Pia K indlagt med udrykning
Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-08-08 14:35

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1041031.ece

Ambulancen måtte tilkaldes, da Pia Kjærsgaard under et DF-pressemøde
pludselig fik ildebefindene. Hun er nu til undersøgelse på akutafdelingen på
Roskilde Sygehus

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-08-08 14:53

"Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Ambulancen måtte tilkaldes, da Pia Kjærsgaard under et DF-pressemøde
> pludselig fik ildebefindene. Hun er nu til undersøgelse på akutafdelingen

Sikkert en lille hjerneblødning.
Hun skal lære ikke at tage sig det nært, når hun møder landsforrædernes
træskhed.

Mvh
Martin

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 06-08-08 15:49

> "Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i meddelelsen

> Sikkert en lille hjerneblødning.
> Hun skal lære ikke at tage sig det nært, når hun møder landsforrædernes
> træskhed.

Nahhh....hjerneblødning er det næppe..

Måske er problemet igen at hun har pådraget sig akut ondt i røven over et
eller andet.

På den lyse side så kunne det måske tænkes at vi slipper for hendes evige
brægen i enhver tændt kamera-linse...ihvertfald for en tid.

Michael

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-08-08 18:30

"Michael Kirkegaard" skrev i en meddelelse

> På den lyse side så kunne det måske tænkes at vi slipper >for hendes evige
> brægen i enhver tændt kamera-linse...ihvertfald for en tid.

Ja det ser vi jo aldrig andre politiker gøre ! , det er kun Pia der
formaster sig og bruger en masse penge på spindoktore o.s.v.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 06-08-08 19:28

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4899dfba$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja det ser vi jo aldrig andre politiker gøre ! , det er kun Pia der
> formaster sig og bruger en masse penge på spindoktore o.s.v.

Jeg tror da at de alle bruger spindoktorer...
Men for mig personligt er jeg da tilfreds med lidt ro fra
første-hader-kvinden fra DF.

Lad mig være ærlig...
Jeg har intet til overs for hende og det hun står for.
Jeg har heller intet til overs fra Skrårup og Dahl og de andre hylere fra
partiet til danmarks og frikadellens frelse.

Derudover hader jeg at hun styrer regeringen ud i EU's mest fremmedfjendske
nation. Danmark har altid brystet sig af sin tolerance og frigjorthed. Det
er stort væk nu i en mødding af selvfedhed.

Michael (der håber hun skal have en rektal-undersøgelse med en brandslange)

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-08 19:47

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> Michael (der håber hun skal have en rektal-undersøgelse med en
> brandslange)

Hvor mange år siden er det du fik foretaget det hvide snit ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 21:05

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> Hvor mange år siden er det du fik foretaget det hvide snit ?

Vil du da høre, om han tror, det kan bruges på Pia?

Her vil jeg da lige indsparke, at "hvid" hentyder til hjernens farve, så
igen er vi ude i en behandlingsmetode, der giver lige så meget fysiologisk
mening som fodmassage til en benamputeret.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-08-08 20:00

"Michael Kirkegaard" skrev i en meddelelse

>Danmark har altid brystet sig af sin tolerance og >frigjorthed. Det er
>stort væk nu i en mødding af selvfedhed.

Nej det er væk nu fordi det koster !
Massive problemer med dem vi i vores tolerance og frigjorthed har taget til
os fylder nu så meget , om Pia er her eller ej betyder intet for det er
åbenlyst for en hver at man skal gøre et eller andet.

Og at du bedre kan lide Kebab end frikadeller er også helt fint , men hvor
er din tolerance over for frikadellen ?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 21:12

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> Nej det er væk nu fordi det koster !

Ja, det er jo sagens kerne omkring tolerance: Man kan kun være tolerant,
hvis man engang imellem er parat til at ofre noget at sin egen ret.

I børnehavealderen har man i generationer forsøgt at lære børnene at dele
deres legetøj med andre, da det måske en dag kan komme dem selv til gavn. De
fleste børn har lært, at det kan betale sig at dele sit legetøj med andre
børn, for da øges chancen for, at man selv får lov at låne en dag. De
resterende børn er vokset op og stemmer i dag på Dansk Folkeparti.

