Polsk tog massemyrder
Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-08 03:23

Ålborg sag var slem, men lige så uskyldige er de 6 dræbte og de 100
lemlestede som polsk højhastighedstog-inkompetence kostede

Eller den 11 årige der døde af at pædagoger lod hende lege på høj usikret
telefonmast på rideskole

Er højhastighedstog så usikre som fly?

Fra : mr

Dato : 09-08-08 18:06

> [...]
> lemlestede som polsk højhastighedstog-inkompetence kostede
>
> Eller den 11 årige der døde af at pædagoger lod hende lege på høj usikret

nå - det var i Polen. Jamen det bliver endne mere klart. Naturligvis er det
kun en bagatel at en musiklærer for kværnet kraniet når der dør seks
mennesker i Polen. Selvom det er i Polen har staten da ansvaret.
Du himler altid op om overformynderi og overbeskyttende mødre, men når en
pige leger på en mast - der ligger vandret i en højde af 1 meter (højt!), så
er det forfærdeligt. Har det noget at gøre med dit had til pædagoger?

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-08 02:34

"mr" <mr@_.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så er det forfærdeligt. Har det noget at gøre med dit had til pædagoger?
Min datter er pædagog og jeg hader ikke offentlig ansatte generelt

'Den man elsker tugter man

LAD MIG MED ET SUPERCITAT forklare mit tankespring til Polen mm

Der findes fire slags mord: forbryderiske, undskyldelige,
retfærdige og rosværdige. Denne klassificering tjener juristerne. For de
myrdede er den ligegyldig. Ambrose Bierce 1842-1914

Fra : mr

Dato : 10-08-08 06:42

> [...]
> retfærdige og rosværdige. Denne klassificering tjener juristerne. For de
> myrdede er den ligegyldig. Ambrose Bierce 1842-1914

igen bruger du et ligegyldigt citat. Ingen forklaring

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-08 09:32

> igen bruger du et ligegyldigt citat. Ingen forklaring

Vi bør arbejde for størst mulig lykke for flest og færrest mulig mord, og
alle drab der kunne være undgået fortjener interesse

At vi kan lide at hade Rasmus Popenda bør ikke overskygge at tog- og
pædagog- skabte drab er helt så væsentlige

Forebyg ved at privatisere så chefer fyres når de er uansvarlige

Hvorfor ser du mildere på aflivningen af den 11 årige pige som man lod
klatre på en dødsfælde og foregav pædagogskabt sikkerhed???

Ved at fyre toppædagoger her, kan vi måske forebygge mange drab

Vedr voldspsykopaten hvor systemet ønsker sådant så der kan ansættes MANGE
FANGEVOGTERE, er der måske intet at stille op
vi bør OVERVÅGE men det hindrer medierne ved at skrige Storebror Ser Dig og
skabe modvilje mod lempelse af registerlov og øget brug af fodlænke
livsvarigt mod stadionbøddel

Fangevogtere gør ingen gavn - fodlænker gør - hvis et brud på
hjemmefængslingen livsvarigt efter løsladelse om 4 år, betyder LIVSVARIG
ISOLATION og han ved det er uden formildelsesmuligheder.

Retsvæsenet har sat to fangevogtere på bødlen, i døgndrift - se
w.eb.dk - - det handler om jobskabelse - ligesom muslimimporten
Han skal kede sig alene og ikke have selskab af vogtere

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-08-08 10:17

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> klatre på en dødsfælde og foregav pædagogskabt sikkerhed???
>
> Ved at fyre toppædagoger her, kan vi måske forebygge mange drab

De røde pædagoger anser naturvidenskab for ond og kold. Derfor har de ingen
mulighed for at vurdere bæreevne af råddent træ.
Måske skulle man sørge for at lederen havde mindre eksamen i fysik og
botanik.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-08 10:56

> [...]
> ingen mulighed for at vurdere bæreevne af råddent træ.
> Måske skulle man sørge for at lederen havde mindre eksamen i fysik og

Pædagoger mener at børn skal passe på sig selv og at de intet ansvar har -
det fremgik næste dag da barn løb hjem og BUPL forsvarede det

Telefonmasten var ikke rådden men lå usikkert og det kunne alle se - heste
og voksne kunne leve med at den var ufastgjort en meter over ridegruset, men
at tillade børn at klatre var så ondt som StadionMorderRasmusPodenda

Pædagoger med medansvar skal aldrig have lederstilling igen - sådanne domme
bør kunne gives
Statuer eksempel så uansvarlighed kommer frem i lyset og bliver diskuteret
og alle lærer af den morderiske fejltagelse

INGEN BØR SKÅNES FOR SANDHEDEN
Det der ikke nedbryder gør dig stærkere og klogere

Væk med medynk - at Glistrups søn er direktør i Parken og har været
bankdirektør er fordi Glistrup aldrig lod ham vinde i skak før sønnen
virkelig VAR dygtigere end faderen