Så vil jeg osse sendes hjem
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-08 22:30

Når en flok andre lande har invaderet Danmark og afsat og dræbt regeringen
og Statsministeren, og skabt anarki, død, vold, drab, selvmordsbomber,
attentater osv i Danmark.

Når alt det er sket, og landet derefter bevæger sig ud i næsten total
opløsning, og når det er lykkedes mig at flygte til et andet land, for at
slippe bort fra det. Så vil jeg osse sendes tilbage til Danmark igen. For
det er jo sikkert at opholde sig her så.

Det er jo logik på størrelse med Irak.

Når dét så er sagt, så håber jeg at nogen dræber regeringen i Danmark.
Landet skal startes forfra, og det er den eneste måde at være helt sikker på
at det kommer til at ske.

Død over Statsministeren og Dansk Folkeparti. Dræb dem. Udslet dem.

Jeg gør snart min del af arbejdet. I kan læse mere herom inden længe.

Narc.

Fra : Tony

Dato : 05-08-08 22:44

"Narc" <not> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Død over Statsministeren og Dansk Folkeparti. Dræb dem. Udslet dem.
>

> Jeg gør snart min del af arbejdet. I kan læse mere herom inden længe.

Jeg kan bare trøste mig med, at sålænge du stadig sidder på ''den lukkede''
så er der ingen grund til bekymring.

Tony

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-08-08 22:50

On Tue, 5 Aug 2008 23:30:24 +0200, "Narc" <not> wrote:

> [...]
>
>Død over Statsministeren og Dansk Folkeparti. Dræb dem. Udslet dem.
>
>Jeg gør snart min del af arbejdet. I kan læse mere herom inden længe.

Jeg tvivler på at det kan være lovligt at lukke DET lort ud....

Fra : Tony

Dato : 05-08-08 22:55

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tvivler på at det kan være lovligt at lukke DET lort ud....

Folk på ''den lukkede'' skider sgu da på, hvad der er lovligt.
Tumpen kommer heldigvis aldrig ud igen.

Tony

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-08-08 23:33

S. A. Thomsen wrote:
> On Tue, 5 Aug 2008 23:30:24 +0200, "Narc" <not> wrote:

> Jeg tvivler på at det kan være lovligt at lukke DET lort ud....

Det kan det så vidt jeg umiddelbart kan se næppe heller være ifølge
Straffeloven:

"§ 113. Den, som antaster Folketingets sikkerhed eller frihed eller i øvrigt
foretager nogen handling, der sigter til ved magtanvendelse eller trussel
derom at aftvinge Folketinget nogen beslutning eller hindre det i frit at
udøve sin virksomhed, straffes med fængsel indtil 16 år eller under
skærpende omstændigheder på livstid."

Af samme årsag har pågældende skribent ikke bare reddet sig en klage til sin
udbyder, men også en politianmeldelse fra undertegnede, da truslerne i sig
selv klart synes at være strafbare.

(At vedkommende så sikkert nok snart vil få travlt med at komme med dårlige
bortforklaringer ændrer desværre næppe på situationens alvor: Så må
vedkommende altså tænke sig om FØR man skriver noget, der faktisk kan give
helt op til 16 års fængsel!)

Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 05-08-08 23:40

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
> Så må vedkommende altså tænke sig om FØR man skriver noget, der
> faktisk kan give helt op til 16 års fængsel!)

Slap du bare helt af igen, og træk vejret dybt. Det var ikke mig der skrev
det.

--
/ Thomas

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-08-08 00:02

Thomas M wrote:

> Slap du bare helt af igen, og træk vejret dybt. Det var ikke mig der
> skrev det.

Det må du vist hellere bruge dine kræfter på at forsøge at forklare til hhv.
TDC og Politiet, HVIS pågældende indlæg rent faktisk måtte kunne spores til
at være skrevet fra DIN computer.