> Massive problemer med dem vi i vores tolerance og frigjorthed har taget
> til os fylder nu så meget , om Pia er her eller ej betyder intet for det
> er åbenlyst for en hver at man skal gøre et eller andet.

Intolerance er noget nær det dårligste svar, jeg kan komme i tanke om.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-08-08 22:23

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Ja, det er jo sagens kerne omkring tolerance: Man kan >kun være tolerant,
> hvis man engang imellem er parat til at ofre noget at sin >egen ret.

Sagens kerne er at det koster penge at integrerer , mange penge.
Det koster penge at have en voksende gruppe der ikke deltager , uanset om
det er etniske dansker eller anden etinske.
Tolerancen er på retur over for de grupper , bla andet pga af mennesker som
dig der har ondt i skatten.

Jeg er overbevist om at du ligger pænt til side hver månede
til din egen pension , men ikke alle kan det og din egen tolerance over for
pensionister kan man jo læse andetsteds
er meget meget lille

> [...]
> andre børn, for da øges chancen for, at man selv får lov at låne >en dag.
> De resterende børn er vokset op og stemmer i dag på >Dansk Folkeparti.

Jamen det er flot Christian , vi sender et par asylansøgerer ud til dig ,
dem tager du dig lige af !
Din tolerance har jo ingen forbindelse med din tegnebog , så hvad er
problemet.

Og hvis DF kom med et lovforslag der ville fjerne topskatten , hvor står du
så lige ?
Jo , det handler om penge , alting handler om penge også tolerance.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-08-08 06:44

> [...]
> det er etniske dansker eller anden etinske.
> Tolerancen er på retur over for de grupper , bla andet pga af mennesker

Øh hvordan får du lige de to ting til at hænge sammen? Det forekommer
temmelig søgt.

Jeg hari øvrigt ikke ondt i skatten. Jeg betaler med glæde det beløb i skat,
jeg betaler nu, men jeg ser gerne marginalskatten nedbragt og overflyttet
til andre beskatningsobjekter med henblik på at undgå, at topskatten
påvirker arbejdskraftsudbudet negativt. Jeg kan ikke se, hvad det har med
"ondt i skatten" at gøre.

> Jeg er overbevist om at du ligger pænt til side hver månede
> til din egen pension , men ikke alle kan det og din egen tolerance over
> for pensionister kan man jo læse andetsteds
> er meget meget lille

Nå, hvor ser du det? Det var da en spændende konklusion.

> Jamen det er flot Christian , vi sender et par asylansøgerer ud til dig ,
> dem tager du dig lige af !
> Din tolerance har jo ingen forbindelse med din tegnebog , så hvad er
> problemet.

Det er en af Dansk Folkepartis gamle yndlingsaversioner, at alle vi
"velmenere" kun er tolerante over for indvandrere, fordi vi selv slipper for
at bo op og ned af dem. Men det er langt fra sandheden - både i mit konkrete
tilfælde og genrelt. Undersøgelser har flere gange vist, at modstanden imod
indvandrere er størst i de områder, hvor der ikek bor nogen.

> Og hvis DF kom med et lovforslag der ville fjerne topskatten , hvor står
> du så lige ?

Så er vi for en gangs skyld enige om noget.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 06-08-08 21:22

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4899f4d2$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Og at du bedre kan lide Kebab end frikadeller er også helt fint , men hvor
> er din tolerance over for frikadellen ?.

Jeg elsker frikadeller....hader kebab, men synes at at jeg har krav på at
vælge fra og til..

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 21:03

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message
> Michael (der håber hun skal have en rektal-undersøgelse med en
> brandslange)

Nu skrev jeg før, at jeg fandt det fysiologisk utænkeligt, at hun havde en
hjerneblødning eller et hjertetilfælde, men her må jeg jo så sige, at du
rammer en mere sandsynlig diagnose, for der er dog ingen tvivl om, at hun er
i besiddelse af et rektum. Det er jo trods alt det, man bruger til at lukke
fæces ud med.

