Strafen!!!
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 13-08-08 03:39

Selvom 4 år er latterligt lidt for at banke en uskyldig mand ihjel, er
det nærmest symptomatisk for et næsten fuldkommen medie orienteret
politisk fokus, at politikere ved en enkeltsag står i kø for at bræge,
når der nu er en sag hvor de kan være *helt* enige med næsten alle vælgere.

Hvorfor pokker har de kære folkevalgte ikke fikset problemet for mange
år siden?

De lave strafferammer for den type forbrydelser har nærmest været en
joke i kantiner landet over i snart 40 år.

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-08 05:39

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> siden?
>
> De lave strafferammer for den type forbrydelser har nærmest været en joke

Ja det kan der være noget om. Det har nok noget at gøre med at denne sag har
været en del i medierne, mon ikke?

/Kim

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 13-08-08 11:04

> Ja det kan der være noget om. Det har nok noget at gøre med at denne sag
> har været en del i medierne, mon ikke?
>
> /Kim

Det var ligesom min pointe, mon ikke.

Det er mit indtryk at politikere af idag i højere grad end tidligere
hopper ud som en trold af en æske, hver gang der er en sag hvor de som
enkeltstående politikere kan profilere sig som hørende sammen med
"folkestemningen".

Hvor pokker er den *politiske* profilering blevet af?

- cep