Der ER nemlig allerede i skrivende stund røget mails afsted fra undertegnede
til hhv. din udbyders abuse-afdeling og ordensmagten på baggrund af det
umiddelbart forekommende klokkeklare kriminelle indlæg, der startede denne
tråd, og så må vi jo få at se, hvad de siger til det: Jeg tror - og håber
for så vidt heller - næppe at de synes at noget så alvorligt som åben
skriftlig fremsættelse af trusler imod Folketingets sikkerhed bare er "sjov
og spas".

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 06-08-08 00:13

Anders Peter Johnsen wrote:

> Det må du vist hellere bruge dine kræfter på at forsøge at forklare
> til hhv. TDC og Politiet, HVIS pågældende indlæg rent faktisk måtte
> kunne spores til at være skrevet fra DIN computer.

Det ER skrevet fra min computer, og det skal jeg gerne fortælle dem, hvis de
spørger.

Men det er IKKE mig som har skrevet det, og det skal jeg også gerne fortælle
dem, hvis de spørger.

--
/ Thomas

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-08-08 18:46

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Det ER skrevet fra min computer, og det skal jeg gerne >fortælle dem, hvis
> de spørger.
>
> Men det er IKKE mig som har skrevet det, og det skal >jeg også gerne
> fortælle dem, hvis de spørger.

Fnis .........

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : vvv

Dato : 07-08-08 18:10

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4898dbe6$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Der ER nemlig allerede i skrivende stund røget mails afsted fra
> undertegnede til hhv. din udbyders abuse-afdeling og ordensmagten på
> baggrund af det umiddelbart forekommende klokkeklare kriminelle indlæg,

Tænk at du gider..

vv

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-08-08 19:17

vvv wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:4898dbe6$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Tænk at du gider..
>
> vv

Psykopaten skriver - og jeg citerer umiddelbart herunder udelukkende
slutningen af indlægget:

**************************************
> [...]

>Død over Statsministeren og Dansk Folkeparti. Dræb dem. Udslet dem.

>Jeg gør snart min del af arbejdet. I kan læse mere herom inden længe.

***************************************

Hvis dèt ikke er en klokkeklar dødstrussel imod medlemmer af Folketinget
(Jvf. nogle demokraticentrale, seriøse bestemmelser angående "Krænkelse af
Folketingets Sikkerhed" i Straffelovens §113), så aner jeg vitterligt ikke,
hvad det ellers skulle bortforklares med at være:

Der er efter alt at dømme tale om en person med udspecificeret fanatiske,
demokratikrænkende motiver, som vedkommende ENDDA TILMED erklærer rent
praktisk, personligt at både kunne OG ville føre ud i livet.

Okay, manden siger så at han vitterligt agter at "fucke med Folkestyret" på
mest drabelige måde, javel-javel! Og det synes du måske bare er ren morskab?

Forudsat at der både er erklærede "motives & means", som det hedder sig på
engelsk, mangler vi jo sådan set bare selve situationen, hvor det måske
KUNNE ville lade sig gøre, og hvis dermed jeg allerede ved NU at melde
skiderikken (der ALENE ved at fremsætte disse dødstrusler klart synes at
begå et tungtvejende Straffelovslovbrud) rent faktisk måtte forhindre at
det også ligefrem skulle lykkes een eller anden afsporet og afstumpet
rødskrigerfanatisme-opgejlet spassernar af en perfid-psykotisk
terrorist-wannabe at bedrive egentlig morderisk attentatvirksomhed imod
repræsentanter for Det Danske Folkestyre, ja, så sover jeg sgu' såmænd nok
OGSÅ godt om natten!

Var der mere, du ville vide, knold?

--
Anders Peter Johnsen

Fra : vvv

Dato : 07-08-08 19:44

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:489b3c1d$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> repræsentanter for Det Danske Folkestyre, ja, så sover jeg sgu' såmænd nok

Rolig nu, Knold.

Jeg mener bare indlægget er så åbenlyst tåbeligt at du spilder både din egen
og politiets tid ved at melde ham.
Den slags tosserier skal bare bare have lov at dø i stilhed.