Og det leder jo egentlig bare tilbage til min oprindelige diagnose: Ondt i
rø....

Og der er jo nok at få ondt bagi af i et land, der endnu ikke har foræret
hele sit bruttonationalprodukt til de ældre. Det er en skammelighed - fy
føj.

Derfor er det også med stor glæde, at jeg hører, at Dansk Folkeparti vil
tage satspulje-pengene fra de svageste danskere og forære dem til alle de
stakkelse folkepensionister, som - og det skal vi jo huske - ingen
politikere nogensinde gider lefle for. Der er jo trods alt også kun 700.000
af dem.

Jeg er helt enig med Tulle og Pipsen, når de går til forhandlingsbordet, og
bruger førnævnte rektum til at udlukke en lind strøm af brunligheder over de
nuværende satspuljemodtagere - det vil sige de sindslidende, de hjemløse,
etniske minoritetskvinder, udsatte børn og unge, narkomaner, unge med
psykiatriske lidelser og andre, der i modsætning til folkepensionisterne er
så uhelige, at være få og/eller ikke at have stemmeret, for i stedet at
bruge pengene til at forgylde de stakkelse inflationsplagede
folkepensionister med.

Og her skal vi så i øvrigt lige huske, at folkepensionen jo
inflationskorrigeres i forvejen. Men hvem har da også sagt, at det skal
forhindre Dansk Folkeparti i at gøre det igen?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-08-08 21:20

> [...]

> stakkelse folkepensionister, som - og det skal vi jo huske >- ingen
> politikere nogensinde gider lefle for. Der er jo trods alt >også kun

Læs lige igen , inden du kommer for langt ud !

http://www.danskfolkeparti.dk/Oplæg_til_Finansloven_2008.asp

Du lyver jo , det er ikke sandheden !

http://www.danskfolkeparti.dk/Oplæg_på_Børn___Unge-området_november_2007_.asp

http://www.danskfolkeparti.dk/Socialpolitisk_valgoplæg_2005.asp

http://www.danskfolkeparti.dk/Sundhedspolitisk_valgoplæg_2005.asp

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-08-08 06:37

> Læs lige igen , inden du kommer for langt ud !
>
> http://www.danskfolkeparti.dk/Oplæg_til_Finansloven_2008.asp

Ja, jeg har læst det, og der står præcis det, jeg siger. Man vil tage
pengene fra satspuljen og bruge dem på tre såkaldt svage grupper:

Folkepensionister, førtidspensionister og sygedagpengemodtagere, som skal
have højere overførselsindkomster.

> Du lyver jo , det er ikke sandheden !

Hvar siger jeg, som du mener er forkert? Kan du prøve at være konkret.

Fra : Thomas M

Dato : 06-08-08 15:48

Poul Nielsen wrote:
> [...]
>
> Ambulancen måtte tilkaldes, da Pia Kjærsgaard under et DF-pressemøde
> pludselig fik ildebefindene. Hun er nu til undersøgelse på

Lyder godt.

--
/ Thomas

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-08-08 15:54

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Lyder godt.

Det er da trist at et menneske bliver alvorligt syg - også
selvom det er Pia K.
Jeg tager afstand fra afstumpethed i sådanne sager.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-08-08 16:24

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Det er da trist at et menneske bliver alvorligt syg - også selvom det er
> Pia K.
> Jeg tager afstand fra afstumpethed i sådanne sager.

Interessant at se de røde "anti-psykopater" og hvad de er - udtale sig. Men
desværre lidt forudsigeligt

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 06-08-08 18:07

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Interessant at se de røde "anti-psykopater" og hvad de er - udtale sig.
Men
> desværre lidt forudsigeligt

Umiddelbart blev jeg da positivt overrasket over AHW's indlæg -og langt mere
negativt rystet over de svinske indlæg fra "CRL" andre steder her i tråden.
Det er IKKE Christian, der er sunket SÅ dybt -eller er det?

Malene P

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-08-08 19:42

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det er da trist at et menneske bliver alvorligt syg - også
> selvom det er Pia K.
> Jeg tager afstand fra afstumpethed i sådanne sager.

