Udleveres Camilla Broe på lørdag?
Fra : Lyrik

Dato : 14-08-08 14:04

http://www.nejtiludleveringafdanskstatsborger.underskrifter.dk/

Protester over at retten tilsidesættes for danske statsborgere!

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : kk

Dato : 14-08-08 16:18

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.nejtiludleveringafdanskstatsborger.underskrifter.dk/
>
> Protester over at retten tilsidesættes for danske statsborgere!

> [...]

Al respekt for dit initiativ, men bør du ikke være i gruppen
dk.videnskab.jura ?
mvh
kk

Fra : Peter

Dato : 14-08-08 22:40

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Al respekt for dit initiativ, men bør du ikke være i gruppen
> dk.videnskab.jura ?
> mvh
> kk

Nej på ingen måde, for det her er ikke jura det er retspolitik, forstår du.

Fra : Lyrik

Dato : 16-08-08 12:24

>"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.nejtiludleveringafdanskstatsborger.underskrifter.dk/
>
> Protester over at retten tilsidesættes for danske statsborgere!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vi ved det ikke endnu. jeg kom ikke ind, men har stået udenfor Lyngby Ret og
talt med folk der var på stedet. Camilla Bros ven kom ud for en smøg og
fortalte mig at anklageren læste og læste og at argumentationen ikke var
begyndt. Han kunne ikke finde hoved og hale i det der blev sagt.
Iøvrigt er hun i job og regnskabschef. Datteren klarer sig meget godt i
øjeblikket, sagde han.

Dem jeg taler med er enige om at danskere ikke skal i amerikanske fængsler.
Nu må vi vente og se. Det trækker i langdrag. Vennen fortalte mig at
retssalen er fuld af journalister.
Det synes jeg heller ikke de skal!

Hilsen
Jens

Fra : H. Jensen

Dato : 18-08-08 08:03

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.nejtiludleveringafdanskstatsborger.underskrifter.dk/
>
> Protester over at retten tilsidesættes for danske statsborgere!

Sagen undrer mig.

1) En amerikansk FBI-person opsøger hende og siger at hun vil blive sigtet
for noget som giver 20 års fængsel. Hvorfor bliver hun så ikke arresteret?
Var det som det er set 1000 gange før et forsøg på at presse hende til at
vidne mod andre mod at gå fri?

2) Hvorfor overdrager amerikanerne ikke papirene til os for at vores
myndigheder kan gå efter hendes eventuelle fortjeneste? Det gjorde man i
Nerma sagen. De sømænd som amerikanerne ikke gad at beskæftige sig med, fik
et skatteeftersyn i Danmark og det blev kostbart for mange af dem.

3) Hvorfor kan vi retsforfølge pornobilleder taget i udlandet her i landet
og ikke en eventuel narkosmugler. Begge forbrydelser er foregået i udlandet.
Den ene forbrydelse kan vi godt retsforfølge og den anden ikke. Hvorfor?

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.