Karadzic
Fra : Guds udsending

Dato : 01-08-08 20:43

FN har ingen ret til at fange en Serbisk militærmand, når
han ikke har gjort noget , som krænkede FNlandes
suverænitet. Derimod krænker FN demokratiet, da Milosevic
var en demokratisk valgt præsident, og hans regering havde
helt ret til at gøre hvad de ville med serbisk territorie.

Desuden er det sikkert løgn, at han har lavet egentlige
massakrer.

Fra : Peter Bang

Dato : 01-08-08 22:15

Guds udsending <nej@falungong.cc> skrev:
> [...]
>helt ret til at gøre hvad de ville med serbisk territorie.
>
>Desuden er det sikkert løgn, at han har lavet egentlige

Desuden er du ubegavet

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-08-08 12:12

"Peter Bang (slet AGNXT)" <peterbang@AGNXTprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:12176256950.0938477312062425@dtext.news.tele.dk

> Desuden er du ubegavet

Måske dén, der svarer trollen er endnu mere ubegavet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Guds udsending

Dato : 02-08-08 14:30

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev
>"Peter Bang (slet AGNXT)" <peterbang@AGNXTprivat.dk> skrev i en
>meddelelse news:12176256950.0938477312062425@dtext.news.tele.dk

>M?ske d?n, der svarer trollen er endnu mere ubegavet?

Hvorfor er jeg nu en troll? Du er sku da selv dobbelt så
irriterende som jeg.

Fra : Peter Bang

Dato : 02-08-08 21:27

> [...]
>meddelelse news:12176256950.0938477312062425@dtext.news.tele.dk

>Måske dén, der svarer trollen er endnu mere ubegavet?

Gad vide om du så også har en brillant idé om, hvor i fødekæden
du så selv er placeret?

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-08 08:49

"Peter Bang (slet MLBIT)" <peterbang@MLBITprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:12177092350.505563670886964@dtext.news.tele.dk

> Gad vide om du så også har en brillant idé om, hvor i fødekæden
> du så selv er placeret?

Det skal jeg ikke kunne sige. Har du et bud?

Jeg skriver under eget navn, og giver udtryk for reelle meninger, jeg rent
faktisk er i besiddelse af. At du så ikke bryder dig om dem, efterlader mig
ganske indifferent.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-08-08 11:44

> [...]
>meddelelse
>t.news.tele.dk

>Det skal jeg ikke kunne sige. Har du et bud?

Det gør jeg også. Alt andet er da decideret vattet og
ligegyldigt.

>At du så
>ikke bryder dig om dem, efterlader mig
>ganske indifferent.