Massevoldtægtstorturs Apologi
Fra : Guds udsending

Dato : 09-08-08 23:57

http://www.uriasposten.net/?p=6053

********
For the next hour or so, these beautiful, innocent young
girls were subjected to the most brutal gang rapes that most
of the investigating officers had ever encountered. The
confessions of the gang members that were used at trial
indicated that there was never less than 2 men on each of
the girls at any one time and that the girls were repeatedly
raped orally, anally and vaginally for the entire hour. One
of the gang members later said during the brag session that
by the time he got to one of the girls, "she was loose and
sloppy." One of the boys boasted of having `virgin blood' on
him. The 14-year-old juvenile later testified that he had
gone back and forth between his brother and Peter Cantu
since they were the only ones there that he really knew and
kept urging them to leave. He said he was told repeatedly by
Peter Cantu to "get some". He raped Jennifer and was later
sentenced to 40 years for aggravated sexual assault, which
was the maximum sentence for a juvenile. When the rapes
finally ended, the horror was not over. The gang members
took Jenny and Elizabeth from the clearing into a wooded
area, leaving the juvenile behind, saying he was "too little
to watch". Jenny was strangled with the belt of Sean
O'Brien, with two murderers pulling, one on each side, until
the belt broke. Part of the belt was left at the murder
scene, the rest was found in O'Brien's home. After the belt
broke, the killers used her own shoelaces to finish their
job. Medellin later complained that "the bitch wouldn't die"
and that it would have been "easier with a gun". Elizabeth
was also strangled with her shoelaces, after crying and
begging the gang members not to kill them; bargaining,
offering to give them her phone number so they could get
together again. The medical examiner testified that
Elizabeth's two front teeth were knocked out of her
brutalized mouth before she died and that two of Jennifer's
ribs were broken after she had died. Testimony showed that
the girls' bodies were kicked and their necks were stomped
on after the strangulations in order to "make sure that they
were really dead."
**********

Hvordan kan man være så pervers, at man ønsker dette samfund
med denne slags hyppige hændelser? På et tidspunkt vil
denne slags forteelser blive flere i Danmark, andet end bare
nogle dumme piger, som bliver tæsket af deres
muslimkærester, og hvad skal man så stille op, når der
absolut ikke er nogen strafferamme, som kan virke
afskrækkende for denne slags bander?

Dette kunne ske i Ku Klux Klans eget land, som jo var et
godt eksempel på frie borgeres selvtægt. Hvorfor
fanden er de blevet handlingslammede lige pludselig?

Man bruger dødsdommen over Jose Mendellini som flagsskib for
humanismepropaganda:
**********
Man ved på forhånd hvordan de danske medier bruger en sådan
historie. Dødsstraffen er forkert, USA er barbarisk, Texas
er særlig slem. Adskillige lande praktiserer dødsstraf, og
at fokusere på Texas, USA og Medellin er absurd. Hvor Kina
sidste sidste år eksekverede mere end 5.000 dødsdomme for
forbrydelser såsom kidnapning, skatteunddragelse og
korruption - et tal der er stigende, så henrettede Iran 355
personer - mange af dem for at have udvist `dårlig moral'
(druk, utroskab etc.). Pakistan og Saudi-Arabien henrettede
hver især dobbelt så mange som USA. USA henrettede 42 sidste
år, alle for mord - tendensen er faldende.
**********

Gud siger at nogle jurister og nogle
politikere og nogle mediefolk skal dømmes til døden ved at
blive brændt på bålet ,og at nogle af dem skal arbejde i
koncentrationslejr. Og hvis du synes noget andet, da tager
du fejl. Men hvad skal man dog gøre ved disse ting? Jeg ved
det ikke.

Fra : Guds udsending

Dato : 10-08-08 00:08

http://www.berlingske.dk/article/20080802/verden/708020015/

Her kan man se fyrens "mugshot", hvor der står han vejer 131
pund, det er ca 60 kilo. Hvor nemt ville det ikke være at
kvase sådan ens knogler itu, hvis han nu kom og forsøgte at
voldtage een?

"Berlingske Tidendes journalist Lise Rønfeldt Bagger har i
11 år skrevet med den 33-årige dødsdømte Jose Ernesto
Medellin"

Lise Bagger er aktiv modstander af dødsstraf.

Guds udsending <nej@falungong.cc> skrev

Fra : mr

Dato : 10-08-08 00:15

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> 11 år skrevet med den 33-årige dødsdømte Jose Ernesto
> Medellin"
>
> Lise Bagger er aktiv modstander af dødsstraf.