Fra : Thomas M

Dato : 07-08-08 22:51

vvv wrote:
> Jeg mener bare indlægget er så åbenlyst tåbeligt at du spilder både
> din egen og politiets tid ved at melde ham.
> Den slags tosserier skal bare bare have lov at dø i stilhed.

Indlægget ER tåbeligt og VAR tåbeligt, men det er spændende at der findes én
som Anders Peter Johnsen her i gruppen, som kan fare op af sin hat, hver
eneste gang noget ikke huer ham, og kan skrive side op og side ned,
udelukkende for at høre sig selv snakke - mest om ingenting. Du kan
simpelthen ikke mene seriøst, at du tror, at jeg kunne finde på at gøre det,
som der stod i det indlæg? Det nægter jeg at tro på.

Jeg havde besøg af to meget flinke og venlige politi betjente igår, og vi
fik en lang og meget oplysende snak om dette her indlæg, og præcist hvad jeg
gjorde som jeg ikke burde have gjort. De opdagede ret hurtigt, at indlægget
var skrevet i et øjebliks vrede og utilfredshed over tingenes tilstand her i
landet. Og mere var der ikke i det.

Men du har spildt deres tid Anders. Det var fint du kunne finde ud af det.
Hvis du anede hvilke ressourcer der blev brugt på mig i går, ville du
græmmes.

--
/ Thomas

Fra : Guds udsending

Dato : 07-08-08 23:39

Thomas M <its@secret> skrev

> [...]
>som der stod i det indl?g? Det n?gter jeg at tro p?.

>Jeg havde bes?g af to meget flinke og venlige politi betjente ig?r, og vi
>fik en lang og meget oplysende snak om dette her indl?g, og pr?cist hvad jeg
>gjorde som jeg ikke burde have gjort. De opdagede ret hurtigt, at indl?gget
>var skrevet i et ?jebliks vrede og utilfredshed over tingenes tilstand her i
>landet. Og mere var der ikke i det.

>Men du har spildt deres tid Anders. Det var fint du kunne finde ud af det.
>Hvis du anede hvilke ressourcer der blev brugt p? mig i g?r, ville du

Jeg troede lige vi skulle slippe af med dig. Det kan da
være, at det ikke er slut alligevel, vent og se. Bo Warming
har jo fået bøder for at "overtræde" paragraf 266 b, så det
ville da i højeste grad være at gøre forskel på folk ikke at
dømme dig for denne klare overtrædelse af en lov med langt
hårdere strafferamme.

Men autonome har jo fået lov til så meget, som andre ikke
må, før, så hvorfor ikke?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-08-08 15:18

Thomas M wrote:

> [...]
> ingenting. Du kan simpelthen ikke mene seriøst, at du tror, at jeg
> kunne finde på at gøre det, som der stod i det indlæg? Det nægter jeg

1) For det første var jeg slet ikke klar over at det var dig, der trollede
rundt under alias, da jeg skrev til såvel udbyder som til politiet.

2) For det andet KUNNE man nok prøve at holde sig til sine egne reelle
meninger i stedet for at trolle rundt på nettet og illudere voldsberedt
anarkist.

Jeg har derfor meget, meget svært ved at have ondt af dig: Tværtimod har du
jo tydeligvius prøvet at tage røven på folk med det resultat at du så selv
har selv fået den i klemme.

> [...]
> Men du har spildt deres tid Anders. Det var fint du kunne finde ud af
> det. Hvis du anede hvilke ressourcer der blev brugt på mig i går,

Jeg ville da klart håbe at du selv - og andre trolls herinde - måtte have
fået en tiltrængt lærestreg angående grænserne for hvilke direkte sindssyge
ting, man kan misbruge forummet her til at udbasunere, men det tyder vist
ikke på det, al dit selvynkende flæberi taget i betragtning: Husk nu at det
er dig selv, der har rodet dig ud med Straffeloven og tag derfor
konsekvenserne som en voksen mand i stedet for at skabe dig som et
forurettet pattebarn. Kom igen, tudefjæs!

