Dræb mig bønfalder Li
Fra : Martin Larsen

Dato : 06-08-08 10:56

Dræb mig, bønfalder Vince Weiguang Li, hovedafskæreren fra Manitoba.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7542507.stm

Men de "humanistiske" sataner vil absolut sende ham gennem et helvede af
psykiatriske undersøgelser, forhør og retssager. - Der er rigtig mange i
godhedsindustrien, der nu skal til at spinde guld på den ulyksalige
begivenhed.

Mvh
Martin

Fra : Thomas M

Dato : 06-08-08 11:09

Martin Larsen wrote:
> [...]
> af psykiatriske undersøgelser, forhør og retssager. - Der er rigtig
> mange i godhedsindustrien, der nu skal til at spinde guld på den

Ja, Martin. Det er nemlig bedre lige at dræbe ham, uden at prøve at finde ud
af hvorfor han gjorde det. Det er ligemeget om mennesket kan blive klogere
på det menneskelige sind; Lad os i stedet bare dræbe ham.

Li'som de gør i den islamiske kultur.

Flot, Martin. Godt og oplysende indlæg du lige sammenfattede der. Skal du så
til Irak nu, og holde lidt velfortjent ferie? Dét ska' du da. Det ville da
være en god idé.

Hej, hej så længe.

--
/ Thomas

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-08-08 11:12

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> [...]
> så til Irak nu, og holde lidt velfortjent ferie? Dét ska' du da. Det ville

Jeg må vil lige sige at jeg ikke gider at forholde mig til dit ævle-nonsens.

Fra : Thomas M

Dato : 06-08-08 11:35

Martin Larsen wrote:

> Jeg må vil lige sige at jeg ikke gider at forholde mig til dit
> ævle-nonsens.

Du har psykopatiske tegn.

--
/ Thomas

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-08-08 13:27

> Du har psykopatiske tegn.

Det bliver interessant at høre hvilken diagnose du får, for at publicere
opfordringer til at dræbe regeringen.

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-08 19:16

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Det bliver interessant at høre hvilken diagnose du får, for at
> publicere opfordringer til at dræbe regeringen.

Det er nok helt normalt i de kredse han bevæger sig i.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Martin

Dato : 06-08-08 07:32

On 6 Aug., 12:08, "Thomas M" <its@secret> wrote:

> Ja, Martin. Det er nemlig bedre lige at dræbe ham, uden at prøve at finde ud
> af hvorfor han gjorde det.

Ævl, den nye viden derfra kan du højst bruge i et Hollywood lystspil.
Mennesket har slået hinanden ihjel siden tidernes morgen. Skulle vi
bruge en hær af doktorale undersøgelseskomissærer hver gang en stakkel
himlede pga vold ville der være alt for få psykologer.

Denne og ham Medellin gangsteren er 2 fine eksempler på at de skal af
med knoppen asap. Er man gammel nok til at kunne læse en
standretsbefaling (kende loven) er man gammel nok til at blive skudt
eller fængslet.

Jeg kan ikke se rimeligheden i at vi skal bruge tid og resourcer på
enfoldige lystmordere.

Martin B

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-08 01:42

> [...]
> psykiatriske undersøgelser, forhør og retssager. - Der er rigtig mange i
> godhedsindustrien, der nu skal til at spinde guld på den ulyksalige

Samfundet har interesse i at få afklaret hvad skete ved det begåede mord, så
et hurtigt barmhjertighedsdrab har retssysttemet lov til at afvise.

Men en dømt fange bør udstyres med selvmordspiller - altid, mener jeg. Hvis
han ønsker sådant.

Glistrup stillede engang lovforslag om dødsstraf for terrorister, og de
skulle have lov selv at vælge metode, fx hængning eller nakkeskud eller
gift.

