Så lykkedes det vist.....
Fra : Malene P

Dato : 14-08-08 22:49

..... endelig for fremmebanderne at ramme nogen. Godt at vi har fået den
slags ind i landet. http://ekstrabladet.dk/112/article1044175.ece

Malene P

Fra : Mr.Larsen

Dato : 14-08-08 22:53

Efter mange tanker skrev Malene P:
> .... endelig for fremmebanderne at ramme nogen. Godt at vi har fået den
> slags ind i landet. http://ekstrabladet.dk/112/article1044175.ece

Kulturberigelse er så fantastisk, dette skuddrama er bare en avisfejl
som enkelte her i gruppen kan fikse med en lille tabel.

--
It's too late...

Fra : @

Dato : 15-08-08 06:58

On Thu, 14 Aug 2008 23:53:22 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> wrote:

>Kulturberigelse er så fantastisk, dette skuddrama er bare en avisfejl
>som enkelte her i gruppen kan fikse med en lille tabel.

det varer ikke længe før det bliver nødvendigt med den store tabel for
at "fikse" tallene for muhamedanernes ugerninger

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-08-08 07:05

@ skrev den 15-08-2008:

> det varer ikke længe før det bliver nødvendigt med den store tabel for
> at "fikse" tallene for muhamedanernes ugerninger

Regnedrengene kan trylle.

--
It's too late...

Fra : @

Dato : 15-08-08 07:29

jeps

mindes et ældgammelt Anders And blad

hvor det påvises at 5 x 16 = 35

og da læreren spørger påvises det at

35 / 5 = 16

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-08-08 20:20

@ tastede følgende:

--
It's too late...

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-08-08 19:21

On Thu, 14 Aug 2008 23:49:05 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>.... endelig for fremmebanderne at ramme nogen. Godt at vi har fået den
>slags ind i landet. http://ekstrabladet.dk/112/article1044175.ece

Så vidt jeg forstår var det en Hells Angel supporter der skød vild
omkring sig med en AK-47'er....

Men i dit univers er han vel en af heltene !

<mlr>

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-08-08 20:23

Michael Rasmussen frembragte:

> Så vidt jeg forstår var det en Hells Angel supporter der skød vild
> omkring sig med en AK-47'er....

Hvor forfærdeligt, er danskere begyndt at tage til genmæle, ja uha det
kan vi ikke have.

--
It's too late...