--
Anders Peter Johnsen

Fra : JBH

Dato : 08-08-08 18:51

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men du har spildt deres tid Anders. Det var fint du kunne finde ud af det.
> Hvis du anede hvilke ressourcer der blev brugt på mig i går, ville du

Thomas...Lad nu være med at gøre dig selv mere til grin.
Du dummede dig og fik en over nallerne, det kan du kun takke dig selv for,
men jeg håber sandelig du lærte noget af det for næste gang er det ikke
sikkert du slipper med en "samtale". Systemet bruger gerne MANGE resourcer
på personer som fremsætter trusler om vold mod politikere.

/JBH

Fra : Thomas M

Dato : 07-08-08 22:58

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> fanatiske, demokratikrænkende motiver, som vedkommende ENDDA TILMED
> erklærer rent praktisk, personligt at både kunne OG ville føre ud i

Flot, Anders. Fordi SÅ godt kender du mig nemlig.

Du har ikke gjort andet end at spilde din tid, min tid, og politiets tid.

--
/ Thomas

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-08-08 23:41

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Flot, Anders. Fordi SÅ godt kender du mig nemlig.
>
> Du har ikke gjort andet end at spilde din tid, min tid, og politiets tid.

Det er vel ingen skade til at de rekognoscerer lidt i autonommiljøet.

Mvh
Martin

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-08-08 15:07

Thomas M wrote:

> Flot, Anders. Fordi SÅ godt kender du mig nemlig.

Nå, nu vedgår du altså pludselig selv at have skrevet indlægget?

Gør det dig strengt taget ikke til en fej, trollende løgnhals?

> Du har ikke gjort andet end at spilde din tid, min tid, og politiets
> tid.

Du er altså ikke blevet bare den mindste smule klogere?

Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 08-08-08 17:17

Anders Peter Johnsen wrote:

> Nå, nu vedgår du altså pludselig selv at have skrevet indlægget?

Velkommen til for snart 3 dage siden. Men lad nu være at foregive, at du
ikke vidste det dengang.

> Du er altså ikke blevet bare den mindste smule klogere?

!?

--
/ Thomas

Fra : Anders M

Dato : 08-08-08 08:52

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Psykopaten skriver - og jeg citerer umiddelbart herunder udelukkende
> slutningen af indlægget:

Syntes jeg har en erindring om Lotte Heise, kaldte Jørn Jønke Nielsen en
Psykopat i et radioprogram, det kostede hende dagsbøder på 5000,-

/Anders M

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-08-08 09:31

On Fri, 8 Aug 2008 09:52:02 +0200, "Anders M" <wireREMOVE@stofanet.dk>
wrote:

>Syntes jeg har en erindring om Lotte Heise, kaldte Jørn Jønke Nielsen en
>Psykopat i et radioprogram, det kostede hende dagsbøder på 5000,-

Spørgsmålet er så, om hun ikke skulle have penge tilbage, eftersom man
fandt det nødvendigt at mentalundersøge ham, efter at han valgte at
forsvare sig mod en alternativt pigmenteret, der forsøgte at dræbe ham.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-08-08 15:10

Anders M wrote:

> Syntes jeg har en erindring om Lotte Heise, kaldte Jørn Jønke Nielsen
> en Psykopat i et radioprogram, det kostede hende dagsbøder på 5000,-
>
> /Anders M

Så du mener altså at Thomas Ms tilsyneladende strengt fiktive, anarkistiske
alter ego kan anlægge injuriesager? Flot...

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders M

Dato : 08-08-08 15:19

> Så du mener altså at Thomas Ms tilsyneladende strengt fiktive,
> anarkistiske alter ego kan anlægge injuriesager? Flot...

Du har meldt Thomas til politiet, ikke? Og du kalder Thomas en psykopat her
i gruppen.

