Forurenede Bejing har ingen forureningssyg~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-08-08 14:31

Forurenede Bejing har ingen forureningssygdomme

så Vestens dommedagsprædikanter er ondere løgnere end Goebbels

Bemærk de fine universitetstitler hos de løgnere, som konfutzianske regioner
i højere grad er fri for.
Vestlig videnskab står for fup -
en overlegen og frit tænkende videnskabsmand, praktiserende læge Tage Voss
(der har skrevet fyrre intelligente bøger), har bevist at rygning næppe
giver cancer

Fra : mr

Dato : 09-08-08 06:32

> Forurenede Bejing har ingen forureningssygdomme

og det har du så en stabel beviser på?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-08 14:57

"mr" <mr@_.dk> skrev i en meddelelse

> og det har du så en stabel beviser på?

Pålidelig statistik om en evt stigning i lungesygdom pga øget forurening
mangles tydeligvis i mediedækning og i Flemming Ytzens bog
Kina-supermagten - mareridt eller mirakel, der lægger meget vægt på
alsidighed

TV er klart så Kina-kritiske p.t., at de ville dokumentere, hvis
dokumentation eksisterede.

Min søn har tidligere på året været i Bejing og fandt smog værre andetsteds,
og i Vesten er der jo heller ikke sikker sammenhæng mellem luftforurening og
sygdom - selv tobak-cancer sammenhæng er tvivlsom.

Hvis mindste tendens til øget sygdom kan spores hos rygere, så kaldes
sygdommen tobaksrelateret, men måske psykeforhold hos rygere er altafgørende
for de uvæsentlige statistiske korrelationer

Fra : mr

Dato : 09-08-08 17:22

> [...]
> mangles tydeligvis i mediedækning og i Flemming Ytzens bog
> Kina-supermagten - mareridt eller mirakel, der lægger meget vægt på

der er masser af statistik, led efter den inden du hælder ævlet ud.

> TV er klart så Kina-kritiske p.t., at de ville dokumentere, hvis
> dokumentation eksisterede.
>
> Min søn har tidligere på året været i Bejing og fandt smog værre
> andetsteds,
Nåeh, og det er så dit bedste sandhedsvidne. Jamen så er der jo styr på
tingene. Sunnyboy siger at det ikke er så slemt den dag han var. Alt er i
orden.

> og i Vesten er der jo heller ikke sikker sammenhæng mellem luftforurening
> og sygdom - selv tobak-cancer sammenhæng er tvivlsom.

al statistik er tvivlsom i en aerller anden grad. Det vil være fantastisk
svært at påvise en negativ sammenhæng. Men det formår du vel? Måske et par
citater fra en græs filosof kan få styr på tingene.

> Hvis mindste tendens til øget sygdom kan spores hos rygere, så kaldes
> sygdommen tobaksrelateret, men måske psykeforhold hos rygere er
> altafgørende for de uvæsentlige statistiske korrelationer

Altså danernes psyke ændrer sig i takt med antallet af rygere. Jeps!

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-08 02:48

> [...]

HAR DU MODBEVISER
har du ikke bevisbbyrde hvis du vil kritiserfe Kina?

> der er masser af statistik, led efter den inden du hælder ævlet ud.

Jeg er forfærdelig ked af at mit indlæg ikke levede op til de høje
forventninger til videnskabelighed, som du har grund til at forvente fra
mig

> [...]
> orden.

> al statistik er tvivlsom i en aerller anden grad. Det vil være fantastisk

NETOP

> Altså danernes psyke ændrer sig i takt med antallet af rygere. Jeps!
I min barndom røg man som ung fordi man var usikker og gruppepres skabte
behov for at være som de andre usikre

Usikkerhed skabte cancer md halvt århundres forsinkelse

Røg har næppe forværret lungesundhed væsentligt for vi har gode legemlige
forsvar mod forgiftning og stenaldermænd havde ikke skorstene over ildsted
så vort DNA er skabt til røg pr evolution

Jeg fik høje karakterer og dermed selvtillid og var ikke usikker
og gad ikke mine jævnaldrende så jeg lærte desværre ikke at nyde røg - øv

Fra : mr

Dato : 10-08-08 06:38

> "mr" <mr@_.dk> skrev i en meddelelse

> HAR DU MODBEVISER
> har du ikke bevisbbyrde hvis du vil kritiserfe Kina?

det var dig der postulerede uden dokumentation.

> Jeg er forfærdelig ked af at mit indlæg ikke levede op til de høje
> forventninger til videnskabelighed, som du har grund til at forvente fra
> mig

det er helt normalt fra dig

> NETOP

nemlig ja. Nemmere at finde en positiv sammenhæng.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-08 09:34

> det var dig der postulerede uden dokumentation.

> det er helt normalt fra dig

Vedr forurening er ALLE uden beviser

> nemlig ja. Nemmere at finde en positiv sammenhæng.

Så du indrømmer at links der skal bevise at kineserne har farlig forurening
BEVISER INTET ?

Fra : mr

Dato : 10-08-08 10:11

> Vedr forurening er ALLE uden beviser

Nå, nu er det kun forurening, ikke sygdom?

> Så du indrømmer at links der skal bevise at kineserne har farlig
> forurening BEVISER INTET ?
læs det der står. Sammenhængen her galdt rygning.