En fornuftig DF'er
Fra : Zeki

Dato : 12-08-08 11:05

Gad vide hvor længe der går inden denne gut bliver ekskluderet af partiet:

""Hvis man er velintegreret og ellers opfylder de betingelser, der stilles,
så ser jeg ingen problemer i familiesammenføring", siger Michael Rex, der er
medlem af regionsrådet i Region Sjælland for Dansk Folkeparti.
Det er som arbejdsgiver, Michael Rex går ind i debatten om
udlændingepolitikken. Næstved Sygehus risikerer nemlig at miste en af sine
ansatte - den 43-årige afghanske læge Mohammad Zaher Ataei.

Lægen er dansk statsborger, men overvejer nu at forlade Danmark, fordi han i
tre år har kæmpet forgæves for at få sin afghanske kone hertil.

- Vi har stor lægemangel i Region Sjælland. Og her er vi ved at miste en.
Jeg synes, det er helt urimeligt, siger Michael Rex"

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/08/12/092121.htm?rss=true

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 11:21

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
> Gad vide hvor længe der går inden denne gut bliver ekskluderet af
> partiet:

Michael er skam ganske fornuftig.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-08 12:59

Zeki wrote:
> [...]
> - Vi har stor lægemangel i Region Sjælland. Og her er vi ved at miste
> en. Jeg synes, det er helt urimeligt, siger Michael Rex"

Fuldstændig vanvittigt, at man ikke må bruge kriterier som "sund fornuft",
men det må man IKKE, når man har underskrevet alverdens mærkelige traktater,
alle skal behandles lige, - selv om de ER vidt forskellige.

Derudover ser Udlændigeservice ud til at være bemandet af folk, som ikke har
kunnet få arbejde andre steder.

Fra : Zeki

Dato : 12-08-08 13:13

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> Fuldstændig vanvittigt, at man ikke må bruge kriterier som "sund fornuft",
> men det må man IKKE, når man har underskrevet alverdens mærkelige
> traktater, alle skal behandles lige, - selv om de ER vidt forskellige.

Yep. Jeg har f.eks en dansk ven der bor på Fillipinerne og som har fået to
børn dernede. Han kan ikke komme hjem til Danmark med sine børn.

Godt vi har regeringen og DF til at beskytte os mod sådan nogle... danskere!

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 14:38

Zeki wrote:
> [...]
> børn dernede. Han kan ikke komme hjem til Danmark med sine børn.
>
> Godt vi har regeringen og DF til at beskytte os mod sådan nogle... danskere!

Ja, fy for helvede.
Rigtige DANSKERE forbliver hjemme ved gadekæret i vante omgivelser,
hvor det er trygt og godt.

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : Zeki

Dato : 12-08-08 14:40

"Michael Weber" <agentmikie@c.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, fy for helvede.
> Rigtige DANSKERE forbliver hjemme ved gadekæret i vante omgivelser,
> hvor det er trygt og godt.

Nemlig. På denne måde:

http://img151.imageshack.us/img151/4144/kronikdanskvirus0267905cr4.jpg

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 14:43

Zeki wrote:
> "Michael Weber" <agentmikie@c.dk> skrev i en meddelelse

> Nemlig. På denne måde:
>
> http://img151.imageshack.us/img151/4144/kronikdanskvirus0267905cr4.jpg

*ROFLMAO*

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-08-08 19:53

"Zeki" skrev i en meddelelse

> Nemlig. På denne måde:

Din forståelse for de mennesker der ikke ser verden som du , er meget svær
at få øje på.

Ud med det gamle og ind med det nye , lad falde hvad ikke kan stå , det er
Zeki's paradigme.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-08-08 19:48

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Ja, fy for helvede.
> Rigtige DANSKERE forbliver hjemme ved gadekæret i >vante omgivelser,
> hvor det er trygt og godt.

Ak ja, Ak ja Metaforern om det Morten Korch'sk gadekær og det hyggelige lys
bag de gamle ruder , hvor mor pusler om sit eget.