Jeg ville anmelde dig for injurier på stedet.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-08-08 15:52

Anders M wrote:
> [...]
>
> Du har meldt Thomas til politiet, ikke? Og du kalder Thomas en
> psykopat her i gruppen.
>
> Jeg ville anmelde dig for injurier på stedet.

Nu skal du høre her, skatterøv: Med betegnelsen "psykopat" omtaler jeg den
trådstartende "Narc", som altså først lang tid EFTER mine anmeldelser - og i
mellemtiden Thomas' temmeligt letgennemskuelige bortforklaringer om det stik
modsatte - sjovt nok viser sig faktisk at være Thomas selv: Jeg ville
eddermageme gerne se dèn totalt talentløse taberadvokat, der måtte mene at
have fugls føde til en injuriesag, når hans egen klient tværtimod tydeligvis
troller rundt i en debatgruppe under falsk identitet og så vidt jeg kan
forstå /lige netop/ med fuldt overlæg agerer militant psykopat-anarkist med
fremsættelse af klart Straffelovsstridige udtalelser.

Går det for stærkt for dig nu, eller kan du følge med?

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Preben Jørgensen

Dato : 08-08-08 16:28

> [...]
> udtalelser.
>
> Går det for stærkt for dig nu, eller kan du følge med?

Undskyld jeg bryder sådan ind med et indlæg, håber ikke du nu føler dig
presset til at andmelde mig for noget osse nu efter denne udtalelse.

Men du er sgu da for dum at høre på. Kan da godt se man ikke skal true
regeringen eller enkeltpersoner på nogen måde,
men selv jeg kunne se det som Thomas har skrevet er pure opspind, og meget
sarkastisk.

Skulle man endelig gøre noget, så send dog regeringen en tur til Afghanistan
med en M95 i hånden, så kommer de måske hjem i en etværelses med låg,
og så kan dem der nu har lyst til at sørge over det, møde op til en
mindegudstjenste ja dem der vil juble over det kunne jo osse møde op

Mvh. Preben J

Fra : Anders M

Dato : 08-08-08 13:58

> [...]
> Folketingets Sikkerhed" i Straffelovens §113), så aner jeg vitterligt
> ikke, hvad det ellers skulle bortforklares med at være:

Tror ikke der er nogle der er så dumme at de åbenlyst truer folketinget,
hvis det var mig der ville begå en straffelovsbrud,
så tror jeg nok ikke lige jeg ville sidde og blabre løs om det, ville nok
bare få det overstået, og så holde min kæft om det.

> Der er efter alt at dømme tale om en person med udspecificeret fanatiske,
> demokratikrænkende motiver, som vedkommende ENDDA TILMED erklærer rent
> praktisk, personligt at både kunne OG ville føre ud i livet.

Hvornår er du blevet menneskekender udfra at læse indlæg i NG'en, har du
clairvoyantiske evner?

> Okay, manden siger så at han vitterligt agter at "fucke med Folkestyret"
> på mest drabelige måde, javel-javel! Og det synes du måske bare er ren
> morskab?

Faktisk ja, kan godt se humoren i det godt nok meget sort, men den er
sgu sjov.

> [...]
> repræsentanter for Det Danske Folkestyre, ja, så sover jeg sgu' såmænd nok

Jeg sover osse godt OGSÅ om natten, velvidende at Pia render rundt på
Christiansborg og
har så meget magt som hun åbenbart har. kan dog godt have et marrid i ny og
hun er jo ikke for børn.

> Var der mere, du ville vide, knold?

Tja, du må virrkelig kede dig, gør du det?

Eller kan du bare godt lide at melde folk til politiet?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-08-08 10:10

Anders M wrote:

> Tja, du må virrkelig kede dig, gør du det?
>
> Eller kan du bare godt lide at melde folk til politiet?