I 1700tallet afslørede Holberg og andre kloge embedsmænd at mange mord
blev begået fordi morderen ønskede at dø og henrettelsesceremoni med
dødsmesse osv var en attraktiv måde at få opmærksomhed.
Så man indførte hårdt tvangsarbejde i tilfælde hvor fx en soldat vagtpost
var blevet aflivet meningsløst af en fattigrøv

En af grundene til at Glistrup ønskede lavere straf for pædofili var, at
forbryderne ofte har en ulykkesfuglmentalitet og selv det at blive tævet af
medfanger er "det mindste af to onder" så man øger antallet af overgreb ved
at opreklamere forbrydelsen med terapi og forhør.
Staten bør spare - hvis barmhjertighedsdrab er ønsket af en mistænkt så kan
man udføre 2.sorterings retssag og sjuske med udforskning af sagen - fjolset
har jo gjort sig selv til affald og det afgørende for samfundet er, at blive
beskyttet mod asocial adfærd.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-08-08 09:45

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> så et hurtigt barmhjertighedsdrab har retssysttemet lov til at afvise.
>
> Men en dømt fange bør udstyres med selvmordspiller - altid, mener jeg.

Det burde enhver kunne få med tilskud på apoteket.

> Glistrup stillede engang lovforslag om dødsstraf for terrorister, og de
> skulle have lov selv at vælge metode, fx hængning eller nakkeskud eller
> gift.

Til de meget få tilfælde hvor fangen ikke selv vil tage sin pille, må der
findes en renlig og billig udvej. Fangen må også gerne få et sidste ønske
opfyldt fx video eller musiknummer og en cigarret.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-08 20:43

> [...]
> findes en renlig og billig udvej. Fangen må også gerne få et sidste ønske
> opfyldt fx video eller musiknummer og en cigarret.

En autoriseret læge i USA, Dr Death, solgte pr postordre byggesæt hvor man
højtplacerer giftvæske og stikker kanyle ind i sin arm og åbner hane og gift
siver ind

Flot initiativ

Men mit første indlæg i Ugeskrift for Læger var kritik af anmeldelse af
psykiater af tegneseriehefte om SELVMORD

Her nævntes at hvis alle fik installeret knap på overarmen til selvmord,
ville den blive brugt for ofte

Psykiateren kaldte det inhumant og jeg mener at SÅ KAN FOLK LÆRE DET

Men jeg ville hellere betale mine børns piercing end en sådan knap, for
selvom jeg aldrig har haft lyst at stikke af fra livet, så er der jo mange
der fortryder

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-08-08 22:19

> [...]
> selvom jeg aldrig har haft lyst at stikke af fra livet, så er der jo mange

Du lyder næsten socialdemokratisk.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-08-08 00:21

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Du lyder næsten socialdemokratisk.

Hvad mener du ?
- dt er ikke prøvet nogensinde at give så nem adgang til selvmord.

Uden erfaringsmateriale, er jeg lidt skræmt ved et så nnaturligt tiltage.

Man ejer sin krop - men hvis du mistede en børneflok fordi en pusher havde
solgt sådan knap, ville det være "størst mulig lykke for flest mulig
mennesker"! ?

Holland har en måned mellem to lægesamtaler og derefter tillades
barmhjertighedsdrab
Den lov er Frankrig ved at kopiere og Belgien har i årevis kopieeet den og
med tilfredshed.

Omtanke er en god ting

Et klogt land som Kina har ikke lovgivet så sensationelt som Holland, så jeg
vælger at være uafklaret - er du indædt antisocialdemokratisk?

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-08-08 10:07

> [...]
> barmhjertighedsdrab
> Den lov er Frankrig ved at kopiere og Belgien har i årevis kopieeet den og

Ja, men den skal komme indefra.

Forældre vil måske føle skyld og savn, hvis deres børn vælger tidlig afgang.
Hvorfor vil du have uselvstændige og uafklarede mennesker til at råde over
dem som er suveræne?

> Et klogt land som Kina har ikke lovgivet så sensationelt som Holland, så
> jeg vælger at være uafklaret - er du indædt antisocialdemokratisk?

Hvad angår denne indgribende pylrementalitet, ja.
Det er jo kimen til uselvstændighed - det må du da vide.

Havde DK flere selvmord da man kunne få de rigtige sovepiller og bygas ad
libitum?

Mvh
Martin