Iran opgiver sharia..
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 06-08-08 19:56

.... (næsten)

http://www.berlingske.dk/article/20080806/verden/80806090/

Hvordan skal man så straffe utroskab i Islam?

Fra : N/A

Dato : 06-08-08 20:21

Fra : Kert Rats

Dato : 06-08-08 20:21

"Michael Laudahn eOpposition" <nuke.islamistan@your.earliest.convenience>
skrev i en meddelelse news:239idu.8ll.17.1@news.alt.net...

> "-=* NEiL DANELAW *=-"
> <jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> schrieb im
> Newsbeitrag news:IPednRRTSJEqbgTVRVnyvwA@giganews.com...

> Så opgiver de vist også atomvåben-programmet?

LOL

Venligst

Kert Rats

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 06-08-08 21:18

wrote in message news:239idu.8ll.17.1@news.alt.net...

> Så opgiver de vist også atomvåben-programmet?

Nej, nej. Et eller andet skal de jo have, for at udrydde bøsserne....

Fra : Peter

Dato : 07-08-08 07:05

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:IPednRRTSJEqbgTVRVnyvwA@giganews.com...
> ... (næsten)
>
> http://www.berlingske.dk/article/20080806/verden/80806090/
>
> Hvordan skal man så straffe utroskab i Islam?

Utroligt:
"Den sidste officielle henrettelse er rapporteret for et år siden, hvor en
mand blev stenet til døden. Det medførte kritik fra
menneskerettighedsorganisationer, EU og FN."

Var stening, virkelig nok til fokus blev flyttet fra Danmarks
indvandrerpolitik, og til "kritik" af Irans henrettelsesmetoder?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 07-08-08 11:13

-=* NEiL DANELAW *=- skrev:
> ... (næsten)
>
> http://www.berlingske.dk/article/20080806/verden/80806090/
>
> Hvordan skal man så straffe utroskab i Islam?

Indtil 1979 var de politisk undertrykte.
Nu er de indhyllede *og* politisk såvel som religiøst undertrykte.
Fandens til revolution, efter min mening.

- cep