(Hmmm, nu vælter det så "sjovt nok & på magisk vis" frem af træværket med
obskure skribenter, som åbenbart har tralvt med at beskylde MIG for dermed
at skulle have overskredet een eller anden "moralsk grænse"? Hvor bizart
afslørende er dèt dog ikke?)

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Anders M

Dato : 09-08-08 11:50

> [...]
> at skulle have overskredet een eller anden "moralsk grænse"? Hvor bizart

Hvor bizart er det så at det ikke er første gang du har meldt nogle til
politiet fordi de ikke har samme syn på livet som dig

For bare at nævne Søren Mosegaards...

/Anders M

Fra : vvv

Dato : 07-08-08 18:08

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tvivler på at det kan være lovligt at lukke DET lort ud....

Det gør jeg også. Omvendt er det så tåbeligt at der næppe er nogen der tager
det seriøst.

vv

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-08-08 22:55

On Tue, 5 Aug 2008 23:30:24 +0200, "Narc" <not> wrote:

>Narc.

AKA Thomas M

http://news.frostbyte.dk/host/215684

Fra : Thomas M

Dato : 05-08-08 23:14

S. A. Thomsen wrote:

> AKA Thomas M
>
> http://news.frostbyte.dk/host/215684

Ha ha - ved godt hvem det er, og problemet er blevet løst.

--
/ Thomas

Fra : Tony

Dato : 05-08-08 23:20

> Ha ha - ved godt hvem det er, og problemet er blevet løst.

tænkte nok, at du er skitzofren.

Tony

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-08-08 23:54

On Wed, 6 Aug 2008 00:14:04 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Ha ha - ved godt hvem det er, og problemet er blevet løst.

Tja, åbenbart en der brugte din maskine....

Fra : Thomas M

Dato : 06-08-08 00:03

S. A. Thomsen wrote:

> Tja, åbenbart en der brugte din maskine....

Ja, præcist. Det siger sig selv, eftersom det er fra min IP.

--
/ Thomas

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-08-08 00:13

Thomas M wrote:

> Ja, præcist. Det siger sig selv, eftersom det er fra min IP.

Ikke desto mindre har du altså også selv et vist ansvar for, hvad din
maskine bliver brugt til, hvis du låner den og derigennem din
internetopkobling til andre.

--
Anders Peter Johnsen

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-08 00:23

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:4898de62$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Ikke desto mindre har du altså også selv et vist ansvar for, hvad din
> maskine bliver brugt til, hvis du låner den og derigennem din
> internetopkobling til andre.

Det siger også en del om de folk han omgåes.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-08-08 00:29

N_B_DK wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
> message news:4898de62$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Det siger også en del om de folk han omgåes.

"Sig mig, hvem du omgås og jeg skal sige dig, hvem du er", lyder en god
gammel talemåde vist...

Hvorom alting er, så er det altså så vidt jeg ellers kan se ganske
alvorligt, det her, også selv om der endda i princippet skulle være tale om
mystiske "venner, der lige låner eens computer" (men dog ikke desto mindre
ligefrem har sin egen, personlige nyhedsgruppekonto konfigureret på
pågældende computer? Hmmm...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 06-08-08 00:37

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> desto mindre ligefrem har sin egen, personlige nyhedsgruppekonto
> konfigureret på pågældende computer? Hmmm...)

Er du klar over, hvor let det er, at lave en ny konto i Outlook Express? Det
er både let og hurtigt.

Jeg synes du skal finde noget andet at gå op i, Anders; Der er ikke mere at
komme efter her.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-08 01:01

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Jeg synes du skal finde noget andet at gå op i, Anders; Der er ikke
> mere at komme efter her.

Dødstrusler mod regeringen er nu ellers noget politiet går op i (og bør
gå op i).

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-08-08 03:47

On Wed, 6 Aug 2008 02:00:55 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>Dødstrusler mod regeringen er nu ellers noget politiet går op i (og bør
>gå op i).

Jeg tror at Thomas HAR fattet alvoren...

