Syrisk general myrdet
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-08-08 11:50

"Jesus-loves-you" skrev
7519 news:483fbf7e$0$90273$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> Politichef dræbt i helikopterstyrt
[ ... ]

+

7581 news:g3l6g4$pmd$1@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> Jævn-det-med-jorden (ET)-atominspektion(sprogram) on( inside Syria) ?...
>
> ET-Break:
> (2008-06-22, Sunday, day no 174, CET 11:07:57, delay 0, GMT 09:07:57)
> - "Ja."
>
> Skide godt, Egon ...

News:

=== citat start ===

SVT Text 139 Tis 05 aug (2008, CET) 12:15:01

(Utrikes Publicerad 5 augusti)

Syrisk general mørdad

En høgt uppsatt syrisk general,
Suleiman, mørdades i helgen av okænda
gærningsmæn. Enligt flera arabiska
tidningar var mannen ansvarig før kon-
takterna mellan Syrien och den libane-
siska islamistrørelsen Hizbollah.

Før sex månader sedan dødades en av
Hizbollahs ledare Imad Moughniyah av
en bilbomb i Damaskus i Syrien.
Syrien, som ær en av Hizbollahs nær-
mast allierade, verkar inte længre
vara en sæker plats før rørelsens mæn.

Israel har inte kommenterat mordet på
Suleiman och har førnekat att landet
ligger bakom mordet på Moughniyah.

=== citat slut ====

Terminated (by You, ET. Reason: Einem asshole and warcriminel) ?

En anden forklaringsmodel kan også være, at Iran har set sig sur over de
hemmelige forhandlinger mellem Israel og Syrien, og prøver gennem dette mord
(ligesom givetvis også i Gaza) at forny hadets flammer (ved at give Mossad
skylden) og dermed undgå isolation. Folk (inkl. Hamas) er jo så dumme; altså
ubegavede og dermed nemme at narre!

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 7744 news:g797kj$1ovc$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7745

Fra : Thomas M

Dato : 05-08-08 12:37

Jesus-loves-you wrote:
> "Jesus-loves-you" skrev
> 7519 news:483fbf7e$0$90273$14726298@news.sunsite.dk

Hvorfor ligner alle dine indlæg lort? Lær at quote og klippe unødvendigt
lort fra, inden du poster.

--
/ Thomas

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-08-08 14:52

"Thomas M" skrev

> Hvorfor ligner alle dine indlæg lort? Lær at quote og klippe unødvendigt
> lort fra, inden du poster.

Det, som du ønsker bortklippet, er oplysninger (selve forhistorien), så man
bedre kan forstå den aktuelle nyhed (i det rette perspektiv).

Lad os tage et (ind-til-videre) fiktivt eksempel

Nyhed uden baggrundsviden:
Iran jævnet med jorden af et asteroidenedslag

Nyhed med baggrundsviden:
"Guderne" straffede præstestyret i Iran ved at jævne det hele med
jorden med en asteroide, fordi ... (forfølgelse og udryddelse af
iranere) ...

Eksempel 2

Load ...

Sent: Tuesday, August 05, 2008, CET 15:36, GMT 13:36
Subject: Cannibal-istan (China) ramt af kraftigt jordskælv -
Was: ... (Kongehusets landsforræderi) ...
7746 news:g79l1c$1u32$1@newsbin.cybercity.dk

> Godt det ikke er mig, der skal deltage i Cannibal-istans
> Auschwitz-legitimerüng !!!

Nyhed uden baggrundsviden:
Kina jævnet med jorden af et asteroidenedslag

Nyhed med baggrundsviden:
"Guderne" straffede kannibalerne i Kina ved at jævne det hele med
jorden med en asteroide, fordi ... (forfølgelse og udryddelse af
kinesere) ...

Der er således - for mig at se - *forskel* på nyhedsorienteringen, både mht.
bæ-terapi (kloak-syntax) osv. ...

EOD herfra.

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 7746 news:g79l1c$1u32$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7747

Fra : JJ

Dato : 05-08-08 19:19

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> "Jesus-loves-you" skrev
> 7519 news:483fbf7e$0$90273$14726298@news.sunsite.dk

Så humlen er at aliens opfordrer til at bombe iran eller syrien?

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-08-08 00:01

"JJ" skrev

> "Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

[ ... file 7745 ... ]

> Så humlen er at aliens opfordrer til at bombe iran eller syrien?

Interrupt from ...

Sent: Wednesday, August 06, 2008, CET 00:39, GMT (5/8-08) 22:39
Subject: News from the monkey-world (abernes planet) -
Was: Cannibal-istan (China) ramt af kraftigt jordskælv
... (Kongehusets landsforræderi) ...
7748 news:g7akrq$2b12$1@newsbin.cybercity.dk

> News from the monkey-world (abernes planet):
>
> (Kloak-service:)
>
> Mister brainwashed.
> You just got einem Mecca-"overflyvning" ...

What about Mekka ?...

ET-Break
CET 00:46
- "Svin!"

Einem schwein (diplomat-fis off) ...

I sg_ skamme Jer, Mekka-svin. I, som myrder uskyldige!!!

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 7748 news:g7akrq$2b12$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7749