Nææ med åbne arme kritikløst og uden tøven skal vi lade forandringernes
vinde rulle hen over os i medmenneskelighedens navn.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 21:36

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Nææ med åbne arme kritikløst og uden tøven skal vi lade forandringernes
> vinde rulle hen over os i medmenneskelighedens navn.

Det kan du mene.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-08-08 15:14

On Tue, 12 Aug 2008 14:12:39 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>Yep. Jeg har f.eks en dansk ven der bor på Fillipinerne og som har fået to
>børn dernede. Han kan ikke komme hjem til Danmark med sine børn.
>
>Godt vi har regeringen og DF til at beskytte os mod sådan nogle... danskere!

Men hvis man kun laver regler for dem der er problemet, så står du jo
i forreste række og råber "racisme".... Det er sgu ikke nemt...

Var der for øvrigt ikke en folketingspilitiker's søn, der ikke kunne
få sin kone med hjem fra USA, på samme konto...???

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 15:17

S. A. Thomsen wrote:

> Men hvis man kun laver regler for dem der er problemet, så står du jo
> i forreste række og råber "racisme".... Det er sgu ikke nemt...

Korrekt.
Det er ikke nemt at være racist.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-08-08 15:50

On Tue, 12 Aug 2008 16:17:02 +0200, "Michael Weber" <agentmikie@c.dk>
wrote:

>Korrekt.
>Det er ikke nemt at være racist.

Det var dog en latterlig kommentar...

Du mener måske at man er racist, hvis man vil løse et problem uden at
genere alle...???

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 17:05

S. A. Thomsen wrote:

> Det var dog en latterlig kommentar...
>
> Du mener måske at man er racist, hvis man vil løse et problem uden at
> genere alle...???

Løse problemer uden at generer alle...tjoee...sådan kan man jo også se
på det.

Fra : Zeki

Dato : 12-08-08 17:11

> Løse problemer uden at generer alle...tjoee...sådan kan man jo også se
> på det.

Heldigvis - men til stor ærgelse for typer som SA Thomsen - så har Danmark
underskrevet Menneskerettighedserklæringen som siger at vi ikke må
forskelsbehandle juridisk pga race, køn eller religion.

Ikke at det afholder os fra at gøre det:

"24-årsreglen har nedbragt den muslimske indvandring til Danmark, sådan som
det også var formålet" (Martin Henriksen, DF)
http://www.berlingske.dk/article/20080715/danmark/707150023/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-08-08 18:13

On Tue, 12 Aug 2008 18:11:12 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>Heldigvis - men til stor ærgelse for typer som SA Thomsen - så har Danmark
>underskrevet Menneskerettighedserklæringen som siger at vi ikke må
>forskelsbehandle juridisk pga race, køn eller religion.

Og straks hiver du mudder-spanden frem, når du ikke har nogen
argumenter, men kun kan svine andre til...

Jeg undrer mig over du ikke spiller nazi-kortet som du plejer...

> [...]
>
>"24-årsreglen har nedbragt den muslimske indvandring til Danmark, sådan som
>det også var formålet" (Martin Henriksen, DF)

What's your point...???

Den store muslimske indvandring VAR/ER jo et stort problem...

Det er da beklageligt at man er tvunget til at genere fredelige
udenlandsdanskere i "pladderhumanismens" hellige navn...

Fra : Zeki

Dato : 12-08-08 18:26

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og straks hiver du mudder-spanden frem, når du ikke har nogen
> argumenter, men kun kan svine andre til...

Mudder?

Jeg forholder mig til din ønsketænkning om at "løse et problem uden at
genere andre."

Hertil er det særdeles relevant at inddrage Menneskerettighedserklæringen,
som jeg gør, for vi kan jo ikke - og må jo ikke - forskelsbehandle.

At det i dit hoved bliver til "mudder" må du selv om. Kald det hvad du vil.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-08-08 19:21

On Tue, 12 Aug 2008 19:26:06 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>Mudder?

Når du skriver at jeg ærger mig over menneskerettighederne... JA..!!!!

>Jeg forholder mig til din ønsketænkning om at "løse et problem uden at
>genere andre."

Det har da intet med menneskerettigheder at gøre...

>Hertil er det særdeles relevant at inddrage Menneskerettighedserklæringen,
>som jeg gør, for vi kan jo ikke - og må jo ikke - forskelsbehandle.

Det er naivt at tro man kan undgå at forskelsbehandle...

>At det i dit hoved bliver til "mudder" må du selv om. Kald det hvad du vil.

Det du skrev VAR mudder...

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-08-08 18:00

On Tue, 12 Aug 2008 18:05:28 +0200, "Michael Weber" <agentmikie@c.dk>
wrote:

>Løse problemer uden at generer alle...tjoee...sådan kan man jo også se
>på det.

Var det et JA eller et NEJ...??? Eller er du radikal...???

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 21:35

S. A. Thomsen wrote:

> Var det et JA eller et NEJ...??? Eller er du radikal...???

Go figure.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-08-08 22:00

On Tue, 12 Aug 2008 22:35:17 +0200, "Michael Weber" <agentmikie@c.dk>
wrote:

>Go figure.

Altså radikal...

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 08:15

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Altså radikal...

Det er muligt, men bindegal, det er han med garanti.

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 21:11

On Tue, 12 Aug 2008 13:59:07 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

>Derudover ser Udlændigeservice ud til at være bemandet af folk, som ikke har
>kunnet få arbejde andre steder.

hvornår er de begyndt at arbejde i udlændingestyrelsen?

de får hele dagen til at gå med PK-øvelser

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ivannof

Dato : 13-08-08 10:54

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Fuldstændig vanvittigt, at man ikke må bruge kriterier som "sund fornuft",
> men det må man IKKE, når man har underskrevet alverdens mærkelige
> traktater, alle skal behandles lige, - selv om de ER vidt forskellige.

Og når udlændigeloven skal holde bl. a. en tyrkisk folkevandring i skak,
kommer nogen i klemme.
Hvis nogen er i tvivl om den tyrkiske folkevandring kan de læse her:
http://ww.vesselbo.dk/ind2_001.htm
Handler om 145 tyrkere, der på 30 år bliver til næsten 3000 mennesker i
Ishøj.

Hilsen Ivan

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-08-08 17:59

Zeki skrev den 12-08-2008 12:04:
> [...]
> udlændingepolitikken. Næstved Sygehus risikerer nemlig at miste en af sine
> ansatte - den 43-årige afghanske læge Mohammad Zaher Ataei.

LOL!

Når lægen opfylder betingelserne, så er der ingen problemer.

Der er - forudsat at udlændingeservice har styr på sagen -
tilsyneladende ikke opfyldt en af betingelserne, hvorfor lægen ikke får
familiesammenføring. Og dermed vil Michael Rex ikke gå ind for lægens
familiesammenføring.

men det er da dejligt, at Michael Rex så hurtigt kunne fange sig selv i
DFs egen retorik om stramme regler faktisk er en hæmsko ude i den
virkelige verden.

> [...]
>
> - Vi har stor lægemangel i Region Sjælland. Og her er vi ved at miste en.
> Jeg synes, det er helt urimeligt, siger Michael Rex"

Ak, kære Michael....der så mange ting i DFs tankesæt som er urimeligt,
men det er da dejligt at du er startet et sted.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-08 18:08

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen

> men det er da dejligt, at Michael Rex så hurtigt kunne fange sig selv i
> DFs egen retorik om stramme regler faktisk er en hæmsko ude i den
> virkelige verden.

Nej, tværtimod er det tydeligt at DK's regler slet ikke er stramme nok hvad
angår udvisning. Og enhver import af muhams skal standses og de allerede
tilstedeværende bør tilskyndes til hjemrejse.

Er den afghanske læge ikke inficeret af islamofascisme og tillige dygtig,
bør han kunne blive, men jeg tvivler på kvaliteten af afghansk
lægeuddannelse.

Mvh
Martin