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-08 00:21

> Ja, præcist. Det siger sig selv, eftersom det er fra min IP.

Ja eller du glemte at poste igennem en anonym udbyder.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-08-08 18:50

"Narc"

He he , skrevet fra Thomas M's puter , men det var ikke ham !.
Dk politik er altid god for underholdning , især når man læser tråde som
denne.

Anarkisten krusemynte smed en bombe og forkynte , ned med alt og ned med
linje 5.

LOL

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Guds udsending

Dato : 06-08-08 20:03

Michael Meidahl Jensen <mmj@fjerndettetidsfaktoren.dk> skrev

> [...]

>denne.

>Anarkisten krusemynte smed en bombe og forkynte , ned med alt og ned med

"Narc" er slang for "anarcho."

Fra : vvv

Dato : 07-08-08 19:08

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4899e446$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> denne.
>
> Anarkisten krusemynte smed en bombe og forkynte , ned med alt og ned med

Du mangler en linje for at det rimer. Når man citerer Halfdan skal man gøre
det korrekt.

Anarkisten Krusemynte
smed en bombe og forkyndte
med sin stemmes dumpe torden:
Ned med alt og linje fjorten!

vv

Fra : Guds udsending

Dato : 08-08-08 17:27

Thomas M <not> skrev

> [...]

>Død over Statsministeren og Dansk Folkeparti. Dræb dem. Udslet dem.

>Jeg gør snart min del af arbejdet. I kan læse mere herom inden længe.

Dette er en klar overtrædelse af straffelovens paragraf 103,
og du kan risikere op til 8 år i fængsel.

Den tidligere Dansk Front aktivist Julius Børgesen blev
idømt fængsel for lignende udtalelser på internettet (han
skrev man skulle brænde en ministers hus af.)
Du kan regne med præcis samme behandling, selv om du er
aktivist på den modsatte fløj, venstrefløjen.

Ligeledes er Bo Warming blevet idømt bøde for "overtrædelse"
af paragraf 266."

Forresten, det er da egentligt påfaldende, at Pia Kjærsgaard
fik et ildebefindende netop kort efter, du havde kommet med
trusler om at dræbe "Dansk Folkeparti" "inden længe."

Fra : Bjarne

Dato : 09-08-08 09:25

Guds udsending skrev:
> Thomas M <not> skrev

Det er naturligvis ikke ligefrem lovligt at opfordre direkte til
likvidering af regeringens medlemmer.
Men mon ikke første del af citatet er lovligt, nemlig at udtrykke den
holdning, at det vil være gavnligt for landet, hvis nogen "dræber
regeringen"?

Bjarne

Fra : N_B_DK

Dato : 10-08-08 21:51

"Bjarne" <alvar.hanso.dk@gmail.com> wrote in message

> [...]
> Men mon ikke første del af citatet er lovligt, nemlig at udtrykke den
> holdning, at det vil være gavnligt for landet, hvis nogen "dræber

Og hvordan tolker du så >> Død over Statsministeren og Dansk Folkeparti.
Dræb dem. Udslet dem. ?

Fra : Bjarne

Dato : 11-08-08 05:16

N_B_DK skrev:

> Og hvordan tolker du så >> Død over Statsministeren og Dansk Folkeparti.
> Dræb dem. Udslet dem. ?

Tænker du på, at man nævner dansk folkeparti generelt men kun
statsministeren fra regeringen?
Ingen anelse.
Bjarne

Fra : Guds udsending

Dato : 11-08-08 12:15

Bjarne <alvar.hanso.dk@gmail.com> skrev

>Tænker du på, at man nævner dansk folkeparti generelt men kun
>statsministeren fra regeringen?
>Ingen anelse.
>Bjarne

266b : "...true..politisk overbevisning" det gør det højst
sandsynligt ulovligt at sige det om Danske Folkeparti, da
der ligger i luften, at der tales om partimedlemmer
generelt, og ikke partiet som sådan.

