Fup eller fakta?
Fra : Jens Bruun

Dato : 07-08-08 15:57

Er denne historie frit opfunden, eller står den på forsiden af nyeste udgave
af Hvidovre Avis?

"Fare for vold aflyser Hvidovre Byfest

- Efter at have fulgt med i den senere tids skyderier og knivstikkerier i
Storkøbenhavn, så har vi vurderet, i fællesskab med SSP og politiet, at der
er for stor risiko ved at holde byfesten på Cirkusgrunden ved Avedøre
S-station... siger Jørgen Andreasen fra AIF"

Måske nogen kan bortforkl^H^H^H^H^H^H^H^H^Hkorrigere historien, så den
ganske forsvinder igen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Eyvind

Dato : 07-08-08 17:21

"Jens Bruun"
> [...]
> er for stor risiko ved at holde byfesten på Cirkusgrunden ved Avedøre
> S-station... siger Jørgen Andreasen fra AIF"

Hvis det er 1.gang du oplever dette, forstår jeg din frustration.
Synes bare du burde have kendt og set dette for lang tid siden!
Jeg oplevede det 1.gang i 1996 da 2.g'erne brændte bumsernes skur af
på Blågårds Plads. Og derefter totalt ødelagde stemningen på Blågårds Plads.
En anden situation var for 5år+ siden da 'naivisterne' ville lave en
gadefest i
Prins Jørgensgade(langs Folkets Park), Nørrebro.
Alle indvandrere var selvfølgelig også inviteret. Man havde hyret selveste
"OUTLANDISH". Indvandrene glimrede ved deres fravær. Derimod stod
der en flok rådne 2.g-rødder på en lille jordhøj ca. 30m fra scenen.
Og da Outlandish gik på scenen begyndte de at råbe og smide sten på scenen.
De fik en advarsel om at man ville stoppe arrangementet hvis de blev ved!!!
(Hvor dum kan man være?)
Jeg forsøgte (ene mand) at gå op på højen for at tage affære, men blev hårdt
stoppet af en af arrangørene med ordene;
"nu skal du ikke komme her med din racisme".
Jeg forsøgte at få andre til at støtte mig. Uden held!
Outlandish pakkede sammen - festen var slut (inden den begyndte)
Jeg gik! Og vendte mig ikke om! Jeg have fået nok!
Dette var sidste gang jeg have samarbejde med nogen til venste
for soc. på Nørrebro!
I 30år havde jeg været med i politisk arbejde og beboerbevægelser på
indre Nørrebro, den dag gav jeg op!

Idag, lykkelig Gladsaxe-borger!!!

Mvh
Eyvind

Fra : Guds udsending

Dato : 07-08-08 23:26

Eyvind <eyvind@eyvind.dk> skrev

> [...]

>(Hvor dum kan man v?re?)
>Jeg fors?gte (ene mand) at g? op p? h?jen for at tage aff?re, men blev h?rdt
>stoppet af en af arrang?rene med ordene;
>"nu skal du ikke komme her med din racisme".
>Jeg fors?gte at f? andre til at st?tte mig. Uden held!
>Outlandish pakkede sammen - festen var slut (inden den begyndte)
>Jeg gik! Og vendte mig ikke om! Jeg have f?et nok!
>Dette var sidste gang jeg have samarbejde med nogen til venste
>for soc. p? N?rrebro!
>I 30?r havde jeg v?ret med i politisk arbejde og beboerbev?gelser p?

Hvad nu hvis du så havde gået op til dem ene mand, og du så
havde sagt noget til flokken, tror du så ikke de havde taget
en springkniv og stukket dig i maven eller noget andet?

Fra : Eyvind

Dato : 08-08-08 00:05

"Guds udsending"
> Eyvind <eyvind@eyvind.dk> skrev
>
> Hvad nu hvis du så havde gået op til dem ene mand, og du så
> havde sagt noget til flokken, tror du så ikke de havde taget
> en springkniv og stukket dig i maven eller noget andet?

1) Der var ikke mere end en håndfuld møgunger, 10-15 år.
2)Jeg forventede at en enkelt - eller 2 - blandt de 100+
gadefestdeltagere ville hjælpe til, hvis det blev nødvendigt.
(en meget naiv forventning!!!)

Men du har ret! Jeg tør ikke mere alene at gå mod 2+, og
slet ikke hvis de er over 16år!
Men jeg har før haft fat i kraven på snotunger der ikke kan opføre sig.
Men på Nørrebro er det en ensom kamp.

Mvh
Eyvind

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-08 18:44

Jens Bruun wrote:
> [...]
> Cirkusgrunden ved Avedøre S-station... siger Jørgen Andreasen fra AIF"
>
> Måske nogen kan bortforkl^H^H^H^H^H^H^H^H^Hkorrigere historien, så den

CRL er vel som altid klar med tabellerne

Fra : Michael Weber

Dato : 07-08-08 18:48

Knud Larsen wrote:

> CRL er vel som altid klar med tabellerne

Og du med et citat fra en artikel som du umiddelbart kan huske det, fra et eller andet
blad
du ikke kan huske, hvad hed.

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-08 19:42

Michael Weber wrote:

> Og du med et citat fra en artikel som du umiddelbart kan huske det,
> fra et eller andet blad
> du ikke kan huske, hvad hed.

Ja, det er vist sket en gang, - selvfølgelig kan DU huske tid, sted og titel
fra alt hvad du har læst i denne verden

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-08 23:03

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Ja, det er vist sket en gang, - selvfølgelig kan DU huske tid, sted
> og titel fra alt hvad du har læst i denne verden

Så svært er det vel heller ikke at huske et par basserne ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)