Ditto.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-08-08 18:52

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Lyder godt.

Sikkert ! , det er vel ikke dig eller en bekendt der har adgang til din
computer der har kommet noget i hendes The eller sådan noget.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Guds udsending

Dato : 06-08-08 20:14

Michael Meidahl Jensen <mmj@fjerndettetidsfaktoren.dk> skrev

>Sikkert ! , det er vel ikke dig eller en bekendt der har adgang til din
>computer der har kommet noget i hendes The eller s?dan noget.

Han skrev jo rent faktisk, at "han ville bidrage i nærmeste
fremtid", så mon ikke Thomas M er kantinemedhjælper på
slottet?

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-08 20:53

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> wrote in message

> Han skrev jo rent faktisk, at "han ville bidrage i nærmeste
> fremtid", så mon ikke Thomas M er kantinemedhjælper på
> slottet?

Nok mere gadefejer.

Fra : /Peter

Dato : 06-08-08 16:07

"Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ambulancen måtte tilkaldes, da Pia Kjærsgaard under et DF-pressemøde
> pludselig fik ildebefindene. Hun er nu til undersøgelse på

Stakkels Pia, man kan frygte der står en muahemdaner-læge
der ikke kan dansk, som har snydt sig til eksamensbeviset,
og burde være hjemsendt for mange år siden..

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-08-08 16:33

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> "Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse

> Stakkels Pia, man kan frygte der står en muahemdaner-læge
> der ikke kan dansk, som har snydt sig til eksamensbeviset,
> og burde være hjemsendt for mange år siden..

Ja, jeg håber at være død inden jeg bliver båret til et hospital - sålænge
vi ikke kan få garanti for rød- og grøn(muhams)frit personale.

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 17:26

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message
> "Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse

> Stakkels Pia, man kan frygte der står en muahemdaner-læge
> der ikke kan dansk, som har snydt sig til eksamensbeviset,
> og burde være hjemsendt for mange år siden..

Ja især da fordi muslimer ikke behandler hunde (hvortil både terriere, tæver
og bitches jo som bekendt hører).

Fra : /Peter

Dato : 06-08-08 17:53

> "/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> Ja især da fordi muslimer ikke behandler hunde (hvortil både terriere,
> tæver og bitches jo som bekendt hører).

De behandler svjv. ingeting overhovedet -og hunde skyder de.

Fra : Thomas M

Dato : 06-08-08 18:00

/Peter wrote:

> De behandler svjv. ingeting overhovedet -og hunde skyder de.

Svjv. så ved du ingenting.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-08 19:12

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Svjv. så ved du ingenting.

Tyv tror hver man stjæler.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 21:13

> "Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Tyv tror hver man stjæler.

Hvordan ved du det?

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-08 02:42

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Hvordan ved du det?

Jeg ved godt du er smådum, men det er et meget gammelt ordsprog, men
måske med lidt held vil du have det som er kendt som alm viden.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-08-08 06:38

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Jeg ved godt du er smådum, men det er et meget gammelt ordsprog, men måske
> med lidt held vil du have det som er kendt som alm viden.

Ja okay, den fes vist hen over hovedet på dig.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-08 07:14

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

> Ja okay, den fes vist hen over hovedet på dig.

Du har nogle læse og skrive problemer, det hedder mig, ikke dig, når man
taler eller skriver om sig selv, men bare rolig, jeg ved godt mange ting
fiser direkte igennem eller over hovedet på dig.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-08-08 10:01

> [...]
> taler eller skriver om sig selv, men bare rolig, jeg ved godt mange ting
> fiser direkte igennem eller over hovedet på dig.

Og en gang til fløj flyet hen over den mentale landingsbane.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 21:13

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De behandler svjv. ingeting overhovedet -og hunde skyder de.

Der er meget få huller i din uvidenhed.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-08-08 21:17

Christian R. Larsen skrev den 06-08-2008 22:12:

> Der er meget få huller i din uvidenhed.

den sad.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Fra : Peter

Dato : 07-08-08 06:59

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> den sad.

Der få, men meget STORE huller i min uvidenhed.
Utroligt hvordan synergieffekten kan få to tosser til at lyde næsten
normale.

Fra : Lyrik

Dato : 06-08-08 16:07

> [...]
>
> Ambulancen måtte tilkaldes, da Pia Kjærsgaard under et DF-pressemøde
> pludselig fik ildebefindene. Hun er nu til undersøgelse på akutafdelingen
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Min prognose:
Psykasomatiske Stresssymptomer:
Konflikt med regeringen på grund af EF-domstolens indblanding.

Apostelen Paulus:"At byde over en mand tillader jeg ikke en kvinde!"

Når de alligevel nødes til det bliver de: "dårlige." I det hele taget bliver
vi dårlige af konflikter. Måske skal vi være lidt mere nænsomme over for
hinanden?

Måske skulle vi rådslå i stedet for at skændes om hvem der har ret?

Jeg talte med en herboende svensk kvinde. Jeg spurgte om hvorfor de var
foran med beslutninger om moderne tiltag?
Hun svarede at når de rådslog så koncentrerede de sig om at få en hurtig
fælles beslutning om handling istedet for som hun oplevede i Danmark, at det
afgørende var hvem der fik ret!

Hilsen
jens

Fra : Zeki

Dato : 06-08-08 16:57

"Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1041031.ece
>
> Ambulancen måtte tilkaldes, da Pia Kjærsgaard under et DF-pressemøde
> pludselig fik ildebefindene.

Det er muslimernes skyld!!!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 06-08-08 17:24

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse

> Det er muslimernes skyld!!!

Din analytiske evner fejler ikke spor.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 17:28

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Din analytiske evner fejler ikke spor.

Det må være rart at vide, at andre kan, når man ikke selv kan.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 17:24

"Poul Nielsen" <pn@gi.com> wrote in message
> [...]
>
> Ambulancen måtte tilkaldes, da Pia Kjærsgaard under et DF-pressemøde
> pludselig fik ildebefindene. Hun er nu til undersøgelse på akutafdelingen

Det er svært at få en hjerneblødning, når man ikke har en hjerne - og svært
at få et hjertetilfælde, når man ikke har et hjerte.

Altså kunne det kun være noget mere jordstrøgent ala ondt i håret eller
røven.

Fra : Zeki

Dato : 06-08-08 17:25

> [...]

> svært at få et hjertetilfælde, når man ikke har et hjerte.
>
> Altså kunne det kun være noget mere jordstrøgent ala ondt i håret eller

Lad os ikke håbe at hun bliver tilsét af en muslimske læge, for så får hun
også ondt andre steder: I fordommene.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 17:29

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lad os ikke håbe at hun bliver tilsét af en muslimske læge, for så får hun
> også ondt andre steder: I fordommene.

Under alle omstændigheder skal hun vide, at hvis hun under vejs skulle gå
hen at få ondt af sig selv og sin egen triste skæbne, så står det hende
trods alt frit for at melde sig ud af Dansk Folkeparti og nedlægge sit
mandat.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-08-08 17:30

Zeki skrev den 06-08-2008 18:25:
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lad os ikke håbe at hun bliver tilsét af en muslimske læge, for så får hun
> også ondt andre steder: I fordommene.

Jeg vil da netop håbe, at hun bliver tilset af en muslimsk læge, bliver
passet af muslimske sygeplejersker og der bliver gjort rent af muslimske
rengøringsassistenter...for så får hun rigtig ondt i fordommene.

Og det vel meget godt, at få ondt i sådan noget.

Derudover håber jeg bare af mellemmenneskelig interesse, at hun ikke er
alvorlig syg.
At jeg stadig er uenig i alt hvad hun ellers står for er en anden sag.

Fra : Zeki

Dato : 06-08-08 17:35

> Derudover håber jeg bare af mellemmenneskelig interesse, at hun ikke er
> alvorlig syg.

Bare rolig - det hele er et mediestunt for at tiltrække medlidenhedsstemmer,
nu når det ikke går så godt med de seneste skræmmekampagner

Well, i morgen er hun tilsyneladende "frisk" igen - til at give den hele
armen og skræmme befolkningen til at tro at alle på den anatolske højslette
kommer herop næste år for at nasse på vores system.

Fra : Malene P

Dato : 06-08-08 17:30

> [...]
> at få et hjertetilfælde, når man ikke har et hjerte.
>
> Altså kunne det kun være noget mere jordstrøgent ala ondt i håret eller

Det var forhåbentlig ikke CRL, der skrev dette -vel?

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 17:30

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> akutafdelingen

> svært

> Det var forhåbentlig ikke CRL, der skrev dette -vel?

Nej, det er dig selv.

Fra : Malene P

Dato : 06-08-08 17:51

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Nej, det er dig selv.

Hvis du er for dum til at fatte, hvad jeg mente -nemlig om den, vi normalt
kender som CRL her i gruppen, virkelig skrev det nedrige indlæg, der
åbenbart er sendt i hans navn- ja, så melder jeg mig som virkelig rystet.
Uanset, hvad han og jeg ellers har skrevet i samme tråd tidligere. Føj for
satan -men den rigtige CRL bør naturligvis opfordres til at dementere det
svinske indlæg og tage afstand fra alle, der sender falske indlæg i andre
debattørers navn.

Malene P

Fra : Zeki

Dato : 06-08-08 17:53

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>CRL bør naturligvis opfordres til at dementere det
> svinske indlæg

Takes one to know one.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 19:14

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> Hvis du er for dum til at fatte, hvad jeg mente

Det er jeg skam ikke - jeg ved, at du - fejlagtigt - mente, at et rigtig
dumt spørgsmål virkede smart i denne tråd.

> -nemlig om den, vi normalt
> kender som CRL her i gruppen, virkelig skrev det nedrige indlæg, der
> åbenbart er sendt i hans navn-

Nedrige? Jaja, situationsfornemmelsen kniber det med hos Dansk Folkepartis
tapre valkyrie.

Dementere? Du kan selv være dement.

Fra : ' @

Dato : 06-08-08 20:20

On Wed, 6 Aug 2008 18:23:51 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Det er svært at få en hjerneblødning, når man ikke har en hjerne - og svært
>at få et hjertetilfælde, når man ikke har et hjerte.

så er du jo en heldig person

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 20:48

"' @" <1.'@invalid.net> wrote in message

> så er du jo en heldig person

Haha! Nej hvor er du ufrivilligt morsom.

Fra : Ralph

Dato : 06-08-08 18:01

> [...]
>
> Ambulancen måtte tilkaldes, da Pia Kjærsgaard under et DF-pressemøde
> pludselig fik ildebefindene. Hun er nu til undersøgelse på akutafdelingen

Jer jeg normalt er enige med, er pludselig blevet nogen paphoveder - det er
IKKE sjovt.

--
Ralph

Fra : Malene P

Dato : 06-08-08 18:11

> "Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse

> Jer jeg normalt er enige med, er pludselig blevet nogen paphoveder - det
er
> IKKE sjovt.

Jeg har på fornemmelsen, at du er dumpet ind et forkert sted i tråden. Men
respekt for det med paphovederne, Ralph

Malene P

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-08-08 18:39

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> er
>
> Jeg har på fornemmelsen, at du er dumpet ind et forkert sted i tråden. Men

Ja, nu er der desværre ikke længere begrundet tvivl om graden af depravation
hos DF-haderne Desværre ikke helt overraskende.

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 06-08-08 19:17

> [...]
depravation
> hos DF-haderne Desværre ikke helt overraskende.

Du bemærkede dog forhåbentligt, hvad jeg skrev som svar til Ralph?

Malene P

Fra : J. Nielsen

Dato : 06-08-08 19:31

On Wed, 6 Aug 2008 19:39:19 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ja, nu er der desværre ikke længere begrundet tvivl om graden af depravation
>hos DF-haderne Desværre ikke helt overraskende.

Åbentbart har 'de frelstes' menneskesyn også dets begrænsning... det
skal nok blive underholdende, hvis journalisterne begynder at grave på
Google Groups, når CRL stiller op for de radikale.
--
-JN-

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-08-08 19:48

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Åbentbart har 'de frelstes' menneskesyn også dets begrænsning... det
> skal nok blive underholdende, hvis journalisterne begynder at grave på
> Google Groups, når CRL stiller op for de radikale.

Han er sgu da ikke Radikal, han må være Konservativ. Hele hans tankegods
ligger i det parti.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 20:50

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> wrote in message

> Åbentbart har 'de frelstes' menneskesyn også dets begrænsning...

Vanen tro har Dansk Folkepartis mange undersåtter her i gruppen det utrolig
svært med humor, der går ud over dem selv og deres elskede mor.

Anderledes har det forholdt sig, alle de gange en eller anden muslim er
havnet i en ulykkelig situation. Men der er jo på den anden side trods alt
også kun tale om muslimer, hvor Pia jo er et menneske af kød og blod.

> det
> skal nok blive underholdende, hvis journalisterne begynder at grave på
> Google Groups, når CRL stiller op for de radikale.

Jeg kan altid påstå, at det var mit svar på "Fra minimalstat til
socialstat".

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-08-08 21:36

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> wrote in message

> Vanen tro har Dansk Folkepartis mange undersåtter her i gruppen det
> utrolig svært med humor

Din intelligens er for høj til denne verden CRL - find et reb.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-08-08 21:44

Martin Larsen skrev den 06-08-2008 22:36:

> Din intelligens er for høj til denne verden CRL - find et reb.

Pladask sagde det og du jokkede lige præcis ned i den spinat som CRL
har tilberedt for dig!

Kan du selv se din argumentation?

BTW: De sagde jo ude på Roskilde sygehus, at der ikke var noget at se.
Hvad er du så ked af? Troede du da virkelig at man fandt noget?

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-08-08 21:50

Carsten Riis skrev den 06-08-2008 22:44:

> [...]
>

> BTW: De sagde jo ude på Roskilde sygehus, at der ikke var noget at se.
> Hvad er du så ked af? Troede du da virkelig at man fandt noget?

Rettelse: det er DFs kommunikationsmedarbejder:

--------
Hun blev indlagt på Roskilde Sygehus, hvor to CT-skanninger indtil
videre har vist, at »der ikke rigtig er noget«, fortæller Søren
Søndergaard.
--------
fra http://politiken.dk/politik/article548451.ece

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-08-08 22:05

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Du er et vrøvlehoved

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-08 02:44

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Jeg kan altid påstå, at det var mit svar på "Fra minimalstat til
> socialstat".

Var verdenen som du ønsker det, hed det psykopatstat.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-08-08 06:40

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Var verdenen som du ønsker det, hed det psykopatstat.

Nej hvor er du bare knaldhamrende sjov - de er simpelthen så svære at ryste
af sig, de one-liners.

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-08-08 19:47

> [...]
>>

> Ja, nu er der desværre ikke længere begrundet tvivl om graden af
> depravation hos DF-haderne Desværre ikke helt overraskende.

Ikke hos mig, jeg er ikke med i det kor.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-08-08 18:34

"Ralph" skrev i en meddelelse

> Jer jeg normalt er enige med, er pludselig blevet nogen >paphoveder - det
> er IKKE sjovt.

Stærkt nok Ralph , trode sku at alle var blevet småtossede.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-08-08 19:16

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> "Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse

> Jer jeg normalt er enige med, er pludselig blevet nogen paphoveder - det
> er IKKE sjovt.

Det havde det ikke været, hvis det havde været alvorligt, men det var det
ikke, og så kan man selvfølgelig godt gøre grin med det. Det manglede da
bare.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-08-08 18:45

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> ikke, og så kan man selvfølgelig godt gøre grin med det. Det manglede da

De hjerne-scannede hende...adskillige gange...*fnis*
:)

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : Zeki

Dato : 07-08-08 20:24

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> De hjerne-scannede hende...adskillige gange...*fnis*

....og fandt naturligvis ingenting!

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-08-08 00:57

> ...og fandt naturligvis ingenting!

Jeg har hørt fra anonym kilde at de ikke tør offentliggøre det...