Naturligvis er det ulovligt at sige "Død over
Statsministeren", da det klart omfattes af straffelovens
paragraf 103.

Du er ikke uddannet jurist, Bjarne?

Fra : Bjarne

Dato : 11-08-08 12:30

Guds udsending skrev:

> [...]
> generelt, og ikke partiet som sådan.
>
> Naturligvis er det ulovligt at sige "Død over
> Statsministeren", da det klart omfattes af straffelovens

Hvilket jo er hvad jeg konstaterede for to dage siden.
Naturligvis er det ikke lovligt. Det er da ganske elementært.

> Du er ikke uddannet jurist, Bjarne?

Forhold dig til hvad jeg siger i stedet for at være personlig.
Der er næppe ret mange her i nyhedsgruppen som er uddannede jurister,
hvilket man ej heller behøver for at svare på dit spm.

Jeg ved ikke rigtigt, hvad du vil med det... Formelt er det naturligvis
ulovligt, hver gang et eller andet fjols siger "død over
statsministeren", men man behøver jo ikke tage alting lige alvorligt.

Hvis man ville, kunne man også helt lovligt argumentere for, at
statsministeren fortjente en grum skæbne, så længe man ikke opfordrer
andre personer til at bryde loven.

Bjarne

Fra : Guds udsending

Dato : 11-08-08 15:44

> [...]

>Hvis man ville, kunne man også helt lovligt argumentere for, at
>statsministeren fortjente en grum skæbne, så længe man ikke opfordrer

OK, så man kunne i princippet sige "X person burde have
hovedet hugget af, og han burde tortureres forinden", men
man måtte naturligvis ikke begrunde det med at person X har
et bestemt religiøst eller politisk forhold, men man måtte
godt begrunde det med, at han eksempelvis går med
solbriller.

Fra : Bjarne

Dato : 11-08-08 18:35

Guds udsending skrev:

> [...]
> et bestemt religiøst eller politisk forhold, men man måtte
> godt begrunde det med, at han eksempelvis går med

Sådan som du formulerer det kunne man godt forestille sig, at en dommer
ville opfatte det som en opfordring til ulovligheder.

Bjarne

Fra : Guds udsending

Dato : 11-08-08 19:37

Bjarne <alvar.hanso.dk@gmail.com> skrev

>Sådan som du formulerer det kunne man godt forestille sig, at en dommer
>ville opfatte det som en opfordring til ulovligheder.

>Bjarne

Hvordan vil du så "lovligt argumentere for, at
statsministeren fik en grum skæbne"?

Fra : Bjarne

Dato : 11-08-08 21:32

Guds udsending skrev:
> Bjarne <alvar.hanso.dk@gmail.com> skrev

> Hvordan vil du så "lovligt argumentere for, at
> statsministeren fik en grum skæbne"?

Man kunne eksempelvist fromt ønske, at han blev ramt af en tagsten eller
et lyn eller Guds vrede eller spedalskhed eller simpelthen sige "Fanden
tage ham". Det er ikke så svært at finde på argumenter for, at han
fortjener straf/hævn over sine handlinger.
Forbandelser er straffri.

Bjarne

Fra : Guds udsending

Dato : 12-08-08 12:02

> [...]

>tage ham". Det er ikke så svært at finde på argumenter for, at han
>fortjener straf/hævn over sine handlinger.

Så det man måtte sige "gid X person må blive ramt af en
flyvende jernstang, så han spiddes på en væg, og det ville
være godt, da X person irriterer mig".

Fra : Bjarne

Dato : 12-08-08 22:08

Guds udsending skrev:

> Så det man måtte sige "gid X person må blive ramt af en
> flyvende jernstang, så han spiddes på en væg, og det ville
> være godt, da X person irriterer mig".

Jeg kender mange, som ville glæde sig, hvis præsident Bush blev ramt af
en flyvende jernstang eller tallerken eller hestepære.

Et sådant ønske er fuldt lovligt.

Bjarne