Mon ikke hun skulle tørre øjnene
Fra : Snuden

Dato : 14-08-08 17:51

og komme videre?! Hvornår fatter folk, at man kan gøre næsten alt næsten
straffrit i Danmark???

Jeg er så træt af at høre om folk der synes forbrydere ikke får straf nok.
Så rejs dog til USA!!

Herregud, bare fordi man kører vanvittigt og slår en ihjel og flygter fra
det hele for at redde sig selv gør vel ikke en til forbryder...vel??

Sådan er det altså i Danmark...sådan vil det være altid! Heldigvis er der
mange der har opdaget de lave straffe..og benytter sig af det. I Danmark kan
du blive straffet for at slå en indbrudstyv ihjel...i USA er det lovligt!
Jeg er kraftedeme flov over at være Dansker!!

http://jp.dk/indland/krimi/article1410133.ece

Hvornår er der nogen der vågner op? Skal vi virkelig ud på selvtægtets
overdrev før der sker noget? Jeg er bange for at Danmark for altid vil være
et smørhul for forbrydere!!

Snuden

Fra : Vidal

Dato : 14-08-08 19:33

Snuden skrev:
> [...]
>
> Hvornår er der nogen der vågner op? Skal vi virkelig ud på selvtægtets
> overdrev før der sker noget? Jeg er bange for at Danmark for altid vil

Var det en indbrudstyv, der kørte ham over??

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : JBH

Dato : 14-08-08 19:59

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Var det en indbrudstyv, der kørte ham over??

Njaa, jeg mener at huske at bilen var stjålet.

/JBH

Fra : JBH

Dato : 14-08-08 20:15

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvornår er der nogen der vågner op? Skal vi virkelig ud på selvtægtets
> overdrev før der sker noget? Jeg er bange for at Danmark for altid vil

Det har du nok ret i

http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside.aspx?ctrl=10&data=28%2c2896721%2c5%2c3

/JBH

Fra : Andreas Andersen

Dato : 14-08-08 20:20

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> wrote in message
> [...]
> kan du blive straffet for at slå en indbrudstyv ihjel...i USA er det
> lovligt! Jeg er kraftedeme flov over at være Dansker!!

Ja for i USA har de jo ingen problemer med kriminalitet... De flere hundrede
år lange straffe, har virkelig gjort USA til et utopia for retskafne
borgere, et sted hvor unge på vej ud i en kriminel løbebane, altid bliver
afskrækket af udsigten til iskold konsekvens, og i stedet sætter fløjtende i
gadedrengehop ud ad livets rette vej, omgivet af evigt blomstrende marker og
fuglesang.

Det er utroligt at vi i Danmark ikke har taget en så simpel løsning på et så
kompliceret problem til os.

--
Andreas

Fra : Snuden

Dato : 14-08-08 20:24

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> blomstrende marker og fuglesang.
>
> Det er utroligt at vi i Danmark ikke har taget en så simpel løsning på et

Èt nakkeskud...og idioten er væk...for good

Men uha nej...det kan man sandelig ikke!!

Snuden

Fra : Peter

Dato : 14-08-08 20:46

> [...]
>
> Èt nakkeskud...og idioten er væk...for good
>
> Men uha nej...det kan man sandelig ikke!!

Jamen ku vi ikke bare tilgive ham, han gjorde det næppe med vilje.