Racerene fodboldhold?

--
Andreas

Fra : Malene P

Dato : 16-08-08 09:33

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Hvad er din pointe? Racerene fodboldhold?

Nå, så fodbold er det vigtigste efter din mening? I mine øjne er der tale om
endnu en fremmed, der skaber problemer og omkostninger for det land, der har
taget imod ham -her får han endda næsten gudestatus som fodboldsspiller,
hvilket jeg IKKE kan se er nogen formildende omstændighed. Send ham tilbage
til, hvor han kom fra.

Malene P

Fra : Andreas Andersen

Dato : 16-08-08 09:49

> [...]
> taget imod ham -her får han endda næsten gudestatus som fodboldsspiller,
> hvilket jeg IKKE kan se er nogen formildende omstændighed. Send ham

Næh fodbold rager mig en høstblomst, men vil du jage ham ud, fordi han
åbenbart har været oppe at skændes med en taxachauffør, og de, da politiet
kom, gik hver til sit? Skulle han også ud, hvis han var kommet til at køre
92km/t på en landevej?

Jeg tvivler i øvrigt på, at manden er interesseret i dansk statsborgerskab.

--
Andreas

Fra : Thomas M

Dato : 16-08-08 12:58

Andreas Andersen wrote:

> [...]
> politiet kom, gik hver til sit? Skulle han også ud, hvis han var
> kommet til at køre 92km/t på en landevej?

Malene ser et billede af en sort mand, og læser at den sorte mand har et
ikke-dansk klingende navn. Derfor er den sorte mand dybt kriminel.

Forvent i øvrigt ikke svar på dit ovenstående spørgsmål, til Malene. Hun
beskæftiger sig mest selv med spørgsmål.

--
/ Thomas

Fra : Thomas M

Dato : 16-08-08 13:28

Malene P wrote:

> [...]
> som fodboldsspiller, hvilket jeg IKKE kan se er nogen formildende
> omstændighed. Send ham tilbage til, hvor han kom fra.

http://ekstrabladet.dk/112/article1044854.ece

Spis en kiks.

Men mon ikke du finder en anden sort mand snart, som har begået noget
kriminelt.

--
/ Thomas

Fra : El Trabajador

Dato : 16-08-08 17:02

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Hvad er din pointe? Racerene fodboldhold?

Nej, voldsfrie fodboldhold. En nødvendig betingelse for voldsfrie
fodboldhold er muhamedanerfrie fodboldhold.
--
El Trabajador

Fra : Henning Sørensen

Dato : 16-08-08 09:53

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ...... skal vi nok få meget fornøjelse af.
> http://ekstrabladet.dk/112/article1044782.ece
>
> Malene P

Hvor ser du at kvinden er fremmed?

/Henning.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 16-08-08 12:22

"Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i meddelelsen
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor ser du at kvinden er fremmed?
>
> /Henning.

Desuden er hun sandsynligvis ubekendt med den af ekstrabladet udråbte
involverede fodboldspiller.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-14326989.html?forside

Hvori mener du i øvrigt fornøjelsen som dette betjentbidende kvindemenneske
skulle bidrage med består?

/Henning.

Fra : Thomas M

Dato : 16-08-08 12:52

Malene P wrote:

> ...... skal vi nok få meget fornøjelse af.
> http://ekstrabladet.dk/112/article1044782.ece

Stig Tøfting?

--
/ Thomas