Godt gået
Fra : Peter Bang

Dato : 01-08-08 22:20

Jeg synes, at det der 'Guds udsending' er et frisk pust i enhver
henseende. Flot.

Malene P, /peter og Bo Warming har virkelig fået konkurrence udi
kunsten at analysere og konkludere. Fornemt.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-08-08 22:39

On 01 Aug 2008 21:19:50 GMT, Peter Bang <peterbang@F9QBQprivat.dk>
(slet F9QBQ) wrote:

>Jeg synes, at det der 'Guds udsending' er et frisk pust i enhver
>henseende. Flot.

Han er næsten FOR langt ude til at være sjov....

Fra : Guds udsending

Dato : 02-08-08 11:52

Peter skrev
>Jeg synes, at det der 'Guds udsending' er et frisk pust i enhver
>henseende. Flot.

>Malene P, /peter og Bo Warming har virkelig fået konkurrence udi
>kunsten at analysere og konkludere. Fornemt.

Du er vel forarget over mit forsvar for Milosevic?

Måske du så kan forklare hvordan Milosevic har fået giftig
medicin ind i kroppen. Det er ikke noget jeg finder på, for
det har været i flere etablerede medier.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-08-08 11:56

On 02 Aug 2008 10:52:07 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>Du er vel forarget over mit forsvar for Milosevic?
>
>Måske du så kan forklare hvordan Milosevic har fået giftig
>medicin ind i kroppen. Det er ikke noget jeg finder på, for
>det har været i flere etablerede medier.

Kan du så ikke lige linke til et af disse "etablerede" medier..???

Fra : Guds udsending

Dato : 02-08-08 14:32

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev

>Kan du så ikke lige linke til et af disse "etablerede" medier..???

http://www.nytimes.com/2006/03/14/international/europe/14milosevic.html?_r=1&oref=slogin

Du er jo en intelligent mand, herr SA, så jeg fandt denne
artikel som en gestus til dig.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-08-08 16:18

On 02 Aug 2008 13:31:45 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>http://www.nytimes.com/2006/03/14/international/europe/14milosevic.html?_r=1&oref=slogin
>
>Du er jo en intelligent mand, herr SA, så jeg fandt denne
>artikel som en gestus til dig.

Jeg citerer lige første afsnit...

"A top toxicologist in the Netherlands said Monday that he believed
that Slobodan Milosevic, the former Yugoslav leader, had been
manipulating medication to fake a medical condition, a ploy that
contributed to his ill heath and may have played a role in the heart
attack that caused his death. "

Kniber det lidt med det engelske...???

Der står jo at Milosevic SELV havde gjort det (eller det tror en
tixikolog i hvert fald), for at få lov til at tage til Moskva...

S.M. er altså ikke BLEVET forgiftet...

Fra : Guds udsending

Dato : 02-08-08 16:55

> [...]

>Der står jo at Milosevic SELV havde gjort det (eller det tror en
>tixikolog i hvert fald), for at få lov til at tage til Moskva...

Om det kniber med det engelske? Ved du hvad 'believed'
betyder?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-08-08 17:51

On 02 Aug 2008 15:55:23 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>Om det kniber med det engelske? Ved du hvad 'believed'
>betyder?

Ja. det betyder at de tror/mener/formoder det...

Fra : Peter Bang

Dato : 02-08-08 21:22

Guds udsending <nej@falungong.cc> skrev:
>Peter skrev
enhver

>Du er vel forarget over mit forsvar for Milosevic?

Forkert. Jeg er forbavset over at du trækker vejret ved egen
hjælp.

>Måske du så kan forklare hvordan Milosevic har fået giftig
>medicin ind i kroppen. Det er ikke noget jeg finder på, for
>det har været i flere etablerede medier.

Idioten har jo fejlmedicineret sig selv i årtier. Det dør man af.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-08-08 19:36

"Peter Bang (slet F9QBQ)" skrev i en meddelelse

> Jeg synes, at det der 'Guds udsending' er et frisk pust i >enhver
> henseende. Flot.

He he.... , en mere der ikke skal føle sig sikker for dine kølige analytiske
betragtninger , som ender med et meget kort svar.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 02-08-08 21:21

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev:

>He he.... , en mere der ikke skal føle
>sig sikker for dine kølige analytiske
>betragtninger , som ender med et meget kort svar.

ja