Urias: slap hanrej, der naivt lod sig slå ihjel mens kongen duskede konen
derhjemme. Er det den slags impotente dumnakker der læser uriasposten?

Fra : Guds udsending

Dato : 10-08-08 00:24

mr <mr@_.dk> skrev

>Urias: slap hanrej, der naivt lod sig sl? ihjel mens kongen duskede konen
>derhjemme. Er det den slags impotente dumnakker der l?ser uriasposten?

Ja, den slags fyre kan jeg heller ikke lide, men det er nok
ikke lige Uriasposten, som repræssenterer dem.

Hvis du kom i fænglsel i USA, da ville du komme i celle med
en stor stærk neger, som ville intimidere dig til at bugge
dig forover, hvorefter han så ville korpulere med dig. Du
ville ikke turde gøre noget, da han havde gode
bandeforbindelser, og desuden skal du ikke være ked af det,
for det går helt op til 20 år før man dør af AIDS.

Fra : mr

Dato : 10-08-08 00:31

> [...]
> bandeforbindelser, og desuden skal du ikke være ked af det,
> for det går helt op til 20 år før man dør af AIDS.

sjovt at de valgte det navn så.
Ja, men Guds Udsending - nu har jeg så ikke tænkt mig at flyve til USA for
at komme i fængsel. Så dine egne fantasier om hvad der helt sikker vil ske
må du drømme videre om alene. Du kan da håbe negeren er kristen

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-08-08 11:12

> [...]
> er særlig slem. Adskillige lande praktiserer dødsstraf, og
> at fokusere på Texas, USA og Medellin er absurd. Hvor Kina

Dødsstraf er en falliterklæring, selvom jeg erkender at der er tilfælde
hvor jeg ikke kan se en årsag til at holde forbryderen i live, bortset
fra at det kan virke en anelse kikset at have sakset hovedet af en dømt,
hvis det senere viser sig at personen enten ikke ville have været idømt
dødsstraf eller helt frifundet fordi fremkomne beviser peger i en anden
retning.

- cep

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-08-08 16:02

Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> hovedet af en dømt, hvis det senere viser sig at personen enten ikke
> ville have været idømt dødsstraf eller helt frifundet fordi fremkomne

Jeg er enig med dig på to punkter:

1) Dødsstraffen er for "let" og gør kun uhensigtsmæssige "martyrer" af
tilstrækkeligt lede psykopater, i de sager, hvor der i princippet ikke
engang måtte være den mindste tvivl tilbage for anklagedes fordel...

Den reelle straf ville tværtimod nok snarere være at lade vedkommende leve
længe nok til at kunne blive jordet til fulde af egen samvittighed, hvis jeg
virkelig skal blive uklædeligt "hævnsadistisk"...

2) Usikkerheden: Mange dømte vil åbenbart desværre - irrationelt nok? -
gerne tage skyld for noget, de IKKE har gjort, eller i hvert fald straffe
sig selv umådeligt hårdt: SÅ er der sgu' omvendt noget for en forsvarer at
kæmpe for, pardon my point!

Anders Peter Johnsen

Fra : Guds udsending

Dato : 10-08-08 17:52

Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk> skrev

> [...]

>tilstrækkeligt lede psykopater, i de sager, hvor der i princippet ikke
>engang måtte være den mindste tvivl tilbage for anklagedes fordel...

Man bør vurdere hvad der er det mest gavnlige. Det kan have
en afskrækkende effekt med hårde domme. Feks at stå i
gabestok i en hel uge hvorefter man så bliver hængt. Man kan
selvfølgelig også bruge fanger til noget hårdt arbejde, som
ingen ellers gider.

>Den reelle straf ville tværtimod nok snarere være at lade vedkommende leve
>længe nok til at kunne blive jordet til fulde af egen samvittighed, hvis jeg
>virkelig skal blive uklædeligt "hævnsadistisk"...

Dette er nok kun til forbryderens egen nedbrydelse, og kan
nok ikke virke positivt på samfundet. Desuden tror jeg blot
man bliver mere afstumpet jo mere man har omgang med folk i
et fængsel.

> [...]
>sig selv umådeligt hårdt: SÅ er der sgu' omvendt noget for en forsvarer at

Når nogen tigger om henrettelse er det nok netop for at
undgå et ulideligt liv i en lille fængselscelle omgivet af
kriminelle røvhuller. Når folk ønsker selvmord er det netop
fordi de ikke ser nogen muligheder for vækst eller nye
vidder i deres liv.