TIVOLI: Læger er svinepelse
Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-08 12:55

TIVOLI: Læger er svinepelse

der kunne have haft mange børns liv på samvittigheden, ved ikke at tilbyde
svenskerdamen et bekvemt ansvarligt hurtigt selvmord

Nu var den desperate dame nødt til at springe ud fra Ballongyngen og kunne
have lemlestet en børneflok og selv levet videre som krøbling

Kriseterapi som ingen gavnes af, er det eneste behandlersnuderne har at
prale med.

Driv opsøgende virksomhed mht at tilbyde selvmord - vis hvad I dur til, kære
læger.

Fra : El Trabajador

Dato : 12-08-08 14:59

> Driv opsøgende virksomhed mht at tilbyde selvmord - vis hvad I dur til,
> kære læger.

Vil du have at lægerne mere eller mindre skal opfordre/mobbe deres
medmennesker til at begå selvmord?
--
El Trabajador

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 13-08-08 03:09

El Trabajador skrev:

> Vil du have at lægerne mere eller mindre skal opfordre/mobbe deres
> medmennesker til at begå selvmord?

Selvmordere er psykosomatiske, og kan fint leve af deres egen afføring i
en periode på 2 måneder.
Hvis de overlever 2 måneder i en 2x2 meter celle, med en potte og
muligvis lidt vand, vil de være stærkere og ikke-psykosomatiske når de
lukkes ud.
Det kan gøres billigt med en vandslange til hver celle der åbnes 2
minutter 3 gange om dagen af en pensionist, der så kan tjene lidt håndører.
På den måde spares mange nytteløse udgifter til medicin og psykiatre og
psykologer.

hmm..

Måske ikke *helt* warminsk, men det kommer nok

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 13-08-08 11:56

Claus E. Petersen skrev:

> [...]
> psykologer.
>
> hmm..
>
> Måske ikke *helt* warminsk, men det kommer nok

Undskyld Bo.

Det var en plat,og ikke særligt vellykket, imitation af din helt
specifikke skrivestil.
Det var ligeledes et personangreb, hvorfor jeg hopper i blækhuset og
siger undskyld.. særligt fordi du aldrig selv angriber folk personligt.

M.v.h.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-08 16:21

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det var ligeledes et personangreb, hvorfor jeg hopper i blækhuset og siger
> undskyld.. særligt fordi du aldrig selv angriber folk personligt.

Jeg værdsætter sådan satire, og tænker på hvordan den kan inspirere mig til
at skrive bedre
Og hvis nogen kan slå ned på HVOR min tankeflugt er kritisabel, så hellere
det end satire

Tabubrud er hjernegymnastik og altid OK.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-08 16:50

> [...]
> prale med.
>

> Driv opsøgende virksomhed mht at tilbyde selvmord - vis hvad I dur til,

Selvmordsdamen havde besluttet at hendes liv var affald.
" Den vise lever ikke så¨længe som han kan
men så længe som han bør".Montaigne

Hun ved bedst selv at livet ikke var værd at fortsætte

At berøve sig livet, er at bekende, at man er overvundet af livet eller ikke
forstår det. Albert Camus

Selvmord modnes i hjertets hemmelige dyb, på samme måde som et
stort værk"Camus

Livet er fuldt af begivenheder, der får os til at ønske at blive ældre.
Albert Camus- MEN HVIS NOGEN IKKE KAN FINDE DE BEGIVENHEDER, så lad ham
slippe let og lægehjulpen ud af livet.