Dum Dummer Radikale
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-08-08 20:39

Så kom Løsgængeren Jørgen Poulsen ind i varmen ved De Radikale , han
fjendebilleder passer nok også bedre til det parti.
Allerede på torsdag skal han drikke dyr The på gruppemødet og hyle med
resten af flokken.

Det kalder jeg at tage pis på de der har stemt på ham , men herre gud den
Radikale folketingsgruppe's samlede inteligens falder vel nærmest dermed
dramatisk.
Det er en skidt vind der ikke blæser noget godt til nogen , som jeg plejer
at sige..

http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-14181282.html

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-08 21:01

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> dramatisk.
> Det er en skidt vind der ikke blæser noget godt til nogen , som jeg plejer

Det er ihvertfald en skidden vind der står omkring Poulsen.
RV kommer til at tabe stemmer på ham.

Mvh
Martin

Fra : Kim2000

Dato : 12-08-08 21:06

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48a1e6d6$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> dramatisk.
> Det er en skidt vind der ikke blæser noget godt til nogen , som jeg plejer

Jeg synes det er fair nok, først skræmte han vælgerne fra NA til R, nu
hjælper han så NA igen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-08-08 21:23

Michael Meidahl Jensen wrote:
> Så kom Løsgængeren Jørgen Poulsen ind i varmen ved De Radikale , han
> fjendebilleder passer nok også bedre til det parti.

Muharharhar!

Det må da simpelt hen siges at være dagens muntre indslag at de radikale kan
være så snothamrende åndssvage at lukke denne totalt politisk tonedøve (vi
er vist helt oppe omkring 2,5 på Barfoed-skalaen?) stodder, ind i varmen med
kyshånd - og dèt altså endnu før støvet har lagt sig i Ny Alliance, som
manden lige netop har været stærkt medvirkende til at smadre godt og
grundigt troværdighedsmæssigt.

Det er jo næsten lige før man absurd nok burde være manden tilnærmelsesvist
taknemmelig, når han således gør et ganske fremragende arbejde for at holde
oppositionen fra magten?

Anders Peter Johnsen

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 13-08-08 02:37

> Det kalder jeg at tage pis på de der har stemt på ham , men herre gud den
> Radikale folketingsgruppe's samlede inteligens falder vel nærmest dermed
> dramatisk.

De der har stemt på ham kan vel dårligt blive overraskede..

- cep

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 13-08-08 07:43

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message
> [...]
> resten af flokken.
>
> Det kalder jeg at tage pis på de der har stemt på ham ,

Kan du ikke lige prøve at uddybe den påstand lidt?

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 08:10

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Kan du ikke lige prøve at uddybe den påstand lidt?

LOL det er sq da logik for enhver med 3 hjerneceller hvad han mener, jeg
nægter virkelig at tro på at selv du ikke kan se hvorfor det er at tage
pis på vælgerne.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 13-08-08 08:35

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> [...]
>
> LOL det er sq da logik for enhver med 3 hjerneceller hvad han mener, jeg
> nægter virkelig at tro på at selv du ikke kan se hvorfor det er at tage

Jamen så må det jo være let at forklare det på færre linier end du lige har
brugt på at forklare, hvor dum jeg er, når jeg - måske - ikke kan se, hvad
han mener.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 08:45

> Jamen så må det jo være let at forklare det på færre linier end du
> lige har brugt på at forklare, hvor dum jeg er, når jeg - måske -
> ikke kan se, hvad han mener.

måske du kan forstå det her, XX antal personer stemmer på Ville søvndal,
og han stemmes ind, straks efter (stort set), går han fra SF, og direkte
over til DF, hvordan ville de folk der havde stemt på ham da han
opstillede for SF, mon have det, efter han tog deres stemmer med og
hoppede over til et parti der absolut ikke deler de meninger de selv
har, og der lå som grund til de stemte på netop ham, hvis du ikke fatter
ovenstående, så er jeg sikker på du er hvad man i gamle dage ville kalde
retarderet.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 13-08-08 09:48

> [...]
>
> måske du kan forstå det her, XX antal personer stemmer på Ville søvndal,
> og han stemmes ind, straks efter (stort set), går han fra SF, og direkte

Du mener, at afstanden mellem DF og SF er ligmed afstanden mellem NA og RV?

Interessant.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 09:56

> Du mener, at afstanden mellem DF og SF er ligmed afstanden mellem NA
> og RV?
> Interessant.

Jeg regnede godt med at selv en så udskåret i pap forklaring, ville
volde dig problemer.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 13-08-08 09:58

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Jeg regnede godt med at selv en så udskåret i pap forklaring, ville volde
> dig problemer.

Problemer med at holde op med at grine? Ja.

Fra : JBH

Dato : 15-08-08 21:32

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

> Problemer med at holde op med at grine? Ja.

I så fald kan det kun være din egen dumhed du griner af...

/JBH

Fra : ' @

Dato : 13-08-08 19:46

On Wed, 13 Aug 2008 09:45:14 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>har, og der lå som grund til de stemte på netop ham, hvis du ikke fatter
>ovenstående, så er jeg sikker på du er hvad man i gamle dage ville kalde

nu hedder det Folketinget og ikke parti-tinget

det er personer der stemmes ind ikke partier, og de personer der
stemmes ind er aldrig bundet af andet end deres egen overbevisning,

og

det er ikke ulovligt at ændre mening

"Man har et standpunkt til man ta'r et nyt"

var der vist en politiker som engang sagde

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-08-08 12:50

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Kan du ikke lige prøve at uddybe den påstand lidt?

Hvodan man end drejer den må man jo se NA som et opgør med RV eller
ihvertfald dele af RV's politik .
De der har stemt på Jørgen Poulsen og dermed NA har vel
på den ene aller anden måde bifaldet dette "opgør" med RV.
Nu skal Jørgen Poulsen så til at lave RV politik , hvad de der stemte på ham
vel ikke helt havde i tankerne da de stemte .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 13-08-08 14:25

> Hvodan man end drejer den må man jo se NA som et opgør med RV eller
> ihvertfald dele af RV's politik .
> De der har stemt på Jørgen Poulsen og dermed NA har vel
> på den ene aller anden måde bifaldet dette "opgør" med RV.

På den anden side har JP's vælgere lige nu INGEN glæde af hans mandat. Det
vil de få, hvis han går ind i R.

I øvrigt tror jeg ikke, at forskellen mellem NA og R er så stor, at vælgerne
for alvor vil være kede af dette skifte. Mange af de vælgere, der kom fra R
ved valget i november, er jo sidenhen vendte tilbage til netop R. Så mange
af de mennesker, der stemte på JP ved valget, stemmer